O mooi. Heb je vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral niet werken,
en Duitsland en Luxemburg in
11 dagen weekend jaquote:
Oranje als een Trumpiequote:
Zure kruidnotenquote:
GATVERDAMMEquote:
quote:
@MizzezAmyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME![]()
Als zuur wijf zijnde hou ik wel van zuur, ik heb vandaag nog zure jellybeans by Lidl gekochtmaar zure kruidnoten
met witte chocolade
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuurquote:
Met augurkensap van Daan.quote:
Dat is wintersport meestal... beperkt tot de wintermaanden..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt, Zuid westelijk Duitsland tussen de Franse en Oostenrijkse grenzen.
Vraag was, kun je daar beetje wintersporten of is dat er maar beperkt in de wintermaanden?
https://www.at5.nl/artike(...)n-ons-allemaal-kapotquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Parool.nlquote:Straaljagers van de Luchtmacht vliegen laag over de stad voor 'luchtgroet'
Vier straaljagers en drie gevechtshelikopters vlogen rond 18.00 uur laag over de stad om de schepen van Sail een 'luchtgroet' te brengen. Met het initiatief wil de Koninklijke Luchtmacht 'de verbinding van Defensie met de samenleving zichtbaar maken', zo schreef het krijgsmachtsdeel vooraf in een nieuwsbericht.
Een woordvoerder van Sail laat weten dat de vliegtuigen precies zoals gepland de stad over vlogen. Het was de bedoeling dat de vliegtuigen laag zouden vliegen, omdat ze een 'luchtgroet' moesten geven aan de boten van Sail.
Aha ja ik dacht al dat het daar te maken mee had. Dom ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)n-ons-allemaal-kapot
Lol ik schrok me kapot, maar was voor Sail. Dacht dat mijn laatste uurtje geslagen wasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Dat zijn de Russen, die misbruiken sail om amsterdam aan te vallenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Ik schrok ook wel even jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik schrok me kapot, maar was voor Sail. Dacht dat mijn laatste uurtje geslagen was
Hufters zijn het.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn de Russen, die misbruiken sail om amsterdam aan te vallen
Ja ik zat even met mijn handen over mijn oren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schrok ook wel even jaWas ook best kort luid en heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |