Ik was daar zo verbaasd over. Alsof ze zelf niet weet wat ze wekelijks koopt en naar binnen werkt. En echt, dat moet ze zelf weten maar doe niet net alsof je dit nooit eet. Soms denk ik echt dat zij niet in orde is, en dan heb ik het niet over haar autisme.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En dan nog net niet in tranen vertellen dat het ECHT een luxe is voor hun, dat ze zulke dingen nooit kopen.
Ik vraag me af hoe goed het met haar huwelijk gaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef Danielle_ het volgende:
Liefs_mamanouk heeft een kast van een huis, paar jaar in Dubai gewoond en haar man heeft een goede baan in het familiebedrijf. Maar ze is heel zielig omdat ze al maanden op kantinestoelen moet zitten, dus als ze affiliate bedel-linkjes deelt dan moeten we wel even massaal klikken hoor! Kan ze nieuwe stoelen kopen! Gelukkig heeft ze ook echt heel goedkoop behang voor de babykamer gekocht van de week, gaat duidelijk financieel heel slecht daar. Wat een grap weer dit🤣
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hakquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef SterreKaatje het volgende:
p vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.
Was dat ook zo ingewikkeld? 😉
Haha ja en vooral dat je er naar keek en dacht; Wat is dit? Om vervolgens drie soorten berekeningen te doen (geen idee hebben wat je aan het doen was) en dan toch steeds hetzelfde antwoord krijgen. Dan maar maximaal hopen op een goede dag van de docent.![]()
![]()
Maar ik probeer haar echt te begrijpen he?! Je knie is naar de knoppen, dat staat zwart op wit. Waar komt dan toch de drang vandaan om altijd maar op hakken te lopen. Voor wie, echt.... voor wie?! Social media is niet het echte leven, de mensen die echt om je geven en van je houden zouden je knie toch belangrijker vinden dan je postuur wat zogenaamd beter uitkomt op die hakken?
Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?
Ps. ik zie dat ik wat raar gequote heb vanuit het vorige topic.
Heb ook geen vlog gezien maar elders las ik dat pa en ma ook een gekocht hebben. 🙄quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Eline Nagelkerke een appartement heeft gekocht in Dubai? ( geen zin om de vlog te bekijken🙃). Bij mij weten is ze daar nog nooit geweest. Zal wel een investering zijn. Ik zou toch eerder zorgen dat ik m'n rijbewijs haalde in in Nederland of België een huis oid kopen. Maar misschien gaat ze daar wel een nieuwe vestiging openen 🤔
En pa en ma hebben er ook een appartement gekocht, beiden off planquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Eline Nagelkerke een appartement heeft gekocht in Dubai? ( geen zin om de vlog te bekijken🙃). Bij mij weten is ze daar nog nooit geweest. Zal wel een investering zijn. Ik zou toch eerder zorgen dat ik m'n rijbewijs haalde in in Nederland of België een huis oid kopen. Maar misschien gaat ze daar wel een nieuwe vestiging openen 🤔
Maar ongetwijfeld beter voor haar (instabiele) knie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft wel is
[..]
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen [b{en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hak[/b]
Denk je dat het niet goed gaat? Ik heb nog niet iets van signalen opgemerkt waaruit ik denk dat het niet goed gaat. Ze deelt weinig over hem eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed het met haar huwelijk gaat
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En pa en ma hebben er ook een appartement gekocht, beiden off plan
Maar je zag haar man toch überhaupt zo goed als nooit in beeld. Die houd ze altijd al bewust uit beeld naar mijn idee. Dus dat is niet nieuw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zie de man van mamanouk eigenlijk nooit meer..... Maar wat ze schrijft is hij veel druk met werk etc.
Dat is natuurlijk onzin. Ik heb ook een hoge wreef, droeg vaak hakken. Maar een platte schoen dragen, zoals sneakers, is altijd beter. Neem aan dat ze als kind geen hakken droeg, als je voeten gevormd worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft wel is
[..]
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hak
Toen ze nog in Dubai woonden zag je hem met regelmaat op een foto of in een story voorbijkomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:44 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar je zag haar man toch überhaupt zo goed als nooit in beeld. Die houd ze altijd al bewust uit beeld naar mijn idee. Dus dat is niet nieuw.
Echt hoor, ze moet toch weer even sneren naar school. Triest figuurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith gaat vandaag richting huis. Benieuwd hoe het met haar knie gaat.
En er moet natuurlijk wel even vermeld worden dat ze soort van schijt heeft aan regels van school. Maar nu B naar groep 3 gaat, doet ze het toch maar. Waarschijnlijk spuugt ze maandag even op het schoolplein om toch haar ongenoegen te laten blijken 😁
😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Dames wat moet ik nou, ik ga morgen op kraamvisite en wat moet ik meenemen... Mijn schoonmoeder heeft een kitten gekregen en volgens Sanneke moet je dan altijd iets van eten meenemen, maar ja wat neem ik mee. Zou ze whiskas lekker vinden of moet ik echt zelf koken.. (voor de kat of mijn schoonmoeder? 🤣)
Misschien moet ik Sanneke even vragen 🤣🤣🤣
En de andere sliep toch in een veredelde kast ofzo? Zij maken soms echt vreemde keuzesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.
Mwah. Ik loop echt nooit op hakken dus ik kan me er niets bij voorstellen. Maar collega loopt ook altijd op pumps. Platte schoenen doen daadwerkelijk pijn na jaren hakken. En ze is geen pieperd. Maar ik denk ook dat het kwestie van doorzetten is en dat het dan weer oké voelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ik heb ook een hoge wreef, droeg vaak hakken. Maar een platte schoen dragen, zoals sneakers, is altijd beter. Neem aan dat ze als kind geen hakken droeg, als je voeten gevormd worden.
It's amaaaaazing! Dat meer van Annecy heeft een genezende werking blijkbaar. Van met je zonnebloem-ketting in een karretje op dierensafari naar de hele week actief met fietsen, klussen, shoppen en selfcare. Denk dat ik in de meivakantie ook maar op bedevaart naar Annecy moet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer even haar nagels laten doen, fijn dat ze weer energie over heeft nadat ze gisteren op Zoë’s kamer bezig geweest is
Heeft je schoonmoeder social media? Zo ja, dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en voor haar én de kat eten meenemen. Als ik jou was zou ik het risico niet willen lopen om achteraf op social media te lezen dat ze dat had verwacht. En als je er dan toch bent, vraag dan ook even of ze verwacht dat je haar en de kat af en toe ophaalt om er even uit te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Dames wat moet ik nou, ik ga morgen op kraamvisite en wat moet ik meenemen... Mijn schoonmoeder heeft een kitten gekregen en volgens Sanneke moet je dan altijd iets van eten meenemen, maar ja wat neem ik mee. Zou ze whiskas lekker vinden of moet ik echt zelf koken.. (voor de kat of mijn schoonmoeder? 🤣)
De HappyFlops en Hermes slippertjes gaan regelmatig erg goed bij MB 🙃quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Mwah. Ik loop echt nooit op hakken dus ik kan me er niets bij voorstellen. Maar collega loopt ook altijd op pumps. Platte schoenen doen daadwerkelijk pijn na jaren hakken. En ze is geen pieperd. Maar ik denk ook dat het kwestie van doorzetten is en dat het dan weer oké voelt.
Heb je toevallig geen kraslot die dierenvoeding geeft? O dat zal niet, het zijn alleen maar ‘luxe’ produkten volgens Sannekequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |