Kun je dan wel reclame doorspoelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
We doen hier in huis niet aan NL tv, gelukkig heeft Prime het
Ik begreep dat in oktober serie 10 op bbc komtquote:
Neen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pittig @:lonaa Morgen vrij?
Gisteren kwam Elin ook even gezellig op bed liggen, de diva is weer zichzelf aan het worden.
Vandaag maar eens wat huishoudelijks doen maar eerst koffie
Goed idee. Dit moet ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik zet zo eerst de droogmachine aan voor tomaatjes. Daarna maak ik een weekmenu. Ik hoop ook nog zo veel mogelijk van de tuinlijst af te kunnen strepen. Ik heb allerlei kleine dingen te doen dus hopelijk gaat dat hard.
Vanavond eten we calamares bij vrienden
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Pfffrt x2.
Donderdag was lange dag. Eerst het museum en daarna condoleance voor 400 (!!!) man. Geen condoleance zoals je m kent maar een "levensfeest" aka dikke borrel + voer. In een achtertuin. Die niet de beste lay-out had. Met eigenlijk een mannetje te weinig. En iemand had de koelkast uitgezet. Daar kwam ik 3 minuten voor de start achter. Warme wijn.![]()
Hele lieve familie en met wat kunst, vlieg, ompak en ijs had ik uiteindelijk wel koude wijn.![]()
Was pittige omschakeling na hele rustige dag in het museum.
Gisteren deed ik een bruiloft. Dat is altijd lange dag. 10:00 op de zaak, 03:00 de bus geparkeerd voor het huis van Baas.
Hele Gekke Bruiloft. In zoverre dat uh het waren vegetarische, lactose-intolerante game-nerds. Met hun vrienden. Ik had aan het einde van de dag 1 klein kratje emballage op de hele dag (met 40 en in de avond +20 mensen), maar er was wel 10 liter ranja, een shitfuckton tea en koffie doorheen gegaan. Daarentegen hebben ze wel goed gegeten. En ik heb de aardlek er maar 1x uit laten klappen.![]()
Vandaag gaan we gewoon verder, mijn laatste dagje in het museum. Wegens personeelstekort (...) doe ik zowel openen als sluiten. W. komt me even helpen tijdens de lunch voor 3 uurtjes. Geen idee of het druk wordt, is echt geen peil op te trekken.
Tot zover.
#liefdagboek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij deed het niet. We hebben afgelopen weekend 3 pontjes gehad en m'n sportmaatjes blijven pondjes schrijven.
Maar goed. Broertje is dyslectisch en die vergeet zo nu en dan nog hoe hij z'n eigen naam moet spellen.
In drie weken rondreis vind je vast wel andere stokerijenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote Dalwhinnie.
Ben bezig met het roadbook voor de vakantie in Schotland dat volgende week af moet zijn. Heel bloedig stuk over die stokerij geschreven. Met alle wetenswaardigheden, arrangementen en mogelijkheden.
Blijkt dat we er op z'n vroegst tegen 16:00 kunnen zijn en dan kunnen we misschien nog net de laatste korte tour halenMaar ja geen zin om te haasten en er komen nog zat andere stokerijen.
Dat deed ik ook vaak, zowel bij collega als bij een vriendin die mij vol trots een presentatie voor een groep belangrijke directeuren liet zien. Schrok me een hoedje. Zij was niet echt dyslectisch (zei ze) maar alles stond schots en scheef, geen hoofdletters waar het moest en wel waar het niet moest. Vrouw was ijzersterk in hoofdrekenen maar met letters totaal niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een van mijn collega’s is dyslectisch. En we moeten regelmatig wat helder verwoordde documenten schrijven. Ze kent haar beperkingen dus als zij wat schrijft schuift ze het voor verzenden naar mij zodat ik haar gedachten in beter lopende zinnen kan vertalen. En er een handje leestekens en hoofdletters over kan uitstrooien
Lens op het Oudkerkhof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel jij was toch degene met een opticien/optometrist die brilsterkte bepaalt met brilletje op ipv achter machine? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de naam als je die wil delen (mag ook prive uiteraard)
Ze hadden flessen medequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijn![]()
![]()
(Nee niet iedereen is vega(n), dus er zouden wel kratten met flessen mede doorheen gaan en niet enkel limonade. Maar verder zijn we wel een hoop nerds bij elkaar.
Als ik ooit groots had willen trouwen dan had er waarschijnlijk wel een boogschietbaan en een meipaal gestaan. Ofzo)
Scheelt, dan hoef je ook niet te verhuizenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:05 schreef Tuindier het volgende:
Wij zagen een heel leuk huis te koop terwijl we eigenlijk niet op zoek zijn. Uiteindelijk toch aanvraag gedaan voor bezichtiging maar er is zoveel interesse dat ze geen afspraken meer maken. Over tot de orde van de dag dus: er staat beslag voor vlierbloesemcake met kokosyoghurt en frambozen in de oven.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:18 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een heel weekend met kleine klusjes..
Vandaag staat sprayen thmgen schimmel op het programma.
Note to self: volgende keer even het stopcontact afplakken.... nu dus stoppen er uit stopco tact nog nat en geen mogelijkheid om het droog te krijgen (want een föhn werkt ook op electriciteit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |