Staat erin.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Wat doen die kabouters erbijquote:
Mooi gedaan.quote:
Aha dat wist ik niet, klinkt eigenlijk wel lekkerquote:
Die kijken toe.quote:
Geen idee ....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuur
Ah zonder kaboutersquote:
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
Dat waren de f35's.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
Klopt ja.quote:
Dat weet ik ook nog jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
De Neeltje Jacoba voer ook rond idd.. over varend erfgoed gesprokenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.
Lekker slurpenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, als je in zo`n auto gaat rijden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoorde een gek geluid en ging buiten kijken maar kon niets vinden , maar de verklaring is er dus welquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ach, sneue boel hier.![]()
Buurman wil de deur niet opendoen voor zijn vader,
Die man staat er nu al 2 uur.
Zegt net: " Doe nou open want pappa moet zo naar huis, dit gaat zo niet langer, ik hou toch van jou."
Dat gaat ook niet helpen als je er al 2 uur staat natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Zegt net: " Doe nou open want pappa moet zo naar huis, dit gaat zo niet langer, ik hou toch van jou."
Zal ik dat hem gaan zeggen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet helpen als je er al 2 uur staat natuurlijk
Zou het wel doen, hij jaagt zijn zoon of dochter nu alleen maar meer de irritatie inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat hem gaan zeggen?
Hij is ook steeds aan het bellen.
succes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat hem gaan zeggen?
Hij is ook steeds aan het bellen.
Zoon, hij rijdt nu net weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het wel doen, hij jaagt zijn zoon of dochter nu alleen maar meer de irritatie in
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Die man zat er duidelijk goed doorheen aan zijn stem te horen.quote:
Dan is de vraag waarom ze geen contact met hem willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man zat er duidelijk goed doorheen aan zijn stem te horen.
Zover ik weet was hij altijd prima met zijn vader. Heb verder weinig contact met de buurman maar dit speelt nu al een paar dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom ze geen contact met hem willen.
En voor hem waarom hij zo lang blijft staan terwijl dat juist niet helpt
Is ook iets wat zij moeten uitzoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet was hij altijd prima met zijn vader. Heb verder weinig contact met de buurman maar dit speelt nu al een paar dagen.
Iets met een dame.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook iets wat zij moeten uitzoeken.
Er zal iets gebeurd moeten zijn.
Ik hou je op de hoogte.quote:
Thx, maar hoeft niet. Laat ze het vooral zelf oplossenquote:
Dat zou bij mij ook wel heel raar zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik zou trouwens ook niet opendoen als er ineens iemand bij mij aan de deur stond die zei mijn vader te zijn![]()
die zou ik vooral heel hard uitlachenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel heel raar zijn.
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die zou ik vooral heel hard uitlachen
Heer Sly.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:43 schreef sly-nl het volgende:
Het is vast papa bear die op zoek is naar een veilig holletje![]()
[ afbeelding ]
Mwah.. Zie jou dan wel weer de stoute schoenen aantrekken, geile beerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik zou trouwens ook niet opendoen als er ineens iemand bij mij aan de deur stond die zei mijn vader te zijn![]()
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii ouwe ruin! Hoe is het met je en je balletjes?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Haha, weet ik toch!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?
Kom je wel weer een keer tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.
Nein niet diequote:
Werk ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, weet ik toch!![]()
Mooi!
Alles wel, danke schön!@ Ben an het werk, moet zo weer verder!
Voor jou en jou alleenen een beetje voor Marc en wees Chufi:
[ afbeelding ]
Beetje ramkraak is korter.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Lekker tuteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles wel? Drukte weer de stad uit?
Ow Fruit had net een filmpje gepost ook nogquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeen
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessantquote:
Amy.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessant
Morge RS.quote:
Mogguhh eendquote:
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag?
Ging je niet nog een eindje touren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.
En jij?
Ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.
En jij?
Vanmiddag nog snel even boodschappen doenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ging je niet nog een eindje touren?
[ afbeelding ]
Succes daar...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis.
Toi toi toiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan ze dat pijpje weghalen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb geen idee wat ze met mij gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan ze dat pijpje weghalen?
Succes!!
Sterkte eend!!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jezus. het word toch echt een keer tijd dat je een normaal gesprek met de behandelende dokter aangaat hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb geen idee wat ze met mij gaan doen.
Spannend, ben benieuwd. Succes voor zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi hoiquote:
De telegraaf uit Rotterdam.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Oranje haai iemand?
https://www.ad.nl/bizar/v(...)witte-ogen~ad93c58d/
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man, die grote enge roofvogels worden gewoon in hun nest aangevallen
Bekijk deze YouTube-video
Arme vogeltjes...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man, die grote enge roofvogels worden gewoon in hun nest aangevallen
https://www.nu.nl/buitenl(...)iet-mishandelen.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:58 schreef RedShoe het volgende:
In Frankrijk liet een man urenlang in een livestream zien hoe hij werd mishandeld, waarna hij voor zijn publiek kwam te overlijden. De website waar dit op gebeurde, Kick, staat bekend om zijn gebrek aan scherp toezicht en regels. „Voor elke niche is een publiek”, vertelt Tjitze Zijlstra, die trends rond streamers op de voet volgt. „Ik denk dat dit vaker voorkomt dan wij denken.”
Fransman live op internet doodgemarteld. Hoe kon het zover komen? ‘Voor elke niche is een publiek’
https://lc.nl/buitenland/(...)ubliek-47105961.html
Gaat wel wat ver dit.
Nee, ook geen behoefte aanquote:
En anders is er Archive nog.quote:
Jij weet waar je je snuffmovies kan vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders is er Archive nog.
Ik dacht dat het over de LC ging.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet waar je je snuffmovies kan vinden?
Een soort Judge Judy?quote:
Ja, maar nee. Deze man deed het echt zo anders. Wel veel beter.quote:
Daar heb ik wel een abonnement vanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de LC ging.
Dan kan je blijven zuipen.quote:
Wat is de LC?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de LC ging.
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Deze man deed het echt zo anders. Wel veel beter.
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Jezus. het word toch echt een keer tijd dat je een normaal gesprek met de behandelende dokter aangaat hoor.
Dit lijkt helemaal nergens op zo
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.
Ach, dat kon ik niet weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....
Zijn filmpjes zijn goed hoor,quote:
Ik ben het met @pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Neem jij iemand mee naar zulke afspraken? Of bereid je je er op voor?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Leeuwarder Courant.quote:
Ah, natuurlijk zegt me dat weer nietsquote:
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 3 jaar mijn oude route weer gedeeltelijk kunnen lopen en ik werd er zowaar emo van![]()
Er is wel iets mis met mijn camera instellingen , jammer weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyweez deze route heb ik zo gemist .. zo'n prachtige omgeving met al dat water![]()
[ afbeelding ]
Loopt ook precies langs de Zwolse roeivereniging , dus ik moet altijd aan @:Pullup denken![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag een nieuwe route uitstippelen
Chemtrails?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Ja er is niet okay in de instellingen , zaterdag ff naar kijken want dit is niet leuk foto's makenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Lul.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het met @:pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.
Wappie.quote:
quote:
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Draken in zee en het strand moet weer dicht
https://www.ad.nl/buitenl(...)ken-in-zee~a5771755/
Zo ga je die waarschuwing niet echt overbrengen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.
[ afbeelding ]
quote:
Die zijn vaak het giftigst, zie je bij vrouwen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van gehoord. Wel een mooi diertje
Vrouwen zijn sowieso vaak het meest giftig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn vaak het giftigst, zie je bij vrouwen ook.
Wauw mooi maar een toxic beestjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Draken in zee en het strand moet weer dicht
https://www.ad.nl/buitenl(...)ken-in-zee~a5771755/
Dat zou wel verstandig zijn jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem jij iemand mee naar zulke afspraken? Of bereid je je er op voor?
Zijn parkiet?quote:
Iemand die beter op een rijtje krijgt wat er allemaal aan de hand is en wat voor prognoses en verwachtingen er zijn voor de komende tijdquote:
Helemaal eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Iemand die beter op een rijtje krijgt wat er allemaal aan de hand is en wat voor prognoses en verwachtingen er zijn voor de komende tijd
Ik had, toen ik nog veel afspraken had, ook gewoon alles op papier staan. En dat ging mee.quote:
Makkelijke conclusie welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
Heb zelf een kwaaltje, en ben bij de huisarts geweest, Conclusie: Ik weet het niet, zoek het maar uit doei.
Ook wel een topperquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
Heb zelf een kwaaltje, en ben bij de huisarts geweest, Conclusie: Ik weet het niet, zoek het maar uit doei.
Ja,dat ging vrij snel. Stond zo weer buiten.quote:
Zou je niet eens naar een groenteboer gaan? Die weet misschien wel meer van vers fruitquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat ging vrij snel. Stond zo weer buiten.![]()
Zal er maar mee moeten leven.
Ik was ooit met een vriend van me bij een groenteboer. Hij pakt een komkommer en vraagt: "Heeft u ook paskamers."quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet eens naar een groenteboer gaan? Die weet misschien wel meer van vers fruit
Die zit in de fruitmachinequote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was ooit met een vriend van me bij een groenteboer. Hij pakt een komkommer en vraagt: "Heeft u ook paskamers."
Dit mag van mij dagen zo blijven.quote:
Van mij ookquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit mag van mij dagen zo blijven.
Nu stonden pa en ma voor de deur, buurman deed niet open.quote:
Met een komkommer?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu stonden pa en ma voor de deur, buurman deed niet open.
quote:
Oh zoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze maken zich zorgen om hun zoon.
Ze maken er wel een show met meerdere afleveringen van zegquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Afleveringen? Oh dit gaat ergens over begrijp ik nuquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze maken er wel een show met meerdere afleveringen van zeg
Gisteren was deel 1quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afleveringen? Oh dit gaat ergens over begrijp ik nu![]()
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.
[ afbeelding ]
oh jee , ik moet teruglezen denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren was deel 1
Of 1 voor ons en het speelt al langer
Die is naar Sail toch de buurman?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor. Deze keer was de vraag of hij gedronken had.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze maken er wel een show met meerdere afleveringen van zeg
Jij blij wij blijquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Nog een uurtje, en dan zijn jullie weer van mij verlost.
Win/win Puzzie.quote:
Jij ziet het blijkbaar zo, ik zou het wat oprechter vinden als je hier niet alleen komt wanneer je ergens anders een ban hebtquote:
Mag ik hier op reageren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij ziet het blijkbaar zo, ik zou het wat oprechter vinden als je hier niet alleen komt wanneer je ergens anders een ban hebt
Graag zelfs! want ik vind het eerlijk gezegd toch wat hypocriet overkomen, ik hoop dat je dat ook begrijpt van mijquote:
Nee, FOK! is imo een forum met heel veel kamers en in elke kamer is iets te doen. Wanneer de ene kamer gesloten is ga ik naar een andere als het mag. Wat is daar hypocriet aan dan? Ik moet maar op de gang wachten? Dat heb ik al 6 maand gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Graag zelfs! want ik vind het eerlijk gezegd toch wat hypocriet overkomen, ik hoop dat je dat ook begrijpt van mij
lol wat een reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, FOK! is imo een forum met heel veel kamers en in elke kamer is iets te doen. Wanneer de ene kamer gesloten is ga ik naar een andere als het mag. Wat is daar hypocriet aan dan? Ik moet maar op de gang wachten? Dat heb ik al 6 maand gedaan.
Sarcasme voel ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol wat een reactie![]()
maar helder hoor
Vaarwel dan...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Nog een uurtje, en dan zijn jullie weer van mij verlost.
Niks hypocriet aan hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, FOK! is imo een forum met heel veel kamers en in elke kamer is iets te doen. Wanneer de ene kamer gesloten is ga ik naar een andere als het mag. Wat is daar hypocriet aan dan? Ik moet maar op de gang wachten? Dat heb ik al 6 maand gedaan.
Ik laat jou niet alleen.quote:
Ik blijf hier in ieder gevalquote:
lol van jou uit snap ik dat , je zit in hetzelfde soort van schuitjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niks hypocriet aan hoor.
Moet je zelf weten.
Klopt. Heel vervelend is dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol van jou uit snap ik dat , je zit in hetzelfde soort van schuitje
Vaak is het toch iets wat je zelf in de hand hebtquote:
Is dat iets uit Harry Potter?quote:
Kan ook jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat iets uit Harry Potter?
Hier kan ik maar beter niet op reageren...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vaak is het toch iets wat je zelf in de hand hebt![]()
Dan doe je dat toch nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier kan ik maar beter niet op reageren...
Doe ik ook niet.quote:
Geeft niks.quote:
Hier in Zwolle is het de laatste week van de schoolvakantie , vanaf maandag weer rustquote:
Zwangerschapstest?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Soul haar test is terug. Alles goed.
Nee die andere met een uitstrijkje.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee die andere met een uitstrijkje.
Genetisch wel in een risicofactor. Dus blij.quote:
Goed om te horen. Ik kan me voorstellen dat dat wel even spannend is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genetisch wel in een risicofactor. Dus blij.
Wel heel mooi dat het zo snel gaat ook. Binnen een week de uitslag. Ik had echt wel momenten van stel dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik kan me voorstellen dat dat wel even spannend is.
Stel dat.. Je kan er beter zo vroeg mogelijk bij zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel heel mooi dat het zo snel gaat ook. Binnen een week de uitslag. Ik had echt wel momenten van stel dat?
Huh wat? Gefeliciteerd FF, ik vind SBE wel een leuke naam.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Is FreshFruit zwanger?
Over een paar jaar krijgen wij ook een onderzoek.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh wat? Gefeliciteerd FF, ik vind SBE wel een leuke naam.
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen wij ook een onderzoek.
Super danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genetisch wel in een risicofactor. Dus blij.
Jij kijkt daar nu even met een andere blik naar, maar het is wel belangrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.
Dûhquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.
Ik weet, ik zal ook daaraan gewoon meewerken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kijkt daar nu even met een andere blik naar, maar het is wel belangrijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Vis opgegeten door een kwal of is de kwal een bescherming?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Vis opgegeten door een kwal of is de kwal een bescherming?
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?quote:
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?
Meh, dat klinkt saai jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Waarom mag je niet werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Ja maar dat krijg ik in Nederland ook. Dat is niet zozeer iets waar ik plezier uit haal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef chufi het volgende:
Je zal wel betaald krijgen neem ik aan
Gedoe over papieren even kort gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet werken?
Op zich klinkt het wel goed ja
Hadden ze best vooraf goed mogen regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gedoe over papieren even kort gezegd.
Ja daar ben ik dus ook wel boos overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden ze best vooraf goed mogen regelen
Vreemd welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook wel boos over
Ja het is hier wel vaker even rustigquote:
Morguh Pullupquote:
Heya Dotquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is hier wel vaker even rustigzijn ook al oudjes he 40+ die komen vaak moeilijker opgang
quote:
Zijn gangetje.quote:
Nog niet helemaal in orde?quote:
Maandag heb ik een gezichtveldonderzoek hier in Den Haag. Daar kijk ik zo naar uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal in orde?
AL wat bekend wat ze nu gaan doen?
Is dat een naar onderzoek dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maandag heb ik een gezichtveldonderzoek hier in Den Haag. Daar kijk ik zo naar uit.
quote:
quote:
Goeiemorgen Pulquote:
Goeiemorgen Dotquote:
Lekker hoor, voetjes omhoogquote:
Post je dit nu overal?quote:
Wat een schatjesquote:
O dat zeker, kan je mooi genieten bij het wakker worden of slapen gaanquote:
Je kan nooit genoeg van deze schattige uiltjes postenquote:
Dat is wel de goede plekquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:42 schreef RedShoe het volgende:
Mijn brood is op![]()
Zo maar naar de bakker dan.
Er bestaan geen homo's in het voetbalquote:
En versquote:
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg van deze schattige uiltjes posten
Vier witte bolletjes uilquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.
En vond het raar dat dat Karzais ontbijt was (ik zag het in wat eet je nu?
Lijken me niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.
En vond het raar dat dat Karzais ontbijt was (ik zag het in wat eet je nu?
Ik heb liever een Krentenbolletjequote:
Met boter en kaasquote:
Hij heeft zijn post daar nu aangepast, was gewoon een vergissing denk ik.quote:
Alleen boter vandaag. Ik heb bolletjes die vrij zoet van zichzelf zijn, daar hoeft kaas nu niet opquote:
Haha ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij heeft zijn post daar nu aangepast, was gewoon een vergissing denk ik.
De uilen zijn veilig
Die zijn vast nog lekker ook, zien er uit als Redband apenkoppen en die zijn ook lekkerquote:
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaaktenquote:
Dan weet je dat nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaakten
Ik ben Fok eeuwig dankbaar voor deze belangrijke kennisquote:
Lees eerst het topic door voor je gaat reagerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
tut tut tut, beetje rustig jij he, was even een foutje madame
En ze zijn veganquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaakten
ik was even een boodschapje doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees eerst het topic door voor je gaat reageren
Ik lust geen vegansquote:
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is hier niet echt een dingetje.
Dan nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik open deze keer niet.
Forum Opties | |