Een soort van als in door de serie te kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben soort van bezig in Het spel der tronen.
Als er een evenement is heb ik er weinig moeite meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderd
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
Vakantieplaatje van een chocoladewinkel in Beijing. Zonder verder commentaar.
[ afbeelding ]
Nope, ik ben nog redelijk aan huis gekluisterdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Café, restaurant, bioscoop, eigenlijk alles wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
@Redefine neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd is
Dat is mijn tweede project naast plantaardig vleesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel tof dat er winkel naar jou vernoemd is
Ik ga bijna altijd alleen op vakantie, dus jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
Ik sla even over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Durven wel, maar ik vind het dan wel saai, dus liever gewoon met vriendenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Nee maar als er iets te zien is en sociaal doen dus niet het hoofddoel is, is het toch een ander verhaal. Dan kan je gewoon gaan hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderd
Ik heb gisteren 2 minuten meegekregen van een dragshow en ben toen maar gauw naar een ander café gegaan waar live muziek was. Het is niks voor mij vrees ik. Maar veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Durven wel, maar ik vind het dan wel saai, dus liever gewoon met vriendenIk ben best sociaal maar ga niet zo snel het gesprek aan met onbekenden.
Het scheelt wel dat ik zelf een MeetUp-groep heb opgezet. Dan kom je sociaal al snel in een positie waar mensen juist het gesprek met jou aangaan. Maar verder... ik heb ook niet het idee dat veel mensen zitten te wachten op een vreemde die opeens een gesprek probeert te voeren.quote:
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik zelf een MeetUp-groep heb opgezet. Dan kom je sociaal al snel in een positie waar mensen juist het gesprek met jou aangaan. Maar verder... ik heb ook niet het idee dat veel mensen zitten te wachten op een vreemde die opeens een gesprek probeert te voeren.
Snap ik ook heel goed. Ik ga heel erg af op m'n intuitie. Vaak voelt het best oké maar gisteren ging opeens een Zwitser naast me zitten waar ik meteen een wat vreemd gevoel bij had. Dan hou ik ook meer afstand en ik voel me daar ook niet schuldig over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)
Ik heb dat met 80 tot 90 procent van de mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik ook heel goed. Ik ga heel erg af op m'n intuitie. Vaak voelt het best oké maar gisteren ging opeens een Zwitser naast me zitten waar ik meteen een wat vreemd gevoel bij had. Dan hou ik ook meer afstand en ik voel me daar ook niet schuldig over.
Ik schijn nogal een resting bitch face te hebben in onbekend gezelschapquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet zo goed in. Als mensen mij aanspreken is mijn eerste mentale reactie gewoonlijk iets als 'Wie is dit en wat moet die van me?' gecombineerd met de hoop dat ze een beetje afstand houden. (en ik vermoed dat die mentale reactie zo nu en dan ook op mijn gezicht te lezen is)
Snap ik, dat heb ik ook wel. Maar zoiets als Strani aangeeft is ook wel wat anders dan heel willekeurig aangesproken worden. Je organiseert dat/gaat er naartoe om mensen die je niet kent te spreken. Als je dat doet, dan sta je er vanzelf natuurlijk al meer voor open.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |