Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalenquote:
Nee joh, die kan je gewoon wegklikken. De eerste paar regels kan je altijd lezenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalen
Deze dagen wordt er hier weinig beddengoed geconsumeerdquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb erg goed geslapen. Maar ik had mijn dekbed bij de stomerij opgehaald en ik heb nieuwe kussens besteld met beddengoed.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Maar lees dat het ratten zo groot als..... is
quote:Ratten zo groot als huiskatten rukken op, volgens experts is dat niet gek: ‘We rollen de rode loper voor ze uit’
Wauw, dat zijn best ratten dan jemig.quote:
Ja.quote:
Een paar jaar geleden had één van mijn buren een rat in zijn kruipruimte. Hier gelukkig nog niet gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat die muizen de voorhoede zijn?![]()
Deze komen daarna
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-ze-uit~a63cc70e/
Ze doen het nu muisstil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Dan hoor ik alleen de klemmen dichtklappenquote:
Die kunnen idd ook wel groot worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk af en toe op een boerderij in de polder. Daar zitten muskusratten. Die zijn ook enorm.
Hoe zou die smaken?quote:
Dat laatste spreekt me wat minder aan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... kip/struis/ met een vleugje rat
tis wel waar ie het meest op lijkt ...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Niet zo miepen, gewoon dooreten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergensquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Waterkonijn?quote:
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergens
Dat moet goed komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |