Dan is het vast niet drukquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:14 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig wel altijd goed geregeld met parkeren.
Momenteel is er Sail in Bremerhaven en herken ze gewoon ... begint een circus te wordenquote:
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.quote:
Met wat? Dammen?quote:
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat begint ook weer, zal wel druk zijn langs het Noordzee kanaal, ga ik even kijken ja
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.
[ afbeelding ]
Oh ja dat is wel rigoureus opgelostquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.
Maar ik wel
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?
Helaasquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzen
Halve Maen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
De Witte Swaen komt ook naar de Sail Amsterdam.
https://harlingenboeit.nl(...)r-terug-in-amsterdam
Moet ik meegaan om je handje vast te houden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
T is dat het een teringeind is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
Ik ben ook niet zo'n fan veel mensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt alsof er geeneens zeilen op/aan kunnen hangenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Gewoon doen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het een teringeind is.
De trein gaat direct en ik heb vanaf donderdag vakantie.
Zal meer niet gaan he.
Als ik zou gaan wil ik foto's maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |