In drie weken rondreis vind je vast wel andere stokerijenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote Dalwhinnie.
Ben bezig met het roadbook voor de vakantie in Schotland dat volgende week af moet zijn. Heel bloedig stuk over die stokerij geschreven. Met alle wetenswaardigheden, arrangementen en mogelijkheden.
Blijkt dat we er op z'n vroegst tegen 16:00 kunnen zijn en dan kunnen we misschien nog net de laatste korte tour halenMaar ja geen zin om te haasten en er komen nog zat andere stokerijen.
Dat deed ik ook vaak, zowel bij collega als bij een vriendin die mij vol trots een presentatie voor een groep belangrijke directeuren liet zien. Schrok me een hoedje. Zij was niet echt dyslectisch (zei ze) maar alles stond schots en scheef, geen hoofdletters waar het moest en wel waar het niet moest. Vrouw was ijzersterk in hoofdrekenen maar met letters totaal niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een van mijn collega’s is dyslectisch. En we moeten regelmatig wat helder verwoordde documenten schrijven. Ze kent haar beperkingen dus als zij wat schrijft schuift ze het voor verzenden naar mij zodat ik haar gedachten in beter lopende zinnen kan vertalen. En er een handje leestekens en hoofdletters over kan uitstrooien
Lens op het Oudkerkhof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel jij was toch degene met een opticien/optometrist die brilsterkte bepaalt met brilletje op ipv achter machine? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de naam als je die wil delen (mag ook prive uiteraard)
Ze hadden flessen medequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zou een bruiloft binnen mijn vriendengroep kunnen zijn![]()
![]()
(Nee niet iedereen is vega(n), dus er zouden wel kratten met flessen mede doorheen gaan en niet enkel limonade. Maar verder zijn we wel een hoop nerds bij elkaar.
Als ik ooit groots had willen trouwen dan had er waarschijnlijk wel een boogschietbaan en een meipaal gestaan. Ofzo)
Scheelt, dan hoef je ook niet te verhuizenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:05 schreef Tuindier het volgende:
Wij zagen een heel leuk huis te koop terwijl we eigenlijk niet op zoek zijn. Uiteindelijk toch aanvraag gedaan voor bezichtiging maar er is zoveel interesse dat ze geen afspraken meer maken. Over tot de orde van de dag dus: er staat beslag voor vlierbloesemcake met kokosyoghurt en frambozen in de oven.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:18 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een heel weekend met kleine klusjes..
Vandaag staat sprayen thmgen schimmel op het programma.
Note to self: volgende keer even het stopcontact afplakken.... nu dus stoppen er uit stopco tact nog nat en geen mogelijkheid om het droog te krijgen (want een föhn werkt ook op electriciteit)
Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijdquote:
Billetje na billetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijd
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Scheelt, dan hoef je ook niet te verhuizen
Die cake klinkt lekker. Maar waar haal je nu vlierbloesem vandaan?
Ah, jullie kijken dus echt wel rond naar iets anders. Ik dacht dat jullie bij wandelen zomaar een te gek huis tegenkwamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:02 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.
Niet verhuizen scheelt zeker, maar dan moeten we hier verbouwen. En het huis dat we gezien hebben had een prachtige ruime kavel met potentie voor een nog mooiere tuin, dus dat vind ik toch wel een beetje jammer.
Gelukkig heb je daar af en toe oefening in met Fokkersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden flessen medeen allerlei soorten spelletjes. Gezamelijke speurtocht en alles. Was wel vermakelijk. En allemaal lief en vriendelijk. De helft wel een beetje contactgestoord
Dooreten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Hoi, wij hebben gisteren pasta gemaakt met roomsaus en gamba's.
En teveel citroensap .....
Wat kunnen we toevoegen om de zure smaak te verminderen?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef AnneX het volgende:
D
[..]
Dooreten.
Nee hoor, garpje. Geen idee. Er is vast iemand, die het wél weet.
Ik zou beginnen met wat kristalsuikerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Hoi, wij hebben gisteren pasta gemaakt met roomsaus en gamba's.
En teveel citroensap .....
Wat kunnen we toevoegen om de zure smaak te verminderen?
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’squote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Helaas, alles zit er al inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FB staat op zwart, dan hier delen.😎
Oef, zere billen ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:50 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…i.p.v. de kleine rit van 18,5 km om te wennen, werd het bijna 30 km. 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |