Ik haal je zo wel in.quote:
Ja. ben je ook zo koffieleutertquote:
Zwarte thee?quote:
Kamille en muntquote:
Munt vind ik wel lekkerquote:
Wat een beautyquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goedemiddagquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Dag Puzzie, pullup, Redshoe, en iedereen
Dag Domniquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Sinds wanneer heet ik iedereen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Dag Clara6845![]()
Iedereendje 🦆quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik iedereen?
Ben je papa gewordenquote:
quote:
quote:
kamille niet?quote:
Iedereen is hier maar stil van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
kamille niet?
Het is een hele lekkere combinatie
Jij als professionele releend kan daar best iets aan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen is hier maar stil van.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als professionele releend kan daar best iets aan doen natuurlijk
Hoe helpt dat tot het brengen van actie?quote:
quote:
Ik kan wel even om een vervolg vragen met wat teksten ook, laat ik AI bepalen wie dit gaat winnenquote:
Doe eens, je moet mij wel laten winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan wel even om een vervolg vragen met wat teksten ook, laat ik AI bepalen wie dit gaat winnen
Ik ben benieuwd wat hij er van maaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens, je moet mij wel laten winnen natuurlijk.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij er van maakt
quote:
Ik heb in mijn verzoek nu gevraagd om je te laten winnen uiteindelijkquote:
Wat werken? Dit is niveau 4 jarigequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:15 schreef pullup het volgende:
Hij moet nog wat aan zijn epische oneliners werken.
Echt ja, `zware tegenvallerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat werken? Dit is niveau 4 jarige
Ja die introduceer ik wel een andere keer in dit stripjequote:
Is dat niet wat gemeen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die introduceer ik wel een andere keer in dit stripje
Nou ja ik maak ook daar dan een horror versie van en laathaar gewoon die twee kloppenquote:
Oh, ben jij er zo 1. Jij beïnvloed de wedstrijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja ik maak ook daar dan een horror versie van en laathaar gewoon die twee kloppen
Iedereen heeft zo zijn favorietenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo 1. Jij beïnvloed de wedstrijd
Dat is best wel heftig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
zo hard geraakt worden door een golflcub, die iemand in woede weggooit, dat je met een heli naar het ziekenhuis mag. Het reanimatieteam klaar staat, ze bang zijn voor zware hersenschade
En de golfclub, die brak in 2en toen die het gezicht van de man raakte
En dat alleen maar omdat iemand boos is en zijn club weggooitquote:
waar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Damn,
zo hard geraakt worden door een golflcub, die iemand in woede weggooit, dat je met een heli naar het ziekenhuis mag. Het reanimatieteam klaar staat, ze bang zijn voor zware hersenschade
En de golfclub, die brak in 2en toen die het gezicht van de man raakte
Vast richting een hole.quote:
Ziekenhuisserie over de SEH in een Londons ziekenhuisquote:
Zelfs ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen is hier maar stil van.
Wat waren ze toch brilliant..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben geen Tim Hofman fan, maar dit is wel goed gedaan.
Bekijk deze YouTube-video
quote:'Wanneer de polarisatie der standpunten in het gangbare denken en het vaak al te weinig door enige kennis van zaken gehinderde impulsieve doen zich blijven ontwikkelen in het huidige mede door de media veroorzaakte tempo zal het karakter van een volgende generatie Nederlanders als meest in het oog springende wezenskenmerk een permanente staat van agressieve ontevredenheid met al het denkbare vertonen'
Kees van Kooten en Wim de Bie, 1977
Nog steeds relevant.quote:
Nu meer dan ooit helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog steeds relevant.![]()
[ afbeelding ]
Heer Killem.quote:
Ik mis je in DTS. Verplichte vakantie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Hoe gaat het deze nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |