Ik haal je zo wel in.quote:
Ja. ben je ook zo koffieleutertquote:
Zwarte thee?quote:
Kamille en muntquote:
Munt vind ik wel lekkerquote:
Wat een beautyquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goedemiddagquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Dag Puzzie, pullup, Redshoe, en iedereen
Dag Domniquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Sinds wanneer heet ik iedereen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Iedereendje 🦆quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik iedereen?
Ben je papa gewordenquote:
quote:
quote:
kamille niet?quote:
Iedereen is hier maar stil van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
kamille niet?
Het is een hele lekkere combinatie
Jij als professionele releend kan daar best iets aan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen is hier maar stil van.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als professionele releend kan daar best iets aan doen natuurlijk
Hoe helpt dat tot het brengen van actie?quote:
quote:
Ik kan wel even om een vervolg vragen met wat teksten ook, laat ik AI bepalen wie dit gaat winnenquote:
Doe eens, je moet mij wel laten winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan wel even om een vervolg vragen met wat teksten ook, laat ik AI bepalen wie dit gaat winnen
Ik ben benieuwd wat hij er van maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens, je moet mij wel laten winnen natuurlijk.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij er van maakt
quote:
Ik heb in mijn verzoek nu gevraagd om je te laten winnen uiteindelijkquote:
Wat werken? Dit is niveau 4 jarigequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
Hij moet nog wat aan zijn epische oneliners werken.
Echt ja, `zware tegenvallerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat werken? Dit is niveau 4 jarige
Ja die introduceer ik wel een andere keer in dit stripjequote:
Is dat niet wat gemeen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die introduceer ik wel een andere keer in dit stripje
Nou ja ik maak ook daar dan een horror versie van en laathaar gewoon die twee kloppenquote:
Oh, ben jij er zo 1. Jij beïnvloed de wedstrijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja ik maak ook daar dan een horror versie van en laathaar gewoon die twee kloppen
Iedereen heeft zo zijn favorietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo 1. Jij beïnvloed de wedstrijd
Dat is best wel heftig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
zo hard geraakt worden door een golflcub, die iemand in woede weggooit, dat je met een heli naar het ziekenhuis mag. Het reanimatieteam klaar staat, ze bang zijn voor zware hersenschade
En de golfclub, die brak in 2en toen die het gezicht van de man raakte
En dat alleen maar omdat iemand boos is en zijn club weggooitquote:
waar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
zo hard geraakt worden door een golflcub, die iemand in woede weggooit, dat je met een heli naar het ziekenhuis mag. Het reanimatieteam klaar staat, ze bang zijn voor zware hersenschade
En de golfclub, die brak in 2en toen die het gezicht van de man raakte
Vast richting een hole.quote:
Ziekenhuisserie over de SEH in een Londons ziekenhuisquote:
Zelfs ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen is hier maar stil van.
Wat waren ze toch brilliant..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben geen Tim Hofman fan, maar dit is wel goed gedaan.
Bekijk deze YouTube-video
quote:'Wanneer de polarisatie der standpunten in het gangbare denken en het vaak al te weinig door enige kennis van zaken gehinderde impulsieve doen zich blijven ontwikkelen in het huidige mede door de media veroorzaakte tempo zal het karakter van een volgende generatie Nederlanders als meest in het oog springende wezenskenmerk een permanente staat van agressieve ontevredenheid met al het denkbare vertonen'
Kees van Kooten en Wim de Bie, 1977
Nog steeds relevant.quote:
Nu meer dan ooit helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds relevant.![]()
[ afbeelding ]
Heer Killem.quote:
Ik mis je in DTS. Verplichte vakantie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Hoe gaat het deze nacht?
Ben er donderdag weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik mis je in DTS. Verplichte vakantie?
Dat gaan we dan donderdag groots vieren!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er donderdag weer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat gaan we dan donderdag groots vieren!
Morguh Pullup,quote:
Ik denk een jaartje of 2 nu?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup,thnx voor de mooie oplaatjes.
Hoe lang doe je dat eigenlijk al iedere morgen vogels posten?
quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt tijd voor een DTS-SC waar je over DTS kan lullen
He Engine, lang niet gezienquote:
Is een gewoonte geworden dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk een jaartje of 2 nu?Gaat in een keer door, eerst de koffie opzetten en dan terwijl die loopt een paar vogeltjes zoeken.
Die is er ONZ / [ONZ SC] Krakende bedquote:
En nooit een draakquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk een jaartje of 2 nu?Gaat in een keer door, eerst de koffie opzetten en dan terwijl die loopt een paar vogeltjes zoeken.
Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen wordenquote:
En anders doe ik dat wel in je vakantieweekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen worden
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er ONZ / [ONZ SC] Krakende bed
Heb net mijn vuilnis naar buiten gezet maar het is ook best fris nogquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen worden
Oke, ik ga verkassen dan maarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.
Mensen met een DTS (oftewel ONZ) ban kunnen daar toch ook niet postenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Precies, weg ermeequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel alsof ze een besmettelijke ziekte hebben
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijt
O neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen met een DTS (oftewel ONZ) ban kunnen daar toch ook niet posten
Fruitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/1229736781950086?locale=nl_NL
Gordijnen open, misschien werkt dat.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gordijnen open, misschien werkt dat.
Goedemorgen.quote:
Mogguhh...quote:
2 fansquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijt
Ik heb dit al zo vaak gezegd, doe dit per dm ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er donderdag weer.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Een DTS SC buiten onzin dan natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogguhh...
Schijnt de zon in Ljouwert?
Goedemorgen Dotquote:
Ik heb niet lopen vragen Dees.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit al zo vaak gezegd, doe dit per dm ofzo.
Ja ik moet ook geen spinnen serie posten geloof ikquote:
Ben je in Nederland of zit je weer in den verre?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotja vandaag even wat uurtjes over
True story, ze komen altijd buurten als jij er bentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen vragen Dees.
Hier welquote:
Een dikke Pallas kat voor jouquote:
Ziet er nep uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/1229736781950086?locale=nl_NL
Antwoorden kan ook per dm, weetjetoch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen vragen Dees.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:39 schreef Deisyy het volgende:
Oh mijn kittenverhaal heeft een vervolg
Vorige week zat de de verjaagde moederpoes alsnog in de vangkooi, bijna 3 weken nadat ze bij haar kittens was verjaagd. Er heeft teveel tijd tussen gezeten om ze nog terug bij haar kittens te plaatsen, maar nu kanze wel gesteriliseerd worden en misschien een fijn huis voor haar gezocht worden. De kittens maken het allemaal goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben op mijn werk een huiskat, hij woont in het magazijn en loopt overal door het pand, heeft hier een kattenbak en krijgt voer, krijgt aaitjes en snoepjes van iedereen en hij vind het allemaal prima. Maar Tommie werd de afgelopen weken telkens aangevallen door een andere kat, die af en toe naar binnen sloop, zo erg dat een collega afgelopen weken twee keer met hem langs de dierenarts is geweest en nu met zo'n kap om zijn kopje loopt.
Afgelopen weekend waren de schoonmakers het zat, de pestpoes zat er weer en toen hebben ze hem weggejaagd, maar wat gebeurt er vanmorgen, collega's horen ineens gepiep uit een hoekje, dus ze gaan kijken, en vonden daar 5 kittensDus de pestpoes bleek een jonge moeder, die op zoek ging naar eten
maar Tommie als een bedreiging zag en daarom in de aanval ging. Maar nu zaten die kittens van ca. 3 weken zonder hun mama en haar melk. Er is door veel collega's nog gezocht, maar de moeder is niet meer gevonden, dus Stichting Zwerfkat is de kittens komen halen, heeft buiten een vangkooi gezet voor als moederpoes nog terug komt. 3 van de kittens waren er inmiddels niet best aan toe, dus hopelijk halen ze het allemaal.
Dus voordat ik het topic dicht wilde gooien kwam er via de mail een update binnen, dat de kittens opgehaald zijn incl foto's
Klopt. Excuusquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antwoorden kan ook per dm, weetjetoch.
Kom maar even op schoot zitten.quote:
Wel met jou hoorquote:
Heer Versquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
Maar hoor net op de radio dat de grootste gamebeurs deze dagen in Hamburg is.
En niet in San Diego.
Dat is nogal een verschil.
Heer MT6.quote:
Lekker dichtbij toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
En niet in San Diego.
Dat klinkt anders beter bereikbaar om langs te gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
En niet in San Diego.
Ik ben er niet blij meequote:
Hulloquote:
Scheelt wel een stukje vliegen ook.quote:
Iedereen tochquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je dit seizoen ook?
[ afbeelding ]
Ja maar ik vind dit seizoen ontzettend saai, geen spraakmakende types.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je dit seizoen ook?
[ afbeelding ]
Wasda?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb ineens zin in een Bretzel of Pretzel, hoe je het ook noemt
Kan beide.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb ineens zin in een Bretzel of Pretzel, hoe je het ook noemt
quote:
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
Die verkopen ze hier te weinig eigenlijk
Ow een pretzel, ja die ken ik wel, ik dacht dat een bretzel een speciale uitvoering was, zoals de cronut ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet beste plaatje maar zoiets
Staan ze in de rij.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepen
Zuid Afrika deze keerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in Nederland of zit je weer in den verre?
Krijg je meteen weer dikke rijenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepen
Mooi reisje weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid Afrika deze keergisteren naar Johannesburg gevlogen en vandaag nog een binnenlandse vlucht.
Dat is wel een goede. Kan ik alsnog stinkend rijk wordenquote:
De Pullup Pay half Pretzels.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan elke ochtend een serie pretzels i.p.v. vogeltjes 🥨🥨
Ze moeten minimaal zo mooi zijn danquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan elke ochtend een serie pretzels i.p.v. vogeltjes 🥨🥨
Dat is toch 'gewoon' brood?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten minimaal zo mooi zijn dan
[ afbeelding ]
Wat zit die nu voor onding te eten ?quote:
Nietquote:
Ga zo op de fiets erlangsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een schepen komen er binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet![]()
Heel licht knapperig en met een lekker zoute hint in de smaak
Die zoute hint doet het hem wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet![]()
Heel licht knapperig en met een lekker zoute hint in de smaak
Met de auto is het niet te doen las ik.quote:
Nee daar kom je nooit door, fiets gaat vast lukken er zijn goede fietspadenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de auto is het niet te doen las ik.
Halsema is wel van het bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Stad Amsterdam, compleet met Halsema aan boord
Ze sturen nu de gasten mooi van boordquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Halsema is wel van het bootje varen.
Prinses Beatrix die kon ook goed varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze sturen nu de gasten mooi van boord
hier is een live stream van de intochtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Welke schepen moet je zien op sail?
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-missen~ae553129/
Begint om 14 uur toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
Welke schepen moet je zien op sail?
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-missen~ae553129/
Dat commentaar ook ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier is een live stream van de intocht![]()
https://www.nhnieuws.nl/
Kijk je wel of je het geuzenschip zietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:33 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een mooie, ik ga nu op pad
Cool!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:47 schreef engine het volgende:
Stoel 1c en bij het boarden vroegen ze of ik kon helpen bij een noodgeval. Ik ben denk ik 3e piloot voor deze vlucht.
Aiquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen.
Er hebben muizen in gezeten
Zit je naast een nooddeur?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:47 schreef engine het volgende:
Stoel 1c en bij het boarden vroegen ze of ik kon helpen bij een noodgeval. Ik ben denk ik 3e piloot voor deze vlucht.
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen.
Er hebben muizen in gezeten
Zo dan, zo kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid Afrika deze keergisteren naar Johannesburg gevlogen en vandaag nog een binnenlandse vlucht.
Het is mooi weer gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie idd volle kades en het duurt nog wel even voor de eerste schepen komen
Zat ik inderdaad. Kun je wel de benen languitquote:
Haha maar dan ook echt. Zo af en toe zag je geen water meer tussen alle botenquote:
Ik zat daar vanochtend ook al met wat verbazing naar te luisterenquote:
Niet gezien helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk je wel of je het geuzenschip ziet
Ik in 1980 met mijn oom en tante.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf hoor.
Ik was met mijn ouders bij Sail ‘85 en vond het prachtig.
Ik zit nu ook te kijken, het is best druk zeg ppffff dat dat niet fout gaat vraag ik mij dan afquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha maar dan ook echt. Zo af en toe zag je geen water meer tussen alle boten
Wel een plekje gevonden ? Ik volg het wel via streams, maar dat hele gebied kan wel een upgrade van capaciteit gebruiken (veel gehaper)quote:
Gaat er vast ook welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken, het is best druk zeg ppffff dat dat niet fout gaat vraag ik mij dan af
Heenweg richting IJmuiden tot Velzen het fietspad gevolgd, beetje tegen de stroom in waarbij de voetgangers het grootste obstakel waren bij de plekken waar je makkelijk de dijk op konquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een plekje gevonden ? Ik volg het wel via streams, maar dat hele gebied kan wel een upgrade van capaciteit gebruiken (veel gehaper)
Haha ja ik zag dat ding ook net gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:37 schreef chufi het volgende:
En het veer gaat er gewoon tussendoor ...
[ afbeelding ]
Ja ongelooflijk is ditquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:44 schreef pullup het volgende:
Echt mooie streams
[ afbeelding ]
Dit is toch top
Ik ben destijds met mijn oom en tante op de veerboot steeds heen en weer gevaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:37 schreef chufi het volgende:
En het veer gaat er gewoon tussendoor ...
[ afbeelding ]
Ik zie nu een meisje met superbadeendje-oorbelletjesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben destijds met mijn oom en tante op de veerboot steeds heen en weer gevaren.
Afgelopen weekend waren veel van die schepen in Bremerhaven... maar dat was iets minder grootsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:59 schreef Karzai het volgende:
echt een mooie happening, dit is echt vrij uniek in de wereld datv er zoveel mooie schepen bij elkaar komen
hoe gaat het nu met jou, ga je ook nog ff kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren veel van die schepen in Bremerhaven... maar dat was iets minder groots
Je hebt ze ook in Polen, dan 2 keer zo grootquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet beste plaatje maar zoiets
Nee tis mij te druk en het meeste heb ik al in 2015 gezien ..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met jou, ga je ook nog ff kijken
kom je uberhaupt nog wel eens buiten, heb het idee dat je totaal vereenzaamtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tis mij te druk en het meeste heb ik al in 2015 gezien ..
Het loopt een beetje vast bij het CS
Even kijken wat er kan, maar Duitsland ga ik zeker een aantal keer inquote:
11 dagen weekend maarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wat er kan, maar Duitsland ga ik zeker een aantal keer in
Heb ook maar 11 dagen weekend nu
Daar zat ik toch al over na te denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
11 dagen weekend maar![]()
![]()
Mens onterende praktijken dit! Ik zou je werkgever voor het strafhof slepen!
Kun je makkelijk paar miljoen schadevergoeding uit slepen. In ieder geval genoeg om een leuk vakantie huisje in de Eiffel van te kopen en met vervroegd pensioen te gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zat ik toch al over na te denken
Als dat toch eens zou kunnenquote:
Ook heel mooie regio, ben ik paar keer doorheen gereden op de heen en terugweg naar Italië.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat toch eens zou kunnen
En ik wil dat huisje in de Allgau. Alleen wel iets duurder daar.
De Allgau is het voorland van de Alpen daar zeg maar tot een stukje de Alpen in. Het is dus grotendeels heuvels, stukje bergen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook heel mooie regio, ben ik paar keer doorheen gereden op de heen en terugweg naar Italië.
Kun je daar nog beetje skiën in de winter of moet je dan echt zuidelijker de Alpen in trekken?
Ik weet waar het ligt, Zuid westelijk Duitsland tussen de Franse en Oostenrijkse grenzen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Allgau is het voorland van de Alpen daar zeg maar tot een stukje de Alpen in. Het is dus grotendeels heuvels, stukje bergen.
Ik kom er nooit tijdens de winterquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt, Zuid westelijk Duitsland tussen de Franse en Oostenrijkse grenzen.
Vraag was, kun je daar beetje wintersporten of is dat er maar beperkt in de wintermaanden?
Dan paar miljoen extra claimen voor een extra huisje in zuid Spanje of zuid Italië voor de winter periodequote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kom er nooit tijdens de winter
Grotendeels is heuvels, dan is het vooral langlaufen, dat weet ik weer wel.
Huisjes in Zuid-Italië kan je regelmatig kopen voor 1 euroquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan paar miljoen extra claimen voor een extra huisje in zuid Spanje of zuid Italië voor de winter periode![]()
Afgelopen 20 jaar ben ik er ook enkel tijdens de lente tot herfst maanden gekomen.
Lekker, nog plannen?quote:
Vooral niet werken,quote:
O mooi. Heb je vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral niet werken,
en Duitsland en Luxemburg in
Oranje als een Trumpiequote:
Zure kruidnotenquote:
GATVERDAMMEquote:
quote:
quote:
@MizzezAmyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GATVERDAMME![]()
Als zuur wijf zijnde hou ik wel van zuur, ik heb vandaag nog zure jellybeans by Lidl gekochtmaar zure kruidnoten
met witte chocolade
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuurquote:
Is dat een kenner?quote:
Met augurkensap van Daan.quote:
Dat is wintersport meestal... beperkt tot de wintermaanden..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet waar het ligt, Zuid westelijk Duitsland tussen de Franse en Oostenrijkse grenzen.
Vraag was, kun je daar beetje wintersporten of is dat er maar beperkt in de wintermaanden?
quote:
https://www.at5.nl/artike(...)n-ons-allemaal-kapotquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Parool.nlquote:Straaljagers van de Luchtmacht vliegen laag over de stad voor 'luchtgroet'
Vier straaljagers en drie gevechtshelikopters vlogen rond 18.00 uur laag over de stad om de schepen van Sail een 'luchtgroet' te brengen. Met het initiatief wil de Koninklijke Luchtmacht 'de verbinding van Defensie met de samenleving zichtbaar maken', zo schreef het krijgsmachtsdeel vooraf in een nieuwsbericht.
Een woordvoerder van Sail laat weten dat de vliegtuigen precies zoals gepland de stad over vlogen. Het was de bedoeling dat de vliegtuigen laag zouden vliegen, omdat ze een 'luchtgroet' moesten geven aan de boten van Sail.
Aha ja ik dacht al dat het daar te maken mee had. Dom ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)n-ons-allemaal-kapot
Lol ik schrok me kapot, maar was voor Sail. Dacht dat mijn laatste uurtje geslagen wasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Dat zijn de Russen, die misbruiken sail om amsterdam aan te vallenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Ik schrok ook wel even jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik schrok me kapot, maar was voor Sail. Dacht dat mijn laatste uurtje geslagen was
Hufters zijn het.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn de Russen, die misbruiken sail om amsterdam aan te vallen
Ja ik zat even met mijn handen over mijn oren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schrok ook wel even jaWas ook best kort luid en heftig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |