Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?quote:
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waar ben je nu weer heen geëxporteerd?
Meh, dat klinkt saai jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Waarom mag je niet werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika deze keer. Al klinkt het waarschijnlijk leuker als het momenteel is. Mag momenteel niet werken en kan zijn dat ik over een paar dagen weer naar huis ga zonder een machine gezien te hebben.
Ja maar dat krijg ik in Nederland ook. Dat is niet zozeer iets waar ik plezier uit haal.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:34 schreef chufi het volgende:
Je zal wel betaald krijgen neem ik aan
Gedoe over papieren even kort gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom mag je niet werken?
Op zich klinkt het wel goed ja
Hadden ze best vooraf goed mogen regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gedoe over papieren even kort gezegd.
Ja daar ben ik dus ook wel boos overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hadden ze best vooraf goed mogen regelen
Vreemd welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook wel boos over
Ja het is hier wel vaker even rustigquote:
Morguh Pullupquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is hier wel vaker even rustigzijn ook al oudjes he 40+ die komen vaak moeilijker opgang
quote:
Zijn gangetje.quote:
Nog niet helemaal in orde?quote:
Maandag heb ik een gezichtveldonderzoek hier in Den Haag. Daar kijk ik zo naar uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal in orde?
AL wat bekend wat ze nu gaan doen?
Is dat een naar onderzoek dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maandag heb ik een gezichtveldonderzoek hier in Den Haag. Daar kijk ik zo naar uit.
quote:
Goeiemorgen Pulquote:
Goeiemorgen Dotquote:
Lekker hoor, voetjes omhoogquote:
Post je dit nu overal?quote:
Wat een schatjesquote:
O dat zeker, kan je mooi genieten bij het wakker worden of slapen gaanquote:
Je kan nooit genoeg van deze schattige uiltjes postenquote:
Dat is wel de goede plekquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:42 schreef RedShoe het volgende:
Mijn brood is op![]()
Zo maar naar de bakker dan.
Er bestaan geen homo's in het voetbalquote:
En versquote:
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg van deze schattige uiltjes posten
Vier witte bolletjes uilquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.
En vond het raar dat dat Karzais ontbijt was (ik zag het in wat eet je nu?
Lijken me niet te vreten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er al 10 minuten naar zitten kijken voor ik weer verder kon.
En vond het raar dat dat Karzais ontbijt was (ik zag het in wat eet je nu?
Ik heb liever een Krentenbolletjequote:
Met boter en kaasquote:
Hij heeft zijn post daar nu aangepast, was gewoon een vergissing denk ik.quote:
Alleen boter vandaag. Ik heb bolletjes die vrij zoet van zichzelf zijn, daar hoeft kaas nu niet opquote:
Haha ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij heeft zijn post daar nu aangepast, was gewoon een vergissing denk ik.
De uilen zijn veilig
Die zijn vast nog lekker ook, zien er uit als Redband apenkoppen en die zijn ook lekkerquote:
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaaktenquote:
Dan weet je dat nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaakten
Ik ben Fok eeuwig dankbaar voor deze belangrijke kennisquote:
Lees eerst het topic door voor je gaat reagerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
tut tut tut, beetje rustig jij he, was even een foutje madame
En ze zijn veganquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat uilen naar banaan smaakten
ik was even een boodschapje doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Lees eerst het topic door voor je gaat reageren
Ik lust geen vegansquote:
quote:
Dat is hier niet echt een dingetje.quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is hier niet echt een dingetje.
Dan nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik open deze keer niet.