Dan is het vast niet drukquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:14 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig wel altijd goed geregeld met parkeren.

Momenteel is er Sail in Bremerhaven en herken ze gewoon ... begint een circus te wordenquote:

Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.quote:

Met wat? Dammen?quote:

Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat begint ook weer, zal wel druk zijn langs het Noordzee kanaal, ga ik even kijken ja

Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.
[ afbeelding ]

Oh ja dat is wel rigoureus opgelostquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.
Maar ik wel

Ha ha nee dat is voor de echte Geuzenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?

Helaasquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzen

Halve Maen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit

Leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
De Witte Swaen komt ook naar de Sail Amsterdam.
https://harlingenboeit.nl(...)r-terug-in-amsterdam

Zal er nooit lang blijven
 Zal er nooit lang blijven

Moet ik meegaan om je handje vast te houden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven

T is dat het een teringeind is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven

Ik ben ook niet zo'n fan veel mensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk

Lijkt alsof er geeneens zeilen op/aan kunnen hangenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit

Gewoon doen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het een teringeind is.
De trein gaat direct en ik heb vanaf donderdag vakantie.
Zal meer niet gaan he.

Als ik zou gaan wil ik foto's maken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |