Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?quote:
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?
Meh, dat klinkt saai jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Waarom mag je niet werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Ja maar dat krijg ik in Nederland ook. Dat is niet zozeer iets waar ik plezier uit haal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef chufi het volgende:
Je zal wel betaald krijgen neem ik aan
Gedoe over papieren even kort gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet werken?
Op zich klinkt het wel goed ja
Hadden ze best vooraf goed mogen regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gedoe over papieren even kort gezegd.
Ja daar ben ik dus ook wel boos overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden ze best vooraf goed mogen regelen
Vreemd welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook wel boos over
Ja het is hier wel vaker even rustigquote:
Morguh Pullupquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is hier wel vaker even rustigzijn ook al oudjes he 40+ die komen vaak moeilijker opgang
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |