Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen wordenquote:
En anders doe ik dat wel in je vakantieweekquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen worden
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er ONZ / [ONZ SC] Krakende bed
Heb net mijn vuilnis naar buiten gezet maar het is ook best fris nogquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit er wel over te denken eens van beest te wisselen maar dan zal het eerder katachtigen worden
Oke, ik ga verkassen dan maarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen ze daar terecht.
Mensen met een DTS (oftewel ONZ) ban kunnen daar toch ook niet postenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Precies, weg ermeequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]![]()
Het lijkt wel alsof ze een besmettelijke ziekte hebben
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijt
O neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen met een DTS (oftewel ONZ) ban kunnen daar toch ook niet posten
Fruitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/1229736781950086?locale=nl_NL
Gordijnen open, misschien werkt dat.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gordijnen open, misschien werkt dat.
Goedemorgen.quote:
Mogguhh...quote:
2 fansquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm ben niet zo katten liefhebber, dan ben je een fan kwijt
Ik heb dit al zo vaak gezegd, doe dit per dm ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben er donderdag weer.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Een DTS SC buiten onzin dan natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogguhh...
Schijnt de zon in Ljouwert?
Goedemorgen Dotquote:
Ik heb niet lopen vragen Dees.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit al zo vaak gezegd, doe dit per dm ofzo.
Ja ik moet ook geen spinnen serie posten geloof ikquote:
Ben je in Nederland of zit je weer in den verre?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotja vandaag even wat uurtjes over
True story, ze komen altijd buurten als jij er bentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen vragen Dees.
Hier welquote:
Een dikke Pallas kat voor jouquote:
Ziet er nep uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/reel/1229736781950086?locale=nl_NL
Antwoorden kan ook per dm, weetjetoch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen vragen Dees.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:39 schreef Deisyy het volgende:
Oh mijn kittenverhaal heeft een vervolg
Vorige week zat de de verjaagde moederpoes alsnog in de vangkooi, bijna 3 weken nadat ze bij haar kittens was verjaagd. Er heeft teveel tijd tussen gezeten om ze nog terug bij haar kittens te plaatsen, maar nu kanze wel gesteriliseerd worden en misschien een fijn huis voor haar gezocht worden. De kittens maken het allemaal goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben op mijn werk een huiskat, hij woont in het magazijn en loopt overal door het pand, heeft hier een kattenbak en krijgt voer, krijgt aaitjes en snoepjes van iedereen en hij vind het allemaal prima. Maar Tommie werd de afgelopen weken telkens aangevallen door een andere kat, die af en toe naar binnen sloop, zo erg dat een collega afgelopen weken twee keer met hem langs de dierenarts is geweest en nu met zo'n kap om zijn kopje loopt.
Afgelopen weekend waren de schoonmakers het zat, de pestpoes zat er weer en toen hebben ze hem weggejaagd, maar wat gebeurt er vanmorgen, collega's horen ineens gepiep uit een hoekje, dus ze gaan kijken, en vonden daar 5 kittensDus de pestpoes bleek een jonge moeder, die op zoek ging naar eten
maar Tommie als een bedreiging zag en daarom in de aanval ging. Maar nu zaten die kittens van ca. 3 weken zonder hun mama en haar melk. Er is door veel collega's nog gezocht, maar de moeder is niet meer gevonden, dus Stichting Zwerfkat is de kittens komen halen, heeft buiten een vangkooi gezet voor als moederpoes nog terug komt. 3 van de kittens waren er inmiddels niet best aan toe, dus hopelijk halen ze het allemaal.
Dus voordat ik het topic dicht wilde gooien kwam er via de mail een update binnen, dat de kittens opgehaald zijn incl foto's
Klopt. Excuusquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Antwoorden kan ook per dm, weetjetoch.
Kom maar even op schoot zitten.quote:
Wel met jou hoorquote:
Heer Versquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
Maar hoor net op de radio dat de grootste gamebeurs deze dagen in Hamburg is.
En niet in San Diego.
Dat is nogal een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |