Leuke afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom kijk ik ook met grote zorg naar Starmer in UK. Ik houd mijn hart vast wat daar gebeurt.
Alleen al het feit dat Trump importheffingen per decreet verhoogt of verlaagt en op eigen houtje 'handelsdeals' sluit, zonder het Congres daarbij te betrekken, moet de alarmbellen doen afgaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
de kinderachtigheid en minachting van de democratie is nu juist dat Trump zowat alle besluitorganen negeert en per decreet regeert.
Eerst zien. Deze regering heeft veelal een broertje dood aan rechterlijke bevelen.quote:
Ja, maar deze uitspraak is tegen de staat Florida.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst zien. Deze regering heeft veelal een broertje dood aan rechterlijke bevelen.
Ja en wat maakt dat nu uit voor deze nepotisten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar deze uitspraak is tegen de staat Florida.
Maar wel een happy ending...quote:
Na de afgelopen 6 maanden negeren van rechtelijke uitspraken, een congress wat totaal niet werkt en puur en alleen maar doet wat hij wil, regeren via "executive order", het proberen politieke tegenstanders monddood te maken en ga zo maar door zie je niet hoe hij de democratie sloopt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende subjectieve benadering, ik zie namelijk niet hoe hij de democratie sloopt. Hij neemt met doorzettende macht besluiten.
Deze man is over 3,5 jaar gewoon weg.
6 januari gemist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
Deze man is over 3,5 jaar gewoon weg.
Dan vervoeren ze de krokodillen naar Georgia.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar deze uitspraak is tegen de staat Florida.
Is dit geen AI?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwz4rfzkys2z
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee Trump houdt bijna dagelijks een persco in de Oval Office voor de aandacht. In dit geval oa over de World Cup.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dit geen AI?
Wat doet die Infantino daar?
Die cap ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:22 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwz4rfzkys2z
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |