Oops.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Je hesje wel mee dan @:AnneX
Sterktequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Benieuwd of Cat nog naar Sail gaat. Ik ga morgen met een kennisje, dus tips welkom! We hebben ook al plannen, maar eerst maar eens kijken of dat gaat lukken, want eh druk en overal rijen. Ik was net naar de map in de app aan het kijken en er is een prikkelarme ruimte. Ik vind je heel dapper als je naar Sail Amsterdam gaat en dat nodig hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SterkteMijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip
Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde”
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
SterkteMijn stiefzoon heeft daar nu een kamp met de Zeefakkel. Een schip van Varend Erfgoed Koninklijke Marine, maar normaal zijn Zeekadetten opleidingsschip
Ik zag foto’s. Zijn omschrijving van de Sail-In vanaf het dek: “Hel op Aarde”
O dat is fijn!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O dat is fijn!Elke keer wel gedoe weer met regelen (net als de ijsmachine). Hoe gaat het nu met Elin?
Ga je er nu 1 kopen die zelf vriest ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Al het geld van de vorige, kapotte, ijsmachine is terug, nieuw komt woensdag
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze doet het goed, rustige ademhaling, ligt lekker op de bank. Als het natvoer en een extra lekker hapje zijn op. Na het niet eten gisteren moest er ook wel wat naar binnen
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt veel beter. Vindt ze je inmiddels al weer lief?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
Normaal is het geen probleem, maar nu was ik uit zicht en dat vond ze blijkbaar niet zo tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, vast. Onze kat ook wel dramatisch gillend naar de dierenarts vervoerd. Duurde ook wel een paar dagen voor hij ons weer lief vond.
Stiefzoon = 13 dus marine gaat hem nog niet lukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik wil het gewoon een keer meemaken en toevallig hoef ik vannacht niet te werken. Ik heb me mentaal al voorbereid op "Extreem Druk", dus ik ga het zien. We hebben een paar plannen (marine schip bezoeken (kan stiefzoon ons daar buiten de rij om op krijgen?
), reuzenrad, schepen vanaf kade bekijken) en voor de rest zien we wel. En als we de drukte niet meer aankunnen heb ik de prikkelarme ruimte gevonden
We blijven ook niet de hele dag, want ik moet zaterdagnacht wel werken.
Wij zijn gewoon aan het werkquote:Hoe is het met jullie? Stiefzoon is dus in de Hel op Aarde, en jullie?
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:24 schreef fietsie het volgende:
On topic: het Salted Caramel ijs van de Lidl is erg.
Het is vast geen goed roomijs.
Of uberhaupt room ijs.
Maar echt. Zo fout.
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer dan vanochtend , maar nog niet zo lief als eergisteren, ach dat komt vast wel weer.
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo lang je lekker eten blijft geven zal dat vast snel weer goed komen
We hebben het deze week allebei lastiger dan de eerste week eigenlijk. Nu komt het denk ik pas echt binnen. En gisteren hadden we een borrel van het brouwgilde en dat je dan opeens niet naar huis hoeft voelt ook heel raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het nu bij jullie? En hoe gaat Teigetje nu.
Ik geloof direct dat het chaotisch wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Stiefzoon = 13 dus marine gaat hem nog niet lukkenMaar zijn opleidingsschip is wel oud-marine
Zeefakkel. Ligt aan de Sumatra-kade
Aardige gasten. Geven vast wel een rondleiding
[..]
Wij zijn gewoon aan het werkEn kijken jaloers naar de foto's en filmpjes die hij doorstuurt
En vooral de Sail-In was Hel op Aarde volgens hem. Het was blijkbaar nogal chaotisch op het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deventer, Zwolle, Apeldoorn, Zutphen en Raalte. Op zich geen slechte regio voor een fietsronde iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:19 schreef AnneX het volgende:
Vanuit Zwolle en op de 6e etage met uitzicht op de Overijsselse Vecht.
Vanmiddag naar het centrum: prachtige gevels. Veel juwelierswinkels en kledingzaken. ( en horeca en terrassen).
Collega’s van @:Lonaa en W waren overal aan horeca bouwen en sound checks aan het doen.
Ijsje in een bijzonder hoorntje.
Prachtige gevels. En voor het gebouw gestaan wat ooit een hotel was bij de sch.familie.
[spoiler] [ link | afbeelding ]
https://talamini.nl/ijs/ @:Tele6 kun je ook een Groot Rondje ijs fietsen.
In de hele Grote Kerk is een boekenmarkt en horeca. En er hangt een 3D tapijt van 35 m met slavernij geschiedenis. Heel mooi werk!
Ditquote:
En zo moet je het zien, jullie hebben je best gedaan en hij heeft vast genoten van knuffels en jullie aanwezigheidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
DitEn komt ook wel goed.
Ik begin alleen wel steeds meer terug te denken aan de laatste maanden dat ik nu opeens wel wat dingen kan aanwijzen die al wat minder goed met hem gingen. Terwijl ik dat toen niet zo zag. Maar dat is misschien makkelijk praten achteraf. We hebben ons best gedaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-08-2025 21:39:44 ]
quote:
Hehe, je was me voorquote:
Ik geef de schuld aan auto correct en Sauron die niet boos, maar overspannen blijkt te zijnquote:
Toeristquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef flipsen het volgende:
Enne, als oud Amsterdam Noord bewoner: het is DE PONT! "Het pontje" is voor import en toeristen
Bist zulf ook import, sjompquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef flipsen het volgende:
Enne, als oud Amsterdam Noord bewoner: het is DE PONT! "Het pontje" is voor import en toeristen
Hehe, dat bedacht ik ook toen ik op "Invoeren" had gekliktquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehe, dat bedacht ik ook toen ik op "Invoeren" had geklikt
Misschien moet je handjes van Fatima gaan verzamelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan auto correct en Sauron die niet boos, maar overspannen blijkt te zijn
Het ging mis toen ik in Fatima was en geen oogbol van was vond die ik met een schietgebedje in het heilige vuur kon flikkerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je handjes van Fatima gaan verzamelen?
[ afbeelding ]
Voor liefhebbers van pontjes/de pont: https://www.portofamsterd(...)ven/webcam-amsterdamquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ToeristMet Velen Soortgenoten.
Er mochten nu zelfs geen fietsen op het pontje wat naar Noord ging
Oeh, dat is vast ook heel lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zo moet je het zien, jullie hebben je best gedaan en hij heeft vast genoten van knuffels en jullie aanwezigheid
@:tele6 jouw sperziebonen recept heb ik deels losgelaten op een courgette, smullen!
Hmm. Nou, zo te horen heeft het niet-werpen van een wasoogbol geen effect gehad; daarmee is de kans dat een handje een groter effect heeft niet geheel ondenkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het ging mis toen ik in Fatima was en geen oogbol van was vond die ik met een schietgebedje in het heilige vuur kon flikkeren
Armen, benen, organen, hele hoofden, baby’s, huisdieren, huizen. Ze hadden van alles maar losse ogen bleken niet bidwaardig. En ik hoefde geen goddelijke interventie voor de rest van mijn hoofd dus die kocht Cat niet
Denk je dat handjes beter werken?
Dat je zo'n mental image krijgt van allemaal mensen die gehaast een vijver in fietsen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die "pond" schrijven ipv pont
quote:
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Nou, zo te horen heeft het niet-werpen van een wasoogbol geen effect gehad; daarmee is de kans dat een handje een groter effect heeft niet geheel ondenkbaar.
Ligt eraan wat ze bedoelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die "pond" schrijven ipv pont
Nee joh, voor het hamsteren van hamsa'tjes hoef je niet naar de Paapse Fatimaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zeker![]()
FYI: met Lourdeswater deed ik ooit wél iets. Had ook geen effect
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef fietsie het volgende:
In twee avonden een heel seizoen serie gebinged, nu ben ik wel even een beetje verzadigd met krimi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dat is vast ook heel lekker!
Ik heb het alleen met sperziebonen op en een keer met paprika. Zit nu te bedenken welke groenten ook lekker zouden zijn... ik denk dat het ook goed zou zijn met aubergine
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze bedoelen
In mijn verhaal zou het heel erg zijn. Ik deed het toch niet he?
Department Q; netflix.quote:
ZoonQ is dat ook, schrijft mij in het NL brieven met, alle voor hem lastige woorden onjuist gespeld, zoals als ie als kind al deed... maar in het Engels schrijft ie foutloos.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
Wij zijn nu Shetland S06 begonnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
Department Q; netflix.
De psychiater was
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnxquote:
NPO startquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnx
We doen hier in huis niet aan NL tv, gelukkig heeft Prime hetquote:
Kun je dan wel reclame doorspoelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen hier in huis niet aan NL tv, gelukkig heeft Prime het
Ik begreep dat in oktober serie 10 op bbc komtquote:
Neen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pittig @:lonaa Morgen vrij?
Gisteren kwam Elin ook even gezellig op bed liggen, de diva is weer zichzelf aan het worden.
Vandaag maar eens wat huishoudelijks doen maar eerst koffie
Goed idee. Dit moet ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik zet zo eerst de droogmachine aan voor tomaatjes. Daarna maak ik een weekmenu. Ik hoop ook nog zo veel mogelijk van de tuinlijst af te kunnen strepen. Ik heb allerlei kleine dingen te doen dus hopelijk gaat dat hard.
Vanavond eten we calamares bij vrienden
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Pfffrt x2.
Donderdag was lange dag. Eerst het museum en daarna condoleance voor 400 (!!!) man. Geen condoleance zoals je m kent maar een "levensfeest" aka dikke borrel + voer. In een achtertuin. Die niet de beste lay-out had. Met eigenlijk een mannetje te weinig. En iemand had de koelkast uitgezet. Daar kwam ik 3 minuten voor de start achter. Warme wijn.![]()
Hele lieve familie en met wat kunst, vlieg, ompak en ijs had ik uiteindelijk wel koude wijn.![]()
Was pittige omschakeling na hele rustige dag in het museum.
Gisteren deed ik een bruiloft. Dat is altijd lange dag. 10:00 op de zaak, 03:00 de bus geparkeerd voor het huis van Baas.
Hele Gekke Bruiloft. In zoverre dat uh het waren vegetarische, lactose-intolerante game-nerds. Met hun vrienden. Ik had aan het einde van de dag 1 klein kratje emballage op de hele dag (met 40 en in de avond +20 mensen), maar er was wel 10 liter ranja, een shitfuckton tea en koffie doorheen gegaan. Daarentegen hebben ze wel goed gegeten. En ik heb de aardlek er maar 1x uit laten klappen.![]()
Vandaag gaan we gewoon verder, mijn laatste dagje in het museum. Wegens personeelstekort (...) doe ik zowel openen als sluiten. W. komt me even helpen tijdens de lunch voor 3 uurtjes. Geen idee of het druk wordt, is echt geen peil op te trekken.
Tot zover.
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.
Maar goed. Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
In drie weken rondreis vind je vast wel andere stokerijenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote Dalwhinnie.
Ben bezig met het roadbook voor de vakantie in Schotland dat volgende week af moet zijn. Heel bloedig stuk over die stokerij geschreven. Met alle wetenswaardigheden, arrangementen en mogelijkheden.
Blijkt dat we er op z'n vroegst tegen 16:00 kunnen zijn en dan kunnen we misschien nog net de laatste korte tour halenMaar ja geen zin om te haasten en er komen nog zat andere stokerijen.
Dat deed ik ook vaak, zowel bij collega als bij een vriendin die mij vol trots een presentatie voor een groep belangrijke directeuren liet zien. Schrok me een hoedje. Zij was niet echt dyslectisch (zei ze) maar alles stond schots en scheef, geen hoofdletters waar het moest en wel waar het niet moest. Vrouw was ijzersterk in hoofdrekenen maar met letters totaal niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een van mijn collega’s is dyslectisch. En we moeten regelmatig wat helder verwoordde documenten schrijven. Ze kent haar beperkingen dus als zij wat schrijft schuift ze het voor verzenden naar mij zodat ik haar gedachten in beter lopende zinnen kan vertalen. En er een handje leestekens en hoofdletters over kan uitstrooien
Lens op het Oudkerkhof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel jij was toch degene met een opticien/optometrist die brilsterkte bepaalt met brilletje op ipv achter machine? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de naam als je die wil delen (mag ook prive uiteraard)
Ze hadden flessen medequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijn![]()
![]()
(Nee niet iedereen is vega(n), dus er zouden wel kratten met flessen mede doorheen gaan en niet enkel limonade. Maar verder zijn we wel een hoop nerds bij elkaar.
Als ik ooit groots had willen trouwen dan had er waarschijnlijk wel een boogschietbaan en een meipaal gestaan. Ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |