Het is mooi weer gelukkig.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie idd volle kades en het duurt nog wel even voor de eerste schepen komen
Zat ik inderdaad. Kun je wel de benen languitquote:
Gaaf hoor.quote:
Haha maar dan ook echt. Zo af en toe zag je geen water meer tussen alle botenquote:
Ik zat daar vanochtend ook al met wat verbazing naar te luisterenquote:
Niet gezien helaasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk je wel of je het geuzenschip ziet
Ik in 1980 met mijn oom en tante.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaaf hoor.
Ik was met mijn ouders bij Sail ‘85 en vond het prachtig.
Ik zit nu ook te kijken, het is best druk zeg ppffff dat dat niet fout gaat vraag ik mij dan afquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha maar dan ook echt. Zo af en toe zag je geen water meer tussen alle boten
Wel een plekje gevonden ? Ik volg het wel via streams, maar dat hele gebied kan wel een upgrade van capaciteit gebruiken (veel gehaper)quote:
Gaat er vast ook welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken, het is best druk zeg ppffff dat dat niet fout gaat vraag ik mij dan af
Heenweg richting IJmuiden tot Velzen het fietspad gevolgd, beetje tegen de stroom in waarbij de voetgangers het grootste obstakel waren bij de plekken waar je makkelijk de dijk op konquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een plekje gevonden ? Ik volg het wel via streams, maar dat hele gebied kan wel een upgrade van capaciteit gebruiken (veel gehaper)
Haha ja ik zag dat ding ook net gaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:37 schreef chufi het volgende:
En het veer gaat er gewoon tussendoor ...
[ afbeelding ]
Ja ongelooflijk is ditquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:44 schreef pullup het volgende:
Echt mooie streams
[ afbeelding ]
Dit is toch top
Ik ben destijds met mijn oom en tante op de veerboot steeds heen en weer gevaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:37 schreef chufi het volgende:
En het veer gaat er gewoon tussendoor ...
[ afbeelding ]
Ik zie nu een meisje met superbadeendje-oorbelletjesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben destijds met mijn oom en tante op de veerboot steeds heen en weer gevaren.
Afgelopen weekend waren veel van die schepen in Bremerhaven... maar dat was iets minder grootsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:59 schreef Karzai het volgende:
echt een mooie happening, dit is echt vrij uniek in de wereld datv er zoveel mooie schepen bij elkaar komen
hoe gaat het nu met jou, ga je ook nog ff kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend waren veel van die schepen in Bremerhaven... maar dat was iets minder groots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |