Hey Dotquote:
Hey Pullupquote:
Wat bedoel je?quote:
quote:
Morguh heer en eendquote:
Dat is een aparte, mooi hoorquote:
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.quote:
Vogeltjes gaan niet naar de kapper of kijken in een spiegel..quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.
Lekker handig welquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n kapsel zou ik ook willen, even schudden met mijn koppie en het zit goed.
Gaan ze je deze week nou eindelijk echt 'helpen'?quote:
quote:
Volgende week maandag als het goed is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan ze je deze week nou eindelijk echt 'helpen'?
Hoe bevalt het weer thuis zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week maandag als het goed is.
Prima, ik vermaak mij wel weer.quote:
Mooi zo, red je je goed?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik vermaak mij wel weer.
Jawel, ik ben alweer aan het solliciteren, dwz kontakt onderhouden met 2 partijen die mij benaderd hebben. Ik heb nog niet mijn cv geplaatst.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, red je je goed?
ZIt de mogelijkheid er in dat je nog aan het werk kan?
O dat is wel fijn, gelukkig maarquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, ik ben alweer aan het solliciteren, dwz kontakt onderhouden met 2 partijen die mij benaderd hebben. Ik heb nog niet mijn cv geplaatst.
De mazzel dan maar.quote:
Ik ben je nog tegengekomen dit weekendquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik vermaak mij wel weer.
Ik had mij nog wel zo goed vermomd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben je nog tegengekomen dit weekend
Ja dat was wel een heel vreemde vermomming die je had hoorquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had mij nog wel zo goed vermomd.
Vandaar dat ik opviel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat was wel een heel vreemde vermomming die je had hoor
Ik ga zo nog even aan de loop.quote:
ja van dat idee moet je dus helemaal afquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Grote smurf?
Is het nog lang tot het weekend?
Van smurfen of weekend?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja van dat idee moet je dus helemaal af
Het was 7000, maar nu nog 5000 stappen.quote:
Oh das niet veelquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het was 7000, maar nu nog 5000 stappen.
Genoeg voor mij.quote:
Met kinderen is dat toch wel anders hoor , een met werk ookquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend is sowieso een achterhaald idee, er is nu inmiddels een 24 uur economie
In de Randstad misschien....quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
weekend is sowieso een achterhaald idee, er is nu inmiddels een 24 uur economie
Waarom dat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja van dat idee moet je dus helemaal af
Of hier is het hoe het hoort te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
jullie lopen misschien nog wat achter , maar het is opzich een vraag aanbod combinatie
En van mijn weekend.quote:
hoe het hoort te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Of hier is het hoe het hoort te zijn.
Ik vind het wel prima zo.
Overdag werken, snachts slapen..quote:
En terechtquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat we alles ten aller tijden tot onze beschikking willen hebben
Hmmm, als ze daar vandaan komen moeten som..........................quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag die blauwe kut dingen houden hoor
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessantquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, als ze daar vandaan komen moeten som..........................
Waarom niet?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessant
Waar de smurfenhuisjes staanquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar ze vandaan komen maar dat is ook niet echt interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |