Heb jij zo`n grote oven?quote:
Een joekelquote:
Moi Lovy.quote:
Hallo moi Lovely.quote:
Smakelijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Etenstijd![]()
Eetsmakelijk mensen...voor wie gaat eten
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorigequote:
Dank, als de bezorging er is komt dat goedquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Etenstijd![]()
Eetsmakelijk mensen...voor wie gaat eten
Nu heb ik niet geopend Hequote:Op zondag 17 augustus 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorige
Hier viel vanmiddag zelfs een beetje miezerregen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Moet nog wat halen en maken, pannenkoeken is wel een goed idee
Wat is het?quote:
Ja ik fietste net nog door wat miezerquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier viel vanmiddag zelfs een beetje miezerregen.
Een vrouw met een doos die de wereld kan vernietigen?quote:
En andersom, het diepste punt, heb je die ook?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef pullup het volgende:
We zijn niet eens het meest Neder in Europa
[ afbeelding ]
Zal eens zoeken maar dat winnen we vast ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En andersom, het diepste punt, heb je die ook?
En dat met paksoi?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vrouw met een doos die de wereld kan vernietigen?
Curry paksoiquote:
Niet eens genoeg om goed voor de plantje te zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik fietste net nog door wat miezer![]()
Ruskia is geen europa, die zooi willen we er niet bijquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
Het diepste punt van Europa op land ligt in de Kaspische laagte, aan de kust van de Kaspische Zee in Rusland (bij de stad Derbent en rond de Kaukasus).
Daar ligt het Kaspische bekken op ongeveer -28 meter onder zeeniveau.
Ik ga nu maar even pannenkoeken mix en melk kopenquote:
Bijna Sint-juttemis.quote:
Hopen dat je niet weer door de miezer moetquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nu maar even pannenkoeken mix en melk kopen
Eieren? Tegenwoordig heb je mix waar die al niet eens meer door hoevenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je niet weer door de miezer moet
Heb je al eieren in huis?
Jawel, de mix die ik had moesten ook eieren nog doorquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eieren? Tegenwoordig heb je mix waar die al niet eens meer door hoeven
Ik vind het maar raar waarom nu weer dezelfde ttquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorige
Je had nog oude staan jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, de mix die ik had moesten ook eieren nog door
Ik heb hier zeewater uit een bassin in de middellandse zee van 3.5 km diep ...quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
Het diepste punt van Europa op land ligt in de Kaspische laagte, aan de kust van de Kaspische Zee in Rusland (bij de stad Derbent en rond de Kaukasus).
Daar ligt het Kaspische bekken op ongeveer -28 meter onder zeeniveau.
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit de bezorger te volgen die mijn eten komt brengen.
Het zal wel nat zijn zo, want hij zit nu midden in de Maas
@maily is gewoon luiquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar waarom nu weer dezelfde tt
En waarom kwam hij niet naar jou toe dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...
Dan naar jou toe laten komenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...
quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je niet weer door de miezer moet
Heb je al eieren in huis?
Nu lekker bakken, ga je ook een met kaas doen of met plakjes worst? Of appel?quote:
Ja geen idee... op zn google maps stond waarschijnlijk dat ie er was .. misschien ff huisnummer checken bij de flat waar ie stond ... uiteindelijk wel goed gekomen , maar geen tipquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom kwam hij niet naar jou toe dan?
Nu heb ik beeld, dat jij op sloffen er naar toe liep
Ik maak er zo 2 met spek en kaas en een toetjes pannenkoek met fruit, honing en wat roomquote:
Klinkt goed, eet smakelijk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak er zo 2 met spek en kaas en een toetjes pannenkoek met fruit, honing en wat room
Dank jequote:
Misschien idd wel dezelfde huisnummer. Maar dan klopt de adres niet..quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... op zn google maps stond waarschijnlijk dat ie er was .. misschien ff huisnummer checken bij de flat waar ie stond ... uiteindelijk wel goed gekomen , maar geen tip
Stom hé...quote:
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavondquote:
Wat zit daar in?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavond
Gewoon niet slim.. en niet gezien dat er nog een woontoren achter staat ..quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien idd wel dezelfde huisnummer. Maar dan klopt de adres niet..
Indiaase kip korma hierquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavond
Vanavond een volkoren bolletje, plak ham, kaas, chorizo, sambal en wat kruiden. En om het speciaal te maken even tussen het tosti-ijzer.quote:
quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond een volkoren bolletje, plak ham, kaas, chorizo, sambal en wat kruiden. En om het speciaal te maken even tussen het tosti-ijzer.
Jammiequote:
Wat zit daar in?quote:
En er dan Puzzie opent wel van makenquote:
Nee deze https://www.filmvandaag.n(...)troerende-dramaseriequote:
Have funquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee deze https://www.filmvandaag.n(...)troerende-dramaserie
Dat maakt voor Wednesday niks uitquote:
Is dat woensdag?quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die botenparade ga kijken woensdag .. Of misschien wel ...
Oh ja dat begint ook weer, zal wel druk zijn langs het Noordzee kanaal, ga ik even kijken jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die botenparade ga kijken woensdag .. Of misschien wel ...
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
10 jaar geleden was het al afgeladen druk ....
True storyquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
En de boten zullen weinig veranderd zijn .
Hier is het volgende jaar weer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:10 schreef chufi het volgende:
10 jaar geleden was het al afgeladen druk ....
Dan is het vast niet drukquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:14 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig wel altijd goed geregeld met parkeren.
Momenteel is er Sail in Bremerhaven en herken ze gewoon ... begint een circus te wordenquote:
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.quote:
Met wat? Dammen?quote:
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat begint ook weer, zal wel druk zijn langs het Noordzee kanaal, ga ik even kijken ja
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.
[ afbeelding ]
Oh ja dat is wel rigoureus opgelostquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.
Maar ik wel
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?
Helaasquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzen
Halve Maen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
De Witte Swaen komt ook naar de Sail Amsterdam.
https://harlingenboeit.nl(...)r-terug-in-amsterdam
Moet ik meegaan om je handje vast te houden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
T is dat het een teringeind is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
Ik ben ook niet zo'n fan veel mensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt alsof er geeneens zeilen op/aan kunnen hangenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Gewoon doen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het een teringeind is.
De trein gaat direct en ik heb vanaf donderdag vakantie.
Zal meer niet gaan he.
Als ik zou gaan wil ik foto's maken.quote:
Op welke boot?quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
Mijn broer vaart woensdag mee. Ben wel wat jaloers
Weet ik niet, boot van familie van zijn vriendin. Weet wel dat ze dat al minstens een jaar geleden hebben geregeld.quote:
Er varen natuurlijk altijd vele "gewone" bootjes mee in het Noordzee-kanaal .. das best wel een dingetje van gevaarlijk ...quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, boot van familie van zijn vriendin. Weet wel dat ze dat al minstens een jaar geleden hebben geregeld.
Je mag niet zomaar mee varen voor zover ik het begrepen heb.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:14 schreef chufi het volgende:
E
[..]
Er varen natuurlijk altijd vele "gewone" bootjes mee in het Noordzee-kanaal .. das best wel een dingetje van gevaarlijk ...
[ afbeelding ]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar mee varen voor zover ik het begrepen heb.
Je moet denk een soort pas hebben om mee te varen door de sluis.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..
Maar anyways. dat ze veel plezier mogen hebben
Ja daar wordt je wel geregistreerd en gecheckt .. maar dat is in IJmuiden achter de sluizen zie ik geen controle systeemquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet denk een soort pas hebben om mee te varen door de sluis.
Nee chaos dus. En mooi weer, ik hoor het welquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je wel geregistreerd en gecheckt .. maar dat is in IJmuiden achter de sluizen zie ik geen controle systeem
Ik las dezequote:Op maandag 18 augustus 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..
Maar anyways. dat ze veel plezier mogen hebben
quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de versie van deze twee meiden erbij
Bekijk deze YouTube-video
De Grouquote:
quote:
Hey Dotquote:
Hey Pullupquote:
Wat bedoel je?quote:
quote:
Morguh heer en eendquote:
Dat is een aparte, mooi hoorquote:
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.quote:
Vogeltjes gaan niet naar de kapper of kijken in een spiegel..quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.
Lekker handig welquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.
Gaan ze je deze week nou eindelijk echt 'helpen'?quote:
quote:
Volgende week maandag als het goed is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze je deze week nou eindelijk echt 'helpen'?
Hoe bevalt het weer thuis zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week maandag als het goed is.
Prima, ik vermaak mij wel weer.quote:
Mooi zo, red je je goed?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik vermaak mij wel weer.
Jawel, ik ben alweer aan het solliciteren, dwz kontakt onderhouden met 2 partijen die mij benaderd hebben. Ik heb nog niet mijn cv geplaatst.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, red je je goed?
ZIt de mogelijkheid er in dat je nog aan het werk kan?
O dat is wel fijn, gelukkig maarquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, ik ben alweer aan het solliciteren, dwz kontakt onderhouden met 2 partijen die mij benaderd hebben. Ik heb nog niet mijn cv geplaatst.
De mazzel dan maar.quote:
Ik ben je nog tegengekomen dit weekendquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik vermaak mij wel weer.
Ik had mij nog wel zo goed vermomd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben je nog tegengekomen dit weekend
Ja dat was wel een heel vreemde vermomming die je had hoorquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had mij nog wel zo goed vermomd.
Vandaar dat ik opviel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat was wel een heel vreemde vermomming die je had hoor
Ik ga zo nog even aan de loop.quote:
ja van dat idee moet je dus helemaal afquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Grote smurf?
Is het nog lang tot het weekend?
Van smurfen of weekend?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja van dat idee moet je dus helemaal af
Het was 7000, maar nu nog 5000 stappen.quote:
Oh das niet veelquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was 7000, maar nu nog 5000 stappen.
Genoeg voor mij.quote:
Met kinderen is dat toch wel anders hoor , een met werk ookquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend is sowieso een achterhaald idee, er is nu inmiddels een 24 uur economie
In de Randstad misschien....quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend is sowieso een achterhaald idee, er is nu inmiddels een 24 uur economie
Waarom dat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja van dat idee moet je dus helemaal af
Of hier is het hoe het hoort te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
jullie lopen misschien nog wat achter , maar het is opzich een vraag aanbod combinatie
En van mijn weekend.quote:
hoe het hoort te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of hier is het hoe het hoort te zijn.
Ik vind het wel prima zo.
Overdag werken, snachts slapen..quote:
En terechtquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat we alles ten aller tijden tot onze beschikking willen hebben
Hmmm, als ze daar vandaan komen moeten som..........................quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag die blauwe kut dingen houden hoor
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessantquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, als ze daar vandaan komen moeten som..........................
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessant
Waar de smurfenhuisjes staanquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessant
Ah kijk!!quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook al een jaar of 25 niet meer
Tegen jou wel, maar is hij dat ook tegen smurfen?quote:
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen jou wel, maar is hij dat ook tegen smurfen?
Dat is dan best wel positief.quote:
De daders zijn gevonden en gaan voorgeleid worden .... Spanjaarden, abseilend in fraganti betraptquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende: [ afbeelding ] https://www.at5.nl/artike(...)voor-elkaar-gekregen
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens meer op tv ook
Ja die had ik ook al opstaanquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:33 schreef RedShoe het volgende:
De intocht van schepen is al begonnen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb erg goed geslapen. Maar ik had mijn dekbed bij de stomerij opgehaald en ik heb nieuwe kussens besteld met beddengoed.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook met die muizen hier moeten doen.
(Ik heb er nu 8 gevangen.)
In huis?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je dat die muizen de voorhoede zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen, is een betaald artikellquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat die muizen de voorhoede zijn?![]()
Deze komen daarna
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-ze-uit~a63cc70e/
De kop niet genoeg?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hem niet lezen, is een betaald artikell
Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalenquote:
Nee joh, die kan je gewoon wegklikken. De eerste paar regels kan je altijd lezenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalen
Deze dagen wordt er hier weinig beddengoed geconsumeerdquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb erg goed geslapen. Maar ik had mijn dekbed bij de stomerij opgehaald en ik heb nieuwe kussens besteld met beddengoed.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Maar lees dat het ratten zo groot als..... is
quote:Ratten zo groot als huiskatten rukken op, volgens experts is dat niet gek: ‘We rollen de rode loper voor ze uit’
Wauw, dat zijn best ratten dan jemig.quote:
Een paar jaar geleden had één van mijn buren een rat in zijn kruipruimte. Hier gelukkig nog niet gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat die muizen de voorhoede zijn?![]()
Deze komen daarna
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-ze-uit~a63cc70e/
Ze doen het nu muisstil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Die kunnen idd ook wel groot worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk af en toe op een boerderij in de polder. Daar zitten muskusratten. Die zijn ook enorm.
Dat laatste spreekt me wat minder aan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... kip/struis/ met een vleugje rat
tis wel waar ie het meest op lijkt ...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Niet zo miepen, gewoon dooreten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergensquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergens
Dat moet goed komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.
Gegeten in Belgie was lekkerquote:
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:12 schreef pullup het volgende:
Morgen gaat het los
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/351531
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuidenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.
Ga jij er naar toe?
Mooi, zag gisteren en eergisteren al het een en ander voorbij komen in het nieuws, boten die op weg waren na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuiden
Daar heb ik weinig last van, maar meer ik zit en de andere lopen dus je kijkt tegen de konten van de mensen voor je en ziet verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:44 schreef pullup het volgende:
Ik zou het niet met een scootmobiel doen inderdaad, lijkt me net wat te veel volume en niet genoeg wendbaar in een massa
Goed plan.quote:
De 2e ookquote:
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.quote:
Ben al met de derde bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |