Heer MT6.quote:
Lekker dichtbij toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
Maar hoor net op de radio dat de grootste gamebeurs deze dagen in Hamburg is.
En niet in San Diego.
Dat is nogal een verschil.
Dat klinkt anders beter bereikbaar om langs te gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel met jou hoor![]()
Maar hoor net op de radio dat de grootste gamebeurs deze dagen in Hamburg is.
En niet in San Diego.
Dat is nogal een verschil.
Ik ben er niet blij meequote:
Scheelt wel een stukje vliegen ook.quote:
Iedereen tochquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je dit seizoen ook?
[ afbeelding ]
Ja maar ik vind dit seizoen ontzettend saai, geen spraakmakende types.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je dit seizoen ook?
[ afbeelding ]
Wasda?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb ineens zin in een Bretzel of Pretzel, hoe je het ook noemt
Kan beide.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef pullup het volgende:
Ik heb ineens zin in een Bretzel of Pretzel, hoe je het ook noemt
quote:
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
Die verkopen ze hier te weinig eigenlijk
Ow een pretzel, ja die ken ik wel, ik dacht dat een bretzel een speciale uitvoering was, zoals de cronut ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet beste plaatje maar zoiets
Staan ze in de rij.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepen
Zuid Afrika deze keerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je in Nederland of zit je weer in den verre?
Krijg je meteen weer dikke rijenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak er een populair tiktok-filmpje over. Dan zijn ze binnenkort niet aan te slepen
Mooi reisje weer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid Afrika deze keergisteren naar Johannesburg gevlogen en vandaag nog een binnenlandse vlucht.
Dat is wel een goede. Kan ik alsnog stinkend rijk wordenquote:
En dan elke ochtend een serie pretzels i.p.v. vogeltjes 🥨🥨quote:
De Pullup Pay half Pretzels.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan elke ochtend een serie pretzels i.p.v. vogeltjes 🥨🥨
Ze moeten minimaal zo mooi zijn danquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan elke ochtend een serie pretzels i.p.v. vogeltjes 🥨🥨
Over pretzels praten helpt niet echt hè.quote:
Dat is toch 'gewoon' brood?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten minimaal zo mooi zijn dan
[ afbeelding ]
Wat zit die nu voor onding te eten ?quote:
Nietquote:
Ga zo op de fiets erlangsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een schepen komen er binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet![]()
Heel licht knapperig en met een lekker zoute hint in de smaak
Die zoute hint doet het hem wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet![]()
Heel licht knapperig en met een lekker zoute hint in de smaak
Met de auto is het niet te doen las ik.quote:
Nee daar kom je nooit door, fiets gaat vast lukken er zijn goede fietspadenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met de auto is het niet te doen las ik.
Halsema is wel van het bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:54 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Stad Amsterdam, compleet met Halsema aan boord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |