Gegeten in Belgie was lekkerquote:
Hoe tellen eendenjaren eigenlijkquote:
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:12 schreef pullup het volgende:
Morgen gaat het los
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/351531
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuidenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.
Ga jij er naar toe?
Mooi, zag gisteren en eergisteren al het een en ander voorbij komen in het nieuws, boten die op weg waren na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuiden
Daar heb ik weinig last van, maar meer ik zit en de andere lopen dus je kijkt tegen de konten van de mensen voor je en ziet verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:44 schreef pullup het volgende:
Ik zou het niet met een scootmobiel doen inderdaad, lijkt me net wat te veel volume en niet genoeg wendbaar in een massa
Goed plan.quote:
De 2e ookquote:
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.quote:
Ben al met de derde bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |