Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalenquote:
Nee joh, die kan je gewoon wegklikken. De eerste paar regels kan je altijd lezenquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg geen kans om te kijken want gelijk dat scherm erover heen dat je moet betalen
Deze dagen wordt er hier weinig beddengoed geconsumeerdquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb erg goed geslapen. Maar ik had mijn dekbed bij de stomerij opgehaald en ik heb nieuwe kussens besteld met beddengoed.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Maar lees dat het ratten zo groot als..... is
quote:Ratten zo groot als huiskatten rukken op, volgens experts is dat niet gek: ‘We rollen de rode loper voor ze uit’
Wauw, dat zijn best ratten dan jemig.quote:
Ja.quote:
Een paar jaar geleden had één van mijn buren een rat in zijn kruipruimte. Hier gelukkig nog niet gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat die muizen de voorhoede zijn?![]()
Deze komen daarna
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-ze-uit~a63cc70e/
Ze doen het nu muisstil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Dan hoor ik alleen de klemmen dichtklappenquote:
Die kunnen idd ook wel groot worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk af en toe op een boerderij in de polder. Daar zitten muskusratten. Die zijn ook enorm.
Hoe zou die smaken?quote:
Dat laatste spreekt me wat minder aan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... kip/struis/ met een vleugje rat
tis wel waar ie het meest op lijkt ...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Niet zo miepen, gewoon dooreten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wat minder aan.
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergensquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Al zullen er niet veel meer over zijn. Ik hoor geen geritsel meer.
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valletjes zetten maar, Hopelijk zit er geen nestje ergens
Dat moet goed komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 22 vallen en 4 lokdozen gezet.
Gegeten in Belgie was lekkerquote:
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:12 schreef pullup het volgende:
Morgen gaat het los
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/351531
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuidenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi, maar niet te doen met een scootmobiel in die drukte.
Ga jij er naar toe?
Mooi, zag gisteren en eergisteren al het een en ander voorbij komen in het nieuws, boten die op weg waren na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga morgen wel even ergens langs het kanaal tussen IJmuiden en Amsterdam kijken, wil toch een stukjeo p de racefiets en dat is een prima route. Is het te druk dan ook prima dan sla ik wel af naar het zuiden
Daar heb ik weinig last van, maar meer ik zit en de andere lopen dus je kijkt tegen de konten van de mensen voor je en ziet verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:44 schreef pullup het volgende:
Ik zou het niet met een scootmobiel doen inderdaad, lijkt me net wat te veel volume en niet genoeg wendbaar in een massa
Goed plan.quote:
De 2e ookquote:
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.quote:
Ben al met de derde bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn eerste bezig, broodje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |