Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijdquote:
Billetje na billetjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ja tuurlijk even tussen de soep en de broodjes door, doe ik ook altijd
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Scheelt, dan hoef je ook niet te verhuizen
Die cake klinkt lekker. Maar waar haal je nu vlierbloesem vandaan?
Ah, jullie kijken dus echt wel rond naar iets anders. Ik dacht dat jullie bij wandelen zomaar een te gek huis tegenkwamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:02 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vlierbloesem is al siroop, dus dat scheelt.
Niet verhuizen scheelt zeker, maar dan moeten we hier verbouwen. En het huis dat we gezien hebben had een prachtige ruime kavel met potentie voor een nog mooiere tuin, dus dat vind ik toch wel een beetje jammer.
Gelukkig heb je daar af en toe oefening in met Fokkersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hadden flessen medeen allerlei soorten spelletjes. Gezamelijke speurtocht en alles. Was wel vermakelijk. En allemaal lief en vriendelijk. De helft wel een beetje contactgestoord
Dooreten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Hoi, wij hebben gisteren pasta gemaakt met roomsaus en gamba's.
En teveel citroensap .....
Wat kunnen we toevoegen om de zure smaak te verminderen?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:21 schreef AnneX het volgende:
D
[..]
Dooreten.
Nee hoor, garpje. Geen idee. Er is vast iemand, die het wél weet.
Ik zou beginnen met wat kristalsuikerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’squote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met wat kristalsuiker
Helaas, alles zit er al inquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik met meer roomsaus en (veel) meer gamba’s
Jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja heel voorzichtig was ik er van uitgegaan dat de ingrdienten van het recept inmiddels waren verbruikt.
En dus de citroenzuur geneutraliseerd moest worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FB staat op zwart, dan hier delen.😎
Oef, zere billen ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:50 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…i.p.v. de kleine rit van 18,5 km om te wennen, werd het bijna 30 km. 😂
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:36 schreef fietsie het volgende:
Ik lees online ook gunstige effecten van boter, en het sap in een potje kappertjes
Klein beetje backing soda, mespuntjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:13 schreef maily het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |