Heb jij zo`n grote oven?quote:
Een joekelquote:
Moi Lovy.quote:
Hallo moi Lovely.quote:
Smakelijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Etenstijd![]()
Eetsmakelijk mensen...voor wie gaat eten
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorigequote:
Dank, als de bezorging er is komt dat goedquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Etenstijd![]()
Eetsmakelijk mensen...voor wie gaat eten
Nu heb ik niet geopend Hequote:Op zondag 17 augustus 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorige
Hier viel vanmiddag zelfs een beetje miezerregen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Moet nog wat halen en maken, pannenkoeken is wel een goed idee
Wat is het?quote:
Ja ik fietste net nog door wat miezerquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier viel vanmiddag zelfs een beetje miezerregen.
Een vrouw met een doos die de wereld kan vernietigen?quote:
En andersom, het diepste punt, heb je die ook?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef pullup het volgende:
We zijn niet eens het meest Neder in Europa
[ afbeelding ]
Zal eens zoeken maar dat winnen we vast ook nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En andersom, het diepste punt, heb je die ook?
En dat met paksoi?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vrouw met een doos die de wereld kan vernietigen?
Curry paksoiquote:
Niet eens genoeg om goed voor de plantje te zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik fietste net nog door wat miezer![]()
Ruskia is geen europa, die zooi willen we er niet bijquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
Het diepste punt van Europa op land ligt in de Kaspische laagte, aan de kust van de Kaspische Zee in Rusland (bij de stad Derbent en rond de Kaukasus).
Daar ligt het Kaspische bekken op ongeveer -28 meter onder zeeniveau.
Ik ga nu maar even pannenkoeken mix en melk kopenquote:
Bijna Sint-juttemis.quote:
Hopen dat je niet weer door de miezer moetquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nu maar even pannenkoeken mix en melk kopen
Eieren? Tegenwoordig heb je mix waar die al niet eens meer door hoevenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je niet weer door de miezer moet
Heb je al eieren in huis?
Jawel, de mix die ik had moesten ook eieren nog doorquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eieren? Tegenwoordig heb je mix waar die al niet eens meer door hoeven
Ik vind het maar raar waarom nu weer dezelfde ttquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds ja, maar de verklaring van chufi staat in de vorige
Je had nog oude staan jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, de mix die ik had moesten ook eieren nog door
Ik heb hier zeewater uit een bassin in de middellandse zee van 3.5 km diep ...quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
Het diepste punt van Europa op land ligt in de Kaspische laagte, aan de kust van de Kaspische Zee in Rusland (bij de stad Derbent en rond de Kaukasus).
Daar ligt het Kaspische bekken op ongeveer -28 meter onder zeeniveau.
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit de bezorger te volgen die mijn eten komt brengen.
Het zal wel nat zijn zo, want hij zit nu midden in de Maas
@maily is gewoon luiquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar waarom nu weer dezelfde tt
En waarom kwam hij niet naar jou toe dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...
Dan naar jou toe laten komenquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had van de week dat ie bij het verkeerde gebouw stond .... moest ik er naar toe lopen op mn sloffen ...
quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je niet weer door de miezer moet
Heb je al eieren in huis?
Nu lekker bakken, ga je ook een met kaas doen of met plakjes worst? Of appel?quote:
Ja geen idee... op zn google maps stond waarschijnlijk dat ie er was .. misschien ff huisnummer checken bij de flat waar ie stond ... uiteindelijk wel goed gekomen , maar geen tipquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom kwam hij niet naar jou toe dan?
Nu heb ik beeld, dat jij op sloffen er naar toe liep
Ik maak er zo 2 met spek en kaas en een toetjes pannenkoek met fruit, honing en wat roomquote:
Klinkt goed, eet smakelijk!quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak er zo 2 met spek en kaas en een toetjes pannenkoek met fruit, honing en wat room
Dank jequote:
Misschien idd wel dezelfde huisnummer. Maar dan klopt de adres niet..quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... op zn google maps stond waarschijnlijk dat ie er was .. misschien ff huisnummer checken bij de flat waar ie stond ... uiteindelijk wel goed gekomen , maar geen tip
Stom hé...quote:
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavondquote:
Wat zit daar in?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavond
Gewoon niet slim.. en niet gezien dat er nog een woontoren achter staat ..quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien idd wel dezelfde huisnummer. Maar dan klopt de adres niet..
Indiaase kip korma hierquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Oh smakelijk dan. Ik heb kliekje speciaal vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |