Morge RS.quote:
Mogguhh eendquote:
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag?quote:
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag?
Ging je niet nog een eindje touren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.
En jij?
Ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Verder weinig plannen.
En jij?
Vanmiddag nog snel even boodschappen doenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ging je niet nog een eindje touren?
[ afbeelding ]
Succes daar...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis.
Toi toi toiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan ze dat pijpje weghalen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb geen idee wat ze met mij gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaan ze dat pijpje weghalen?
Succes!!
Sterkte eend!!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jezus. het word toch echt een keer tijd dat je een normaal gesprek met de behandelende dokter aangaat hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb geen idee wat ze met mij gaan doen.
Spannend, ben benieuwd. Succes voor zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi hoiquote:
De telegraaf uit Rotterdam.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Oranje haai iemand?
https://www.ad.nl/bizar/v(...)witte-ogen~ad93c58d/
Dotquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man, die grote enge roofvogels worden gewoon in hun nest aangevallen
Bekijk deze YouTube-video
Arme vogeltjes...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Oh man, die grote enge roofvogels worden gewoon in hun nest aangevallen
https://www.nu.nl/buitenl(...)iet-mishandelen.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:58 schreef RedShoe het volgende:
In Frankrijk liet een man urenlang in een livestream zien hoe hij werd mishandeld, waarna hij voor zijn publiek kwam te overlijden. De website waar dit op gebeurde, Kick, staat bekend om zijn gebrek aan scherp toezicht en regels. „Voor elke niche is een publiek”, vertelt Tjitze Zijlstra, die trends rond streamers op de voet volgt. „Ik denk dat dit vaker voorkomt dan wij denken.”
Fransman live op internet doodgemarteld. Hoe kon het zover komen? ‘Voor elke niche is een publiek’
https://lc.nl/buitenland/(...)ubliek-47105961.html
Gaat wel wat ver dit.
Heb jij geen abo dan?quote:
Nee, ook geen behoefte aanquote:
En anders is er Archive nog.quote:
Jij weet waar je je snuffmovies kan vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders is er Archive nog.
Ik dacht dat het over de LC ging.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet waar je je snuffmovies kan vinden?
Een soort Judge Judy?quote:
Ja, maar nee. Deze man deed het echt zo anders. Wel veel beter.quote:
Daar heb ik wel een abonnement vanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de LC ging.
Dan kan je blijven zuipen.quote:
Wat is de LC?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de LC ging.
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Deze man deed het echt zo anders. Wel veel beter.
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Jezus. het word toch echt een keer tijd dat je een normaal gesprek met de behandelende dokter aangaat hoor.
Dit lijkt helemaal nergens op zo
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.
Ach, dat kon ik niet weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....
Zijn filmpjes zijn goed hoor,quote:
Ik ben het met @pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Neem jij iemand mee naar zulke afspraken? Of bereid je je er op voor?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Leeuwarder Courant.quote:
Ah, natuurlijk zegt me dat weer nietsquote:
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 3 jaar mijn oude route weer gedeeltelijk kunnen lopen en ik werd er zowaar emo van![]()
Er is wel iets mis met mijn camera instellingen , jammer weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyweez deze route heb ik zo gemist .. zo'n prachtige omgeving met al dat water![]()
[ afbeelding ]
Loopt ook precies langs de Zwolse roeivereniging , dus ik moet altijd aan @:Pullup denken![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag een nieuwe route uitstippelen
Chemtrails?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Ja er is niet okay in de instellingen , zaterdag ff naar kijken want dit is niet leuk foto's makenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Lul.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het met @:pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.
Wappie.quote:
quote:
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Draken in zee en het strand moet weer dicht
https://www.ad.nl/buitenl(...)ken-in-zee~a5771755/
Zo ga je die waarschuwing niet echt overbrengen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.
[ afbeelding ]
quote:
Die zijn vaak het giftigst, zie je bij vrouwen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van gehoord. Wel een mooi diertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |