Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijdquote:
Billetje na billetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijd
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Scheelt, dan hoef je ook niet te verhuizen
Die cake klinkt lekker. Maar waar haal je nu vlierbloesem vandaan?
Ah, jullie kijken dus echt wel rond naar iets anders. Ik dacht dat jullie bij wandelen zomaar een te gek huis tegenkwamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:02 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.
Niet verhuizen scheelt zeker, maar dan moeten we hier verbouwen. En het huis dat we gezien hebben had een prachtige ruime kavel met potentie voor een nog mooiere tuin, dus dat vind ik toch wel een beetje jammer.
Gelukkig heb je daar af en toe oefening in met Fokkersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden flessen medeen allerlei soorten spelletjes. Gezamelijke speurtocht en alles. Was wel vermakelijk. En allemaal lief en vriendelijk. De helft wel een beetje contactgestoord
Dooreten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Hoi, wij hebben gisteren pasta gemaakt met roomsaus en gamba's.
En teveel citroensap .....
Wat kunnen we toevoegen om de zure smaak te verminderen?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef AnneX het volgende:
D
[..]
Dooreten.
Nee hoor, garpje. Geen idee. Er is vast iemand, die het wél weet.
Ik zou beginnen met wat kristalsuikerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’squote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Helaas, alles zit er al inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FB staat op zwart, dan hier delen.😎
Oef, zere billen ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:50 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…i.p.v. de kleine rit van 18,5 km om te wennen, werd het bijna 30 km. 😂
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:36 schreef fietsie het volgende:
Ik lees online ook gunstige effecten van boter, en het sap in een potje kappertjes
Klein beetje backing soda, mespuntjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Ik zat heerlijk buiten in de warme zonquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
23 augustus jongens en meisjes. Ik ben uiterst ontevreden over het weer
[ afbeelding ]
ja dat wil ik dus ook heel graag. Na twee compleet verregende klotezomers. Maar dit is nog bepaald niet hoe ik het wil. Dubbele hittegolf of geen dubbele hittegolf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zat heerlijk buiten in de warme zon
In Argentijnse pesos is het vrij makkelijk trouwensquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijd
Ik ben vast niet de eerste die het wel lollig vindt dat dit in deze post staat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een van mijn collega’s is dyslectisch. En we moeten regelmatig wat helder verwoordde documenten schrijven. Ze kent haar beperkingen dus als zij wat schrijft schuift ze het voor verzenden naar mij zodat ik haar gedachten in beter lopende zinnen kan vertalen. En er een handje leestekens en hoofdletters over kan uitstrooien
Heb je de Chachos al? Of is dat niet waar jij woont?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
In Argentijnse pesos is het vrij makkelijk trouwens
Nietesquote:
En ingestraald water? Had dat wel effect?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zeker![]()
FYI: met Lourdeswater deed ik ooit wél iets. Had ook geen effect
Ik ben ook zo dyslectisch als een deur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.
Maar goed. Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
Het was nu eindelijk goed te doen op het balkon. Nu zou ook kunnen maar dan wel met een vestje aan (en sokken) dus eet ik binnen, ook in de zon maar dan achter glasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus ook heel graag. Na twee compleet verregende klotezomers. Maar dit is nog bepaald niet hoe ik het wil. Dubbele hittegolf of geen dubbele hittegolf.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
23 augustus jongens en meisjes. Ik ben uiterst ontevreden over het weer
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de eerste die het wel lollig vindt dat dit in deze post staat?
Het was in het westen beduidend warmer dan in het midden van het land.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben bijna de hele middag op het terras aan het strand gezeten, zonder muts en zonder jas.
IJsjes en koude drankjes er bij en deze nazomerdag was dus geweldig…
Met 18 graden en een flauw zonnetje in Katwijk achter het glas was het kennelijk beter dan elders…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het was in het westen beduidend warmer dan in het midden van het land.
Desbetreffende groep uitgeschakeld laten en een verlengsnoer pakken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:18 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een heel weekend met kleine klusjes..
Vandaag staat sprayen thmgen schimmel op het programma.
Note to self: volgende keer even het stopcontact afplakken.... nu dus stoppen er uit stopco tact nog nat en geen mogelijkheid om het droog te krijgen (want een föhn werkt ook op electriciteit)
De groep is toch al uit. wcd van/uit de muur en droogmaken met keukenrol. Dichtmaken en spanning kan er weer op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Desbetreffende groep uitgeschakeld laten en een verlengsnoer pakken?
Mogelijk is niet een ieder tegelijk aanwezig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen hebben we een bijeenkomst in een kroeg ter nagedachtenis van een vorige week veel te jong overleden vriend. Hij heeft heel nobel zijn doodzieke lichaam ter beschikking gesteld van de wetenschap en dus is er geen 'normale' uitvaartdienst.
Sowieso is de aanleiding om morgen bij elkaar te komen in een kroeg al niet de leukste, maar het feit dat er bijna 100 genodigden samengepropt worden in een kroeg waar normaal zo'n 30 man/vrouw in passen, vind ik minstens zo vervelend…
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef AnneX het volgende:
Zie je: Cul’lers to the rescue.
Na een werkelijk overweldigend ontbijtbuffet met vele opties en puzzelen in de app van de
knooppuntenkonden wij een uurtje vertraging vertrekken op de ebikes zónder helmen.
Onderweg bedacht ik mij, dat ik ws veel beter oplet dan met de schijnzekerheid van veilig met helm. Áls ik hem had meegenomen, had het ding wel op mijn hoofd gestaan, hoor.
Affijn, er was een plan. Dat pakte anders uit. Oa. door het missen van knooppunten 😂 en dan tetterde Mevrouw Punt in mijn oor met de vraag of het wel goed ging.
Wij / ik doorfietsen, want één standvastig principe: ik ga niét terug. Dus zagen wij uitvoerig ook een bedrijventerrein.
De Fundatie was gesloten, behalve gratis bezoek aam wat kleinere zalen op de begane grond. Toch wel gave dingen gezien van Jan Cremer en Karel Appel.
Dat was een extraatje, want niet gepland. De Boottocht was volgeboekt. 😢 Morgen dan?
In Zwolle is dit weekend dus een straatfestival met boom boom boom muziek. Er waren veel jongelui onderweg naar de binnenstad. En er was een pride optocht.
Verder óók leuk over dijkjes gefietst, op een terras gezeten en van alles gezien.
Vanwege het giga ontbijt niet eens aan lunch gedacht.
Dan toch maar op huis ofwel hotel aan. Opfrissen en hier eten. Keus genoeg.Prachtige lucht/foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FB staat op zwart, dan hier delen.😎
Mss is er een terras?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen hebben we een bijeenkomst in een kroeg ter nagedachtenis van een vorige week veel te jong overleden vriend. Hij heeft heel nobel zijn doodzieke lichaam ter beschikking gesteld van de wetenschap en dus is er geen 'normale' uitvaartdienst.
Sowieso is de aanleiding om morgen bij elkaar te komen in een kroeg al niet de leukste, maar het feit dat er bijna 100 genodigden samengepropt worden in een kroeg waar normaal zo'n 30 man/vrouw in passen, vind ik minstens zo vervelend…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |