Dan kan je blijven zuipen.quote:
Wat is de LC?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de LC ging.
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Deze man deed het echt zo anders. Wel veel beter.
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Jezus. het word toch echt een keer tijd dat je een normaal gesprek met de behandelende dokter aangaat hoor.
Dit lijkt helemaal nergens op zo
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik heb er nu eentje gezien en gelijk leuk.
Ach, dat kon ik niet weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, er is een reden dat ik het vraag.....
Bekijk deze YouTube-video
Zijn filmpjes zijn goed hoor,quote:
Ik ben het met @pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Neem jij iemand mee naar zulke afspraken? Of bereid je je er op voor?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het was een tussentijdse controle. Had ik ook wel verwacht, voor mijn oog heb ik volgende week een afspraak.
Leeuwarder Courant.quote:
Ah, natuurlijk zegt me dat weer nietsquote:
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 3 jaar mijn oude route weer gedeeltelijk kunnen lopen en ik werd er zowaar emo van![]()
Er is wel iets mis met mijn camera instellingen , jammer weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyweez deze route heb ik zo gemist .. zo'n prachtige omgeving met al dat water![]()
[ afbeelding ]
Loopt ook precies langs de Zwolse roeivereniging , dus ik moet altijd aan @:Pullup denken![]()
[ afbeelding ]
Vanmiddag een nieuwe route uitstippelen
Chemtrails?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Ja er is niet okay in de instellingen , zaterdag ff naar kijken want dit is niet leuk foto's makenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ja, zie wat strepen in het blauwe.
Lul.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het met @:pullup eens. Jij ziet het niet helemaal scherp meer.
Wappie.quote:
quote:
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Draken in zee en het strand moet weer dicht
https://www.ad.nl/buitenl(...)ken-in-zee~a5771755/
Zo ga je die waarschuwing niet echt overbrengen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iemand het ding vastheeft.
[ afbeelding ]
quote:
Die zijn vaak het giftigst, zie je bij vrouwen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit van gehoord. Wel een mooi diertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |