Goed bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor mij min één dag![]()
Groetjes vanaf een Grieks balkon
Er stond meer van die ongein op. Waarschijnlijk heel interessant voor de mensen die het bedacht hebben, maar het interesseert mij geen fluitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet per se uitnodigend
Wel eens gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
Bios alleen doe ik ook. Alleen ergens koffie drinken ook. Maar savonds alleen in een café zou ik niet snel doen denk ik. Maar dan misschien wel weer een drankje bij de bios wat hier in Rotterdam ook een soort café's zijn. Mijn man gaat vaak naar voetbalwedstrijden en dan ga ik dus soms ook alleen de stad in en meeten we elkaar weer in de avond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel eens gedaanIk vond het overdag of met een activiteit prima om te doen, maar op een vrijdagavond om 23 uur trekt het me toch minder. Bioscoop alleen vind ik geen enkel probleem
Geniet ervanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Kreta!quote:
Tuurlijk. En dan is het handig als je aan de bar gaat zitten, want daar zitten vaker mensen die in hun eentje naar een café komen. En als het niets is, dan kan je na 1 drankje weg en op zoek naar een ander caféquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
Je kan ook door naar Zwolle. Daar treedt Edsilia Rombley vanavond op!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan ook door naar Zwolle. Daar treedt Edsilia Rombley vanavond op!
Overdag zonder problemen, na het diner liever niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik bij Edsilia Rombley ga kijken, maar heb geen zin om alleen te gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!
Maar helaas ligt de trein naar Zwolle eruit. Even kijken hoe ik dat kan oplossen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze week iets teveel gedaan en ik ben zwaar verkouden. Anders was ik wel gegaan om jouw te meeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kan via Leeuwarden reizenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!
Maar helaas ligt de trein naar Zwolle eruit. Even kijken hoe ik dat kan oplossen.
Veel plezierquote:
Heeeel leuk!!! Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Nog even aansluitend; hangt er een beetje vanaf wat de setting is. Ik weet niet of ik stappen alleen echt leuk zou vinden, maar bijv een pubquiz ofzo is dan misschien leuker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Dan ben ik een uur langer onderwegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan via Leeuwarden reizen![]()
Ik heb een paar keer via Groningen naar Zwolle met de trein gereisd, omdat de rechtstreekse trein naar Zwolle eruit lag.
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog even aansluitend; hangt er een beetje vanaf wat de setting is. Ik weet niet of ik stappen alleen echt leuk zou vinden, maar bijv een pubquiz ofzo is dan misschien leuker?
Een soort van als in door de serie te kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben soort van bezig in Het spel der tronen.
Als er een evenement is heb ik er weinig moeite meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderd
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Vakantieplaatje van een chocoladewinkel in Beijing. Zonder verder commentaar.
[ afbeelding ]
Nope, ik ben nog redelijk aan huis gekluisterdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Café, restaurant, bioscoop, eigenlijk alles wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
@Redefine neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd is
Dat is mijn tweede project naast plantaardig vleesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd is
Ik ga bijna altijd alleen op vakantie, dus jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Durven wel, maar ik vind het dan wel saai, dus liever gewoon met vriendenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Nee maar als er iets te zien is en sociaal doen dus niet het hoofddoel is, is het toch een ander verhaal. Dan kan je gewoon gaan hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderd
Ik heb gisteren 2 minuten meegekregen van een dragshow en ben toen maar gauw naar een ander café gegaan waar live muziek was. Het is niks voor mij vrees ik. Maar veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Durven wel, maar ik vind het dan wel saai, dus liever gewoon met vriendenIk ben best sociaal maar ga niet zo snel het gesprek aan met onbekenden.
Het scheelt wel dat ik zelf een MeetUp-groep heb opgezet. Dan kom je sociaal al snel in een positie waar mensen juist het gesprek met jou aangaan. Maar verder... ik heb ook niet het idee dat veel mensen zitten te wachten op een vreemde die opeens een gesprek probeert te voeren.quote:
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik zelf een MeetUp-groep heb opgezet. Dan kom je sociaal al snel in een positie waar mensen juist het gesprek met jou aangaan. Maar verder... ik heb ook niet het idee dat veel mensen zitten te wachten op een vreemde die opeens een gesprek probeert te voeren.
Snap ik ook heel goed. Ik ga heel erg af op m'n intuitie. Vaak voelt het best oké maar gisteren ging opeens een Zwitser naast me zitten waar ik meteen een wat vreemd gevoel bij had. Dan hou ik ook meer afstand en ik voel me daar ook niet schuldig over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)
Ik heb dat met 80 tot 90 procent van de mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik ook heel goed. Ik ga heel erg af op m'n intuitie. Vaak voelt het best oké maar gisteren ging opeens een Zwitser naast me zitten waar ik meteen een wat vreemd gevoel bij had. Dan hou ik ook meer afstand en ik voel me daar ook niet schuldig over.
Ik schijn nogal een resting bitch face te hebben in onbekend gezelschapquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)
Snap ik, dat heb ik ook wel. Maar zoiets als Strani aangeeft is ook wel wat anders dan heel willekeurig aangesproken worden. Je organiseert dat/gaat er naartoe om mensen die je niet kent te spreken. Als je dat doet, dan sta je er vanzelf natuurlijk al meer voor open.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
Jullie weten wel dat ik dol ben op Lego met kerstthema?
Ik heb nu Halloween-Lego gekocht![]()
[ afbeelding ]
Als je zelf met een groepje bent, dan zit je meestal niet te wachten op andere mensen die je aanspreken nee. Dat is dan bij zo'n MeetUp-groep natuurlijk wel anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik zelf een MeetUp-groep heb opgezet. Dan kom je sociaal al snel in een positie waar mensen juist het gesprek met jou aangaan. Maar verder... ik heb ook niet het idee dat veel mensen zitten te wachten op een vreemde die opeens een gesprek probeert te voeren.
Oh die indruk wek je op foto's in elk geval niet maar misschien dat je in het echt heel verschrikkelijk bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik schijn nogal een resting bitch face te hebben in onbekend gezelschapTerwijl ik eigenlijk gewoon heel verlegen ben
![]()
![]()
(Ik heb het vroeger meerdere malen gehoord, van mensen die ik eerst niet kende en later wel. (ok dan hadden die mensen wel een sputter op, maar wel iets van): ik dacht altijd dat je arrogant was / dat je je beter dan ons voelde, maar eigenlijk ben je heel aardig!
Hm schiet mij opeens wel te binnen dat de Jitsi's waar @Arzona aansloot opeens heel kil werden. Sfeer sloeg gelijk om.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die indruk wek je op foto's in elk geval niet maar misschien dat je in het echt heel verschrikkelijk bent.
Nou ja ze liet meestal alleen haar kat (ik ben hier heel voorzichtig met m'n woordkeuze) zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm schiet mij opeens wel te binnen dat de Jitsi's waar @:Arzona aansloot opeens heel kil werden. Sfeer sloeg gelijk om.
Nee maar die foto’s worden dan ook door bekenden gemaaktquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die indruk wek je op foto's in elk geval niet maar misschien dat je in het echt heel verschrikkelijk bent.
Oh misschien moet ik dan nog eens foto's laten maken door mensen die mijn karakter niet kennen, om te zien of er dan wat beters uit komt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee maar die foto’s worden dan ook door bekenden gemaakt
De main build lijkt mij ook verreweg het leukst! En is een mooie prequel voor ik mijn kerstlego weer neer kan zettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezierDie main build lijkt mij leuk.Zelf heb ik een paar van die 3 in 1 sets. Vind dat helaas vaak wel minder interessante sets. Zeker de extra builds voelen vaak wel als een moetje aan.
En zo is het Vlaamse gezegde 'je kat sturen' ook ontstaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ze liet meestal alleen haar kat (ik ben hier heel voorzichtig met m'n woordkeuze) zien
Zou dat verschil maken dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik dan nog eens foto's laten maken door mensen die mijn karakter niet kennen, om te zien of er dan wat beters uit komt.
Bekenden vinden dat ik een zachte uitstraling heb. (Ik denk vanwege mijn eierhoofdje en mijn ogen) Maar bij mensen die ik niet goed ken, kom ik niet zo toegankelijk over. Soms is dat ook wel fijn hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik dan nog eens foto's laten maken door mensen die mijn karakter niet kennen, om te zien of er dan wat beters uit komt.
Onze Maine Coon heeft trouwens ook vaak een resting bitch facequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ze liet meestal alleen haar kat (ik ben hier heel voorzichtig met m'n woordkeuze) zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
Je ziet die gewoon uitstralen 'Waarom praten mensen nou nooit eens met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 'Mag ik je wat vragen' 'Haalt uit met poot'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar het spijt me
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je schakelde net te laat in voor de vrouw die kattenhaar eet. Ze heeft daar inmiddels genoeg van naar binnen gewerkt om een basketbalveld mee te bekleden volgens de caption in beeldquote:
Jammerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Je schakelde net te laat in voor de vrouw die kattenhaar eet. Ze heeft daar inmiddels genoeg van naar binnen gewerkt om een basketbalveld mee te bekleden volgens de caption in beeld
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar ik kan het vast terugzien op HBO max
Nou vind ik dat ook wel heel erg raar van haar moeder dat ze daarom kwaad wordt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnEr zitten wat kwibussen tussen
Zoals de vrouw die niet kan begrijpen waarom haar moeder boos op haar werd nadat ze de voering van het bankstel op had gegeten
Jaaa het staat erop hoor! De titels van de afleveringen zijn veelbelovend!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnEr zitten wat kwibussen tussen
Zoals de vrouw die niet kan begrijpen waarom haar moeder boos op haar werd nadat ze de voering van het bankstel op had gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |