Goed om te horen. Ik kan me voorstellen dat dat wel even spannend is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genetisch wel in een risicofactor. Dus blij.
Wel heel mooi dat het zo snel gaat ook. Binnen een week de uitslag. Ik had echt wel momenten van stel dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik kan me voorstellen dat dat wel even spannend is.
Stel dat.. Je kan er beter zo vroeg mogelijk bij zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel heel mooi dat het zo snel gaat ook. Binnen een week de uitslag. Ik had echt wel momenten van stel dat?
Huh wat? Gefeliciteerd FF, ik vind SBE wel een leuke naam.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond![]()
Is FreshFruit zwanger?
Over een paar jaar krijgen wij ook een onderzoek.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh wat? Gefeliciteerd FF, ik vind SBE wel een leuke naam.
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen wij ook een onderzoek.
Super danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genetisch wel in een risicofactor. Dus blij.
Jij kijkt daar nu even met een andere blik naar, maar het is wel belangrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.
Dûhquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al opgegeven.
Ik weet, ik zal ook daaraan gewoon meewerken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kijkt daar nu even met een andere blik naar, maar het is wel belangrijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Vis opgegeten door een kwal of is de kwal een bescherming?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Vis opgegeten door een kwal of is de kwal een bescherming?
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?quote:
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?
Meh, dat klinkt saai jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Waarom mag je niet werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Ja maar dat krijg ik in Nederland ook. Dat is niet zozeer iets waar ik plezier uit haal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef chufi het volgende:
Je zal wel betaald krijgen neem ik aan
Gedoe over papieren even kort gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet werken?
Op zich klinkt het wel goed ja
Hadden ze best vooraf goed mogen regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gedoe over papieren even kort gezegd.
Ja daar ben ik dus ook wel boos overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden ze best vooraf goed mogen regelen
Vreemd welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook wel boos over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |