abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218566087
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218566102
Bwvp?
pi_218566103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:42 schreef Nooomi het volgende: #BWvP is weer back
Excuus geen inspiratie voor titel. Iemand suggesties?
pi_218566108
De kids heten ook gewoon bollen walk dus dat zegt niet zoveel
pi_218566111
Ja #teamBWvP, maar waarom is enkel KB getagd en MB niet??

Nevermind, als je op de foto klikt is MB toch getagd 😅

[ Bericht 39% gewijzigd door Minimimi op 22-08-2025 20:46:58 (Aanvulling) ]
pi_218566140
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:
Bwvp?
De hashtag die niet zoveel meer gebruikt werd...
pi_218566151
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:

De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.
pi_218566157
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:

Dit was met die verjaardagspost van JvP ook raar. Kb wel getagd maar de jarige zelf niet... 🤣
pi_218566165
En verder word ik ook moe van deze mensen... 🙈
pi_218566222
Rookt Juul trouwens? Of spuit ze ladingen parfum of deo? AM zegt: Suus heeft minder last van astma omdat haar grote zus nog niet thuis is.

Bijzondere uitspraak. Wat zus dan ook doet waardoor astma verergert, dat doe je dan dus niet meer of niet in bijzijn van je zusje lijkt me.
Maar goed paardrijden moet ook gewoon doorgaan met astma, ik snap weer niks van deze uitspraak van AM
pi_218566251
Het zou je moeder zijn... #milfjehoor....

https://www.reddit.com/r/(...)f8i/michelle_bollen/

En hiervoor worden 'campagnes' ook gebruikt op het internet.
pi_218566261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:49 schreef Appeltaart31 het volgende:

[..]
De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.
Nee hoor die tag stond gelijk al in de foto. Ik keek toevallig op haar profiel toen die foto er 48sec op stond, toen stond de tag al in de foto zelf. Maar iemand moet ook de post accepteren om bovenaan de tag te staan en hem op je eigen profiel te hebben staan. Dus zou zomaar kunnen dat MB even zat te poepen en niet gelijk de tag kon toevoegen :+
Dus JvP heeft alledrie getagd, Koen heeft direct geaccepteerd en MB een paar minuten later.
:)
pi_218566344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Holaa het volgende:
Het zou je moeder zijn... #milfjehoor....

https://www.reddit.com/r/(...)f8i/michelle_bollen/

En hiervoor worden 'campagnes' ook gebruikt op het internet.
Jup... maar zo worden alle foto's die openbaar online staan gebruikt..
pi_218566518
Dbm bestelt voor haar kind dat is afgevallen in de vakantie maar even kleding in maat 116. ( 2 a 3 maten groter dan eerst)

Mijn 4 jarige zit in maat 104-110. Bel zo even de hap. :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218566532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Miepje77 het volgende:
Bwvp?
Bollen, Walk en van Pelt. M.a.w. de achternamen van Koen, Michelle en Jacqueline. En de favoriete tag die bij iedere foto van de poly werd gebruikt. Totdat die hashtag opeens niet meer gebruikt werd en er steeds minder foto's van de poly werden gedeeld. En nu is de hashtag weer gebruikt bij een foto van de kids.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218566561
Hoe oud is die Jim nu onderhand, dat zn mammie openbaar moet verkondigen dat hij bijna introductie heeft??
pi_218566586
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm bestelt voor haar kind dat is afgevallen in de vakantie maar even kleding in maat 116. ( 2 a 3 maten groter dan eerst)

Mijn 4 jarige zit in maat 104-110. Bel zo even de hap. :P
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣
pi_218566597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe oud is die Jim nu onderhand, dat zn mammie openbaar moet verkondigen dat hij bijna introductie heeft??
Hoe meer AM mag delen, hoe meer het kind betaald krijgt. Kijk maar naar Julia haar vakantie. Sponsored by TheMammaVan
pi_218566651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣
Mijn oudste ook en ik zag al op de foto's dat ze best lang geworden was. Maar ja op vakantie ondervoed he incl.dikke buik, alsof van een paar dagen minder eten meteen ondervoed raakt.
pi_218566670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef AppelsEieren het volgende:
Rookt Juul trouwens? Of spuit ze ladingen parfum of deo? AM zegt: Suus heeft minder last van astma omdat haar grote zus nog niet thuis is.

Bijzondere uitspraak. Wat zus dan ook doet waardoor astma verergert, dat doe je dan dus niet meer of niet in bijzijn van je zusje lijkt me.
Maar goed paardrijden moet ook gewoon doorgaan met astma, ik snap weer niks van deze uitspraak van AM
Dat is waarschijnlijk Annemarie-humor: dat Julia haar kamer niet opruimt/stofzuigt enzo. Meer stof, meer last.
pi_218566708
MB in Bjorn Borg...ik zie haar alleen maar meer afvallen. Is dit echt te wijten aan stress?
pi_218567083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:32 schreef Applepony het volgende:
MB in Bjorn Borg...ik zie haar alleen maar meer afvallen. Is dit echt te wijten aan stress?
En dan zelf zinnen gebruiken als never nooit dessert overslaan. Echt meid wie hou je nou voor de gek?
pi_218567140
En dat liedje weer bij dat laatste filmpje
'alleen met jou'
De liefdesliedjes vliegen je tegenwoordig om de oren bij MB
pi_218567250
En die kapotte knie gaat ook lekker op hoge hakken zie ik.
Zou dat het advies van de arts/ fysio zijn geweest? 😝
pi_218567830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Maximaal slopen die knie.
pi_218567919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Bizar om te zien hoeveel roofbouw zij pleegt op haar lichaam
pi_218567922
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
pi_218567928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
pi_218568567
De foto die jvp post is niet recent. Nog gemaakt met de trip naar de Beekse Bergen.
pi_218568681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
En je snapt het niet hè dat ze dat allemaal kan in 1 week.
Fietsen wandelen en een kamer opknappen en op stap gaan om spullen te kopen.
Zonder rolstoel.
pi_218568781
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
En die meuk kost ‘maar’ 15 euro.
Ik zag nog veel meer meuk dus het is vast niet bij die 15 euro gebleven. Het mag wat kosten als het om haar favoriete kind gaat.
pi_218569007
En dan de tekst: rennen naar de kwantum,
Ja heeft ze zelf ook gedaan ? Uiteraard niet op beeld vastgelegd .
Wat is ze fit hè die meid.
Moet wel zeggen, beter dan die negatieve altijd maar zeiken en zeuren over haar ziek zijn filmpjes.
Maar dit duurt niet lang, dan vervalt ze wel weer in haar oude patroon.
pi_218569112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 00:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat ze zelf niet ziet dat ze veel meer likes krijgt op tiktoks die niet covid related zijn. Op haar zielige zeur tiktoks krijgt ze nauwelijks likes
pi_218569182
Zou DBM vandaag wel de sportschool bezoeken die ze zo gemist had, dat ze gisteren ook niet geweest is?

Ik gok van niet...
pi_218569295
Nee DBM moet vandaag weer shoppen denk ik want ze is vast weer wat vergeten. Koopziek.
pi_218569301
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:16 schreef Post-its het volgende:
Zou DBM vandaag wel de sportschool bezoeken die ze zo gemist had, dat ze gisteren ook niet geweest is?

Ik gok van niet...
Nee joh die heeft alweer paniek omdat maandag school begint en de virussen waar ze dan weer aan blootgesteld worden (Threads).
pi_218569487
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nee joh die heeft alweer paniek omdat maandag school begint en de virussen waar ze dan weer aan blootgesteld worden (Threads).
Ik las dat en ik weet oprecht niet in hoeverre ze dat meent. Maakt ze zich echt zorgen om virussen in de klas?
Zolang volg ik haar niet om dat in te kunnen schatten.
pi_218569543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik las dat en ik weet oprecht niet in hoeverre ze dat meent. Maakt ze zich echt zorgen om virussen in de klas?
Ze is bang voor alles hè, dus virussen helemaal.
pi_218569552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Odonata het volgende:

[..]
Zij lijkt sowieso snel paniek te hebben, op diverse vlakken. Haar kinderen mankeren wel wat, maar om dan meteen in de paniek te schieten over de gangbare virussen die in het najaar rondgaan is wel heftig.
pi_218569573
‘sanneke89

Sommigen kunnen niet eens indenken dat niet alle ouders een rijbewijs hebben of een auto.’

Dan zijn het wel heel bijzondere mensen in haar omgeving.
pi_218569582
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij lijkt sowieso snel paniek te hebben, op diverse vlakken. Haar kinderen mankeren wel wat, maar om dan meteen in de paniek te schieten over de gangbare virussen die in het najaar rondgaan is wel heftig.
Wel reden om Flipflapflop regelmatig thuis te houden. Vindt zij dan hè?
pi_218569609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘sanneke89

Sommigen kunnen niet eens indenken dat niet alle ouders een rijbewijs hebben of een auto.’

Dan zijn het wel heel bijzondere mensen in haar omgeving.
Eerlijk gezegd ken ik weinig mensen zonder rijbewijs maar ik kan me wel voorstellen dat iemand geen rijbewijs heeft. Mijn dochter heeft er ook geen en dat is voor iedereen het beste😂 Met fietsen en OV komt zij overal.
pi_218569631
AM heeft het zuchten niet verleerd.
pi_218569646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef Rimboequeen het volgende:
Haar zucht tegoed is weer opgeladen deze vakantie
pi_218569648
Sanneke vraagt weer om kraskaarten van de AH terwijl ze van de week nog zei dat ze zoveel had gekregen dat ze niet wist of ze ze allemaal zou gebruiken. Wat wil ze nou?
pi_218569664
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij heeft paniek om alles en dat gaat een keer overslaan naar de kinderen.
Als ze gewoon eens hulp zoekt🤷‍♀️. Zodra die kinderem 1x hoesten denkt zij dat de de beademing kunnen.
Laatst ook met dat bloedprikken; 'in het ergste geval heeft ie leukemie'.
Ja in het ergste geval wel en dat gunt niemand het kind of een gezin, maar het escaleert bij haar altijd zo snel.

Ik ben echt geen heilige hoor en heb veel paniek gehad om mijn zieke kinderen, maar ik had wel door dat dat niet gezond was. Niet voor mezelf en zeker niet voor mijn kinderen.
pi_218569676
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wel reden om Flipflapflop regelmatig thuis te houden. Vindt zij dan hè?
Ja het turf-papiertje zal wel weer in rap tempo gevuld worden.
pi_218569682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef Rimboequeen het volgende:
En ook het wauwwwwww
Was ook wel pittig voor haar om nog even naar de kast van Maarten te kijken. Ze had al teveel gedaan!
pi_218569687
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt weer om kraskaarten van de AH terwijl ze van de week nog zei dat ze zoveel had gekregen dat ze niet wist of ze ze allemaal zou gebruiken. Wat wil ze nou?
Zeuren, vooral zeuren
Plaatst ze een filmpje over vader en kind krijgt ze weer commentaar over de kinderstoel
Het is bij haar nooit goed
pi_218569737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij heeft paniek om alles en dat gaat een keer overslaan naar de kinderen.
Als ze gewoon eens hulp zoekt🤷‍♀️. Zodra die kinderem 1x hoesten denkt zij dat de de beademing kunnen.
Laatst ook met dat bloedprikken; 'in het ergste geval heeft ie leukemie'.
Ja in het ergste geval wel en dat gunt niemand het kind of een gezin, maar het escaleert bij haar altijd zo snel.

Ik ben echt geen heilige hoor en heb veel paniek gehad om mijn zieke kinderen, maar ik had wel door dat dat niet gezond was. Niet voor mezelf en zeker niet voor mijn kinderen.
Ze lijkt er inderdaad weinig aan te doen om haar angsten de baas te worden. Snap dat dat lastig en confronterend is, maar niets doen maakt het alleen maar erger met inderdaad een grote kans dat het overslaat naar haar kinderen.
pi_218569815
Volgens mij is het al overgeslagen. In ieder geval naar Flip. Die was laatst helemaal over zijn toeren van een loszittende tand. Volgens mij gingen ze toen ook ergens heen en mocht hij daarna weer eens een knuffel uitzoeken.
pi_218569834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:27 schreef Earring het volgende:

[..]
En ook het wauwwwwww
Was ook wel pittig voor haar om nog even naar de kast van Maarten te kijken. Ze had al teveel gedaan!
Nou echt hè: wat een enorme opgave om nog even interesse te tonen voor iets waar Maarten enthousiast over is.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 10:49:34 #53
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218569849
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Zeuren, vooral zeuren
Plaatst ze een filmpje over vader en kind krijgt ze weer commentaar over de kinderstoel
Het is bij haar nooit goed
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.

En over die kraskaarten, ze zou toch kijken of ze die kon delen met haar volgers? Blijkbaar gebruikt ze ze allemaal zelf.
pi_218569887
Die zolder bij AM (vooral die trap) vind ik er altijd zo link uitzien, ben blij dat ik niet op zo’n plek hoef te werken 🫣
pi_218569942
Gelukkig is Milou weer terug. Was zo benieuwd naar haar horloge. Gelukkig plaatst ze het linkje
pi_218569997
Sanne is toch vorige week gaan kijken naar een bakfiets? Heeft ze daar nog een update over gegeven? Misschien heb ik het gemist.
pi_218570137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is toch vorige week gaan kijken naar een bakfiets? Heeft ze daar nog een update over gegeven? Misschien heb ik het gemist.
Gaat ze dit weekend op terugkomen zegt ze net in de live. Heb verder niet geluisterd want het was weer een en al negatief geklets
pi_218570340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:49 schreef LALAA het volgende:

[..]
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.

En over die kraskaarten, ze zou toch kijken of ze die kon delen met haar volgers? Blijkbaar gebruikt ze ze allemaal zelf.
Ik snap wel dat zij weinig sociale contacten heeft. Zo iemand kost alleen maar negatieve energie.
pi_218570620
Mijn god die paardrijlaarzen van Guus, daar heeft die geen enkele steun in!
pi_218570675
DBM op threads; mijn dochter heeft een afweerstoornis. Meerdere keren per jaar je kind doodziek in het ziekenhuis zien vergalt het plezier enorm.

Meerdere keren per jaar en doodziek, dat valt toch wel mee? Ja zo wordt wel eens opgenomen met benauwdheid, sneu zat, maar om nou te zeggen doodziek dat valt ook wel weer mee.
pi_218570678
De Geertsen gaan met z'n allen naar de manege. Ik hou er van als lekker relaxed knolhobbelen ook goed genoeg is, niet iedereen heeft interesse in dressuur of springen.
Maar als ik Jet op buitenrit zie gaan met haar hele voet tot de hak in de beugel dan krijg ik daar wel buikpijn van.
Het zijn zo te zien geen klikbeugels (die gaan los) en het kan flink verkeerd gaan als je voet blijft hangen wanneer je er af dondert
pi_218570738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef Odonata het volgende:
De Geertsen gaan met z'n allen naar de manege. Ik hou er van als lekker relaxed knolhobbelen ook goed genoeg is, niet iedereen heeft interesse in dressuur of springen.
Maar als ik Jet op buitenrit zie gaan met haar hele voet tot de hak in de beugel dan krijg ik daar wel buikpijn van.
Het zijn zo te zien geen klikbeugels (die gaan los) en het kan flink verkeerd gaan als je voet blijft hangen wanneer je er af dondert
Geen idee of deze dat niet hebben
pi_218570801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef IlseMarije het volgende:
DBM op threads; mijn dochter heeft een afweerstoornis. Meerdere keren per jaar je kind doodziek in het ziekenhuis zien vergalt het plezier enorm.

Meerdere keren per jaar en doodziek, dat valt toch wel mee? Ja zo wordt wel eens opgenomen met benauwdheid, sneu zat, maar om nou te zeggen doodziek dat valt ook wel weer mee.
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.
Echt ze heeft hulp nodig want dit is schadelijk voor die kinderen.
En is ze trouwens al wezen sporten vandaag?
pi_218570830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.
Echt ze heeft hulp nodig want dit is schadelijk voor die kinderen.
En is ze trouwens al wezen sporten vandaag?
Ja in de sportschool vol met emotie en angst 🫣

Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
pi_218570866
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:

[..]

Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
Terwijl ze zo aan het afkicken was en veel zin had zei ze donderdag.
En haar man noemt zij haar derde kind dus denk niet dat hij wat in te brengen heeft
pi_218570871
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:

[..]

Nou op threads schrijft ze dit:

Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪

Dus ik denk dat ze niet echt normaal met elkaar kunnen communiceren..
pi_218570996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]

Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪

Lekkere basis hebben ze dan. Wellicht allebei erg onvolwassen.
pi_218571018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Excuus geen inspiratie voor titel. Iemand suggesties?
Terug naar gezucht.. wauuwwwwww.
pi_218571027
Sanneke deelt niet meer zoveel OVER haar kind. Heel fijn voor hem. Nu nog even stoppen met het openbaar delen VAN je kind. Maar haar kind zal vast ook een commercieel voordeel hebben dus mag hij gedeeld worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 23-08-2025 13:05:46 ]
pi_218571212
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
pi_218571300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
Ja want meenstal heeft ze typfouten.
pi_218571462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]

Of ze overdrijft alles weer lekker
pi_218571524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Die gedachte had ik ook
pi_218571604
Dit volgen is echt sinds de vakantie mijn quilty pleasure geworden. Via mijn Kobo abbo zelf het boek van AM gedownload maar wat een prut elke alinea gaat van de hak op de tak.

Minibelle volg ik ook omdat mijn kind ook aan topsport doet maar gelukkig herken ik er niet zoveel in behalve het trainingsschema 😅
Ze zijn nu trouwens op vakantie en de eerste klachten worden al genoemd 😂
pi_218571665
Milou filmt items in de Action, maar haar zoon graait alles weg 🫣 ik zou daar zo klaar mee zijn denk ik, met dat gegraai
pi_218571674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:00 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Dit volgen is echt sinds de vakantie mijn quilty pleasure geworden. Via mijn Kobo abbo zelf het boek van AM gedownload maar wat een prut elke alinea gaat van de hak op de tak.

Minibelle volg ik ook omdat mijn kind ook aan topsport doet maar gelukkig herken ik er niet zoveel in behalve het trainingsschema 😅
Ze zijn nu trouwens op vakantie en de eerste klachten worden al genoemd 😂
Pfff, die zeurt ook overal waar ze komt
pi_218571846
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
pi_218571859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
Nou die kookplaat in de storie daarna is ook niet echt schoon te noemen...
pi_218571885
p vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.
Was dat ook zo ingewikkeld? 😉

Haha ja en vooral dat je er naar keek en dacht; Wat is dit? Om vervolgens drie soorten berekeningen te doen (geen idee hebben wat je aan het doen was) en dan toch steeds hetzelfde antwoord krijgen. Dan maar maximaal hopen op een goede dag van de docent. 8-) 8-)

Maar ik probeer haar echt te begrijpen he?! Je knie is naar de knoppen, dat staat zwart op wit. Waar komt dan toch de drang vandaan om altijd maar op hakken te lopen. Voor wie, echt.... voor wie?! Social media is niet het echte leven, de mensen die echt om je geven en van je houden zouden je knie toch belangrijker vinden dan je postuur wat zogenaamd beter uitkomt op die hakken?

Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?

Ps. ik zie dat ik wat raar gequote heb vanuit het vorige topic.
pi_218571935
quote:
Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?

Ik vind het echt verkeerde stoerheid, bij vlagen zelfs dom gedrag. Die knie moet nog wel een flink aantal jaren mee. Snap gewoon niet dat er mensen moedwillig zo laks omgaan met hun gezondheid.
pi_218571964
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Vond het vooral grappig dat ze zegt we maar alleen Dion bezig is.
pi_218572004
Ik kijk ff bij Sanneke en zie dat Mijan samen met Dion bij het aanrecht zit/staat, ik dacht wat een lief beeld van vader en zoon en ineens begint Sanneke Mijan te roepen, laat Dion toch eens alleen met Mijan wat doen, laatst deelde ze ook al dat als Dion Mijan de fles geeft dat ze zich buiten gesloten voelt. Nu moet zij schijnbaar ook de aandacht van haar zoon weer hebben. Ik zou zeggen meid geniet van het vader en zoon moment, jouw moment met je zoon komt echt wel weer.
pi_218572053
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
pi_218572075
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
Ik snap haar wel, ze is altijd zo actief, lekker wandelen met haar zoon, straks lekker fietsen met de bakfiets echt zo actief die meid dan is je weekend ook zo weer voorbij. 😏🤭
pi_218572097
En ze zoekt een grondbox maar kan niks bestellen vanwege pakketten, waarschijnlijk wil het pakketpunt geen grote pakketten hebben. Maar ze hebben toch een auto, rijden ze toch zelf even in een weekend naar een baby zaak of misschien kan het wel bij haar moeder (of zijn ouders) afgeleverd worden als ze toch echt zelf wilt bestellen. Of je nu 2e hands wat ophaalt bij iemand via Instagram of je rijdt langs een babywinkel… is hetzelfde toch.. (ik zou persoonlijk niks aan Sanneke geven of verkopen, niks is goed en dan word je ook nog voor gek gezet op insta)
pi_218572144
Denken in mogelijkheden is niet aan Sanne besteed hè?
pi_218572152
Ja die inductieplaat... ik heb er al 8 jaar een en die ziet er écht niet zo uit. Dan ben je echt een viezerik hoor. Enige wat er bij mij op zit zijn hele kleine krasjes. 😅
pi_218572173
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Pfff, die zeurt ook overal waar ze komt
Het vorige verblijf niet! Dat werd helemaal opgehemeld want was van of via bekenden of zo? Was ook een duidelijk gevalletje ‘gratis voor reclame’ maar dan zonder de #AD. Net als een week of twee geleden, dat bleek in een post ook ‘ineens’ een samenwerking. Wij wisten het hier al, haar goedgelovige volgers nog niet. Dat idee😂
pi_218572186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
En als je echt nog energie over hebt, doe die vrij nieuwe airfryer dan ook even!
pi_218572194
Bij ons in de bibliotheek hadden ze een hoekje gemaakt met boeken over hulp/ advies bij opvoeden van je kinderen. Daar stond het boek van AM ook tussen. Die snapte ik niet helemaal 😅
pi_218572196
Liefs_mamanouk heeft een kast van een huis, paar jaar in Dubai gewoond en haar man heeft een goede baan in het familiebedrijf. Maar ze is heel zielig omdat ze al maanden op kantinestoelen moet zitten, dus als ze affiliate bedel-linkjes deelt dan moeten we wel even massaal klikken hoor! Kan ze nieuwe stoelen kopen! Gelukkig heeft ze ook echt heel goedkoop behang voor de babykamer gekocht van de week, gaat duidelijk financieel heel slecht daar. Wat een grap weer dit🤣
pi_218572274
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze wil niet zeggen dat ze alleen die van chips, snaai en snoep wil hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')