Goed bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor mij min één dag![]()
Groetjes vanaf een Grieks balkon
Er stond meer van die ongein op. Waarschijnlijk heel interessant voor de mensen die het bedacht hebben, maar het interesseert mij geen fluitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet per se uitnodigend
Wel eens gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
Bios alleen doe ik ook. Alleen ergens koffie drinken ook. Maar savonds alleen in een café zou ik niet snel doen denk ik. Maar dan misschien wel weer een drankje bij de bios wat hier in Rotterdam ook een soort café's zijn. Mijn man gaat vaak naar voetbalwedstrijden en dan ga ik dus soms ook alleen de stad in en meeten we elkaar weer in de avond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel eens gedaanIk vond het overdag of met een activiteit prima om te doen, maar op een vrijdagavond om 23 uur trekt het me toch minder. Bioscoop alleen vind ik geen enkel probleem
Geniet ervanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Kreta!quote:
Tuurlijk. En dan is het handig als je aan de bar gaat zitten, want daar zitten vaker mensen die in hun eentje naar een café komen. En als het niets is, dan kan je na 1 drankje weg en op zoek naar een ander caféquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi er even een vraag in: Zouden jullie het durven om alleen uit te gaan naar bijv. een cafe?
Je kan ook door naar Zwolle. Daar treedt Edsilia Rombley vanavond op!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan ook door naar Zwolle. Daar treedt Edsilia Rombley vanavond op!
Overdag zonder problemen, na het diner liever niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik bij Edsilia Rombley ga kijken, maar heb geen zin om alleen te gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!
Maar helaas ligt de trein naar Zwolle eruit. Even kijken hoe ik dat kan oplossen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze week iets teveel gedaan en ik ben zwaar verkouden. Anders was ik wel gegaan om jouw te meeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kan via Leeuwarden reizenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat goed dat je het zegt. Daar treed ook de Dutch Drag Dynasty op. Dat leek me echt heel leuk maar ik ben het compleet vergeten!
Maar helaas ligt de trein naar Zwolle eruit. Even kijken hoe ik dat kan oplossen.
Veel plezierquote:
Heeeel leuk!!! Veel plezierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, NailQueen en ik gaan vanavond naar Zwolle.Zijn er meer mensen die willen aansluiten?
Nog even aansluitend; hangt er een beetje vanaf wat de setting is. Ik weet niet of ik stappen alleen echt leuk zou vinden, maar bijv een pubquiz ofzo is dan misschien leuker?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
Dan ben ik een uur langer onderwegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan via Leeuwarden reizen![]()
Ik heb een paar keer via Groningen naar Zwolle met de trein gereisd, omdat de rechtstreekse trein naar Zwolle eruit lag.
Ik vroeg het omdat er vanavond ergens een dragshow is in een café. Dat leek me erg leuk maar ik twijfelde om alleen te gaan. Alleen in een café zitten klinkt toch wat zielig. Maar onverwachts zijn de plannen veranderdquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog even aansluitend; hangt er een beetje vanaf wat de setting is. Ik weet niet of ik stappen alleen echt leuk zou vinden, maar bijv een pubquiz ofzo is dan misschien leuker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |