Staat erin.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Wat doen die kabouters erbijquote:
Mooi gedaan.quote:
Aha dat wist ik niet, klinkt eigenlijk wel lekkerquote:
Die kijken toe.quote:
Geen idee ....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuur
Ah zonder kaboutersquote:
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
Dat waren de f35's.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
Klopt ja.quote:
Dat weet ik ook nog jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
De Neeltje Jacoba voer ook rond idd.. over varend erfgoed gesprokenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.
Lekker slurpenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, als je in zo`n auto gaat rijden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoorde een gek geluid en ging buiten kijken maar kon niets vinden , maar de verklaring is er dus welquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ach, sneue boel hier.![]()
Buurman wil de deur niet opendoen voor zijn vader,
Die man staat er nu al 2 uur.
Zegt net: " Doe nou open want pappa moet zo naar huis, dit gaat zo niet langer, ik hou toch van jou."
Dat gaat ook niet helpen als je er al 2 uur staat natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Zegt net: " Doe nou open want pappa moet zo naar huis, dit gaat zo niet langer, ik hou toch van jou."
Zal ik dat hem gaan zeggen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet helpen als je er al 2 uur staat natuurlijk
Zou het wel doen, hij jaagt zijn zoon of dochter nu alleen maar meer de irritatie inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat hem gaan zeggen?
Hij is ook steeds aan het bellen.
succes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik dat hem gaan zeggen?
Hij is ook steeds aan het bellen.
Zoon, hij rijdt nu net weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het wel doen, hij jaagt zijn zoon of dochter nu alleen maar meer de irritatie in
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Die man zat er duidelijk goed doorheen aan zijn stem te horen.quote:
Dan is de vraag waarom ze geen contact met hem willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die man zat er duidelijk goed doorheen aan zijn stem te horen.
Zover ik weet was hij altijd prima met zijn vader. Heb verder weinig contact met de buurman maar dit speelt nu al een paar dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom ze geen contact met hem willen.
En voor hem waarom hij zo lang blijft staan terwijl dat juist niet helpt
Is ook iets wat zij moeten uitzoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover ik weet was hij altijd prima met zijn vader. Heb verder weinig contact met de buurman maar dit speelt nu al een paar dagen.
Iets met een dame.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook iets wat zij moeten uitzoeken.
Er zal iets gebeurd moeten zijn.
Ik hou je op de hoogte.quote:
Thx, maar hoeft niet. Laat ze het vooral zelf oplossenquote:
Dat zou bij mij ook wel heel raar zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik zou trouwens ook niet opendoen als er ineens iemand bij mij aan de deur stond die zei mijn vader te zijn![]()
die zou ik vooral heel hard uitlachenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel heel raar zijn.
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
die zou ik vooral heel hard uitlachen
Heer Sly.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:43 schreef sly-nl het volgende:
Het is vast papa bear die op zoek is naar een veilig holletje![]()
[ afbeelding ]
Mwah.. Zie jou dan wel weer de stoute schoenen aantrekken, geile beerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, ik zou trouwens ook niet opendoen als er ineens iemand bij mij aan de deur stond die zei mijn vader te zijn![]()
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii ouwe ruin! Hoe is het met je en je balletjes?
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Haha, weet ik toch!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ruin heeft geen ballen meer gekkie. Ik hang hier even rond. Hoe gaat het met u dan?
Kom je wel weer een keer tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mijne leeft al een paar jaar niet meer.
Nein niet diequote:
Werk ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, weet ik toch!![]()
Mooi!
Alles wel, danke schön!@ Ben an het werk, moet zo weer verder!
Voor jou en jou alleenen een beetje voor Marc en wees Chufi:
[ afbeelding ]
Beetje ramkraak is korter.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Lekker tuteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:00 schreef pullup het volgende:
Nou vuurwerk maken kunnen ze hier niet...750 seconden lang
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles wel? Drukte weer de stad uit?
Ow Fruit had net een filmpje gepost ook nogquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope het is net afgelopen met een vuurwerk tegenover het centraal station en alle boten begonnen te toeteren als slot. Nu zwalken er nog wat lui rond maar het is een wel vrij ongevaarlijk zooitje boomers geloof ik over het algemeen
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessantquote:
Amy.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank voor de tag, ik heb wel interesse in zure kruidnoten met witte chocolade, klinkt interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |