Staat erin.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Wat doen die kabouters erbijquote:
Mooi gedaan.quote:
Aha dat wist ik niet, klinkt eigenlijk wel lekkerquote:
Die kijken toe.quote:
Geen idee ....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuur
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
Dat waren de f35's.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
Klopt ja.quote:
Dat weet ik ook nog jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |