Hehe, dat bedacht ik ook toen ik op "Invoeren" had gekliktquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hehe, dat bedacht ik ook toen ik op "Invoeren" had geklikt
Misschien moet je handjes van Fatima gaan verzamelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan auto correct en Sauron die niet boos, maar overspannen blijkt te zijn
Het ging mis toen ik in Fatima was en geen oogbol van was vond die ik met een schietgebedje in het heilige vuur kon flikkerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet je handjes van Fatima gaan verzamelen?
[ afbeelding ]
Voor liefhebbers van pontjes/de pont: https://www.portofamsterd(...)ven/webcam-amsterdamquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ToeristMet Velen Soortgenoten.
Er mochten nu zelfs geen fietsen op het pontje wat naar Noord ging
Oeh, dat is vast ook heel lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zo moet je het zien, jullie hebben je best gedaan en hij heeft vast genoten van knuffels en jullie aanwezigheid
@:tele6 jouw sperziebonen recept heb ik deels losgelaten op een courgette, smullen!
Hmm. Nou, zo te horen heeft het niet-werpen van een wasoogbol geen effect gehad; daarmee is de kans dat een handje een groter effect heeft niet geheel ondenkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het ging mis toen ik in Fatima was en geen oogbol van was vond die ik met een schietgebedje in het heilige vuur kon flikkeren
Armen, benen, organen, hele hoofden, baby’s, huisdieren, huizen. Ze hadden van alles maar losse ogen bleken niet bidwaardig. En ik hoefde geen goddelijke interventie voor de rest van mijn hoofd dus die kocht Cat niet
Denk je dat handjes beter werken?
Dat je zo'n mental image krijgt van allemaal mensen die gehaast een vijver in fietsen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die "pond" schrijven ipv pont
quote:
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Nou, zo te horen heeft het niet-werpen van een wasoogbol geen effect gehad; daarmee is de kans dat een handje een groter effect heeft niet geheel ondenkbaar.
Ligt eraan wat ze bedoelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die "pond" schrijven ipv pont
Nee joh, voor het hamsteren van hamsa'tjes hoef je niet naar de Paapse Fatimaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik wel weer he-le-maal terug naar het heilige Fatima vuur zeker![]()
FYI: met Lourdeswater deed ik ooit wél iets. Had ook geen effect
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef fietsie het volgende:
In twee avonden een heel seizoen serie gebinged, nu ben ik wel even een beetje verzadigd met krimi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, dat is vast ook heel lekker!
Ik heb het alleen met sperziebonen op en een keer met paprika. Zit nu te bedenken welke groenten ook lekker zouden zijn... ik denk dat het ook goed zou zijn met aubergine
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze bedoelen
In mijn verhaal zou het heel erg zijn. Ik deed het toch niet he?
Department Q; netflix.quote:
ZoonQ is dat ook, schrijft mij in het NL brieven met, alle voor hem lastige woorden onjuist gespeld, zoals als ie als kind al deed... maar in het Engels schrijft ie foutloos.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
Wij zijn nu Shetland S06 begonnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
Department Q; netflix.
De psychiater was
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnxquote:
NPO startquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow eens zien op Prime of dat wat is voor mij, thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |