quote:
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Nou, zo te horen heeft het niet-werpen van een wasoogbol geen effect gehad; daarmee is de kans dat een handje een groter effect heeft niet geheel ondenkbaar.
Ligt eraan wat ze bedoelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die "pond" schrijven ipv pont
Nee joh, voor het hamsteren van hamsa'tjes hoef je niet naar de Paapse Fatimaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zeker![]()
FYI: met Lourdeswater deed ik ooit wél iets. Had ook geen effect
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef fietsie het volgende:
In twee avonden een heel seizoen serie gebinged, nu ben ik wel even een beetje verzadigd met krimi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dat is vast ook heel lekker!
Ik heb het alleen met sperziebonen op en een keer met paprika. Zit nu te bedenken welke groenten ook lekker zouden zijn... ik denk dat het ook goed zou zijn met aubergine
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze bedoelen
In mijn verhaal zou het heel erg zijn. Ik deed het toch niet he?
Department Q; netflix.quote:
ZoonQ is dat ook, schrijft mij in het NL brieven met, alle voor hem lastige woorden onjuist gespeld, zoals als ie als kind al deed... maar in het Engels schrijft ie foutloos.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
Wij zijn nu Shetland S06 begonnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
Department Q; netflix.
De psychiater was
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnxquote:
NPO startquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnx
We doen hier in huis niet aan NL tv, gelukkig heeft Prime hetquote:
Kun je dan wel reclame doorspoelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen hier in huis niet aan NL tv, gelukkig heeft Prime het
Ik begreep dat in oktober serie 10 op bbc komtquote:
Neen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pittig @:lonaa Morgen vrij?
Gisteren kwam Elin ook even gezellig op bed liggen, de diva is weer zichzelf aan het worden.
Vandaag maar eens wat huishoudelijks doen maar eerst koffie
Goed idee. Dit moet ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik zet zo eerst de droogmachine aan voor tomaatjes. Daarna maak ik een weekmenu. Ik hoop ook nog zo veel mogelijk van de tuinlijst af te kunnen strepen. Ik heb allerlei kleine dingen te doen dus hopelijk gaat dat hard.
Vanavond eten we calamares bij vrienden
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Pfffrt x2.
Donderdag was lange dag. Eerst het museum en daarna condoleance voor 400 (!!!) man. Geen condoleance zoals je m kent maar een "levensfeest" aka dikke borrel + voer. In een achtertuin. Die niet de beste lay-out had. Met eigenlijk een mannetje te weinig. En iemand had de koelkast uitgezet. Daar kwam ik 3 minuten voor de start achter. Warme wijn.![]()
Hele lieve familie en met wat kunst, vlieg, ompak en ijs had ik uiteindelijk wel koude wijn.![]()
Was pittige omschakeling na hele rustige dag in het museum.
Gisteren deed ik een bruiloft. Dat is altijd lange dag. 10:00 op de zaak, 03:00 de bus geparkeerd voor het huis van Baas.
Hele Gekke Bruiloft. In zoverre dat uh het waren vegetarische, lactose-intolerante game-nerds. Met hun vrienden. Ik had aan het einde van de dag 1 klein kratje emballage op de hele dag (met 40 en in de avond +20 mensen), maar er was wel 10 liter ranja, een shitfuckton tea en koffie doorheen gegaan. Daarentegen hebben ze wel goed gegeten. En ik heb de aardlek er maar 1x uit laten klappen.![]()
Vandaag gaan we gewoon verder, mijn laatste dagje in het museum. Wegens personeelstekort (...) doe ik zowel openen als sluiten. W. komt me even helpen tijdens de lunch voor 3 uurtjes. Geen idee of het druk wordt, is echt geen peil op te trekken.
Tot zover.
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.
Maar goed. Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |