quote:
Zal hierdoor komenquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:23 schreef Koffieplanter het volgende:
0 (nul) koersen vandaag. Heeft het leven nog wel zin?
Bedanktquote:Op maandag 18 augustus 2025 09:21 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het heel leuk dat je er bent Slobeend
Wilde ik toch even gezegd hebben
Ik ga hem NU lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat Schimmelpenninck weer gehakt maakt van Duk in z'n kolom. @:koffieplanter
Veel plezier daar amigo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jeetje, net in Sevilla aangekomen makker.
https://www.hln.be/binnen(...)fietstocht~a11a3f3f/quote:Beelden tonen hoe Europees Parlementslid Johan Van Overtveldt (N-VA) heup breekt na zware val tijdens fietstocht
UPDATE“Een lichaam kan breken, een sterke geest helpt het helen.” Dat schrijft Johan Van Overtveldt (69) bij een foto van hem in een ziekenhuisbed. Het Europees Parlementslid deelt op X dat hij zwaar gevallen is met de fiets en daarbij zijn heup op twee plaatsen heeft gebroken.
Van Overtveldt kwam vrijdag ten val tijdens een fietstocht, toen hij een groep andere fietsers wilde inhalen. Net op dat moment viel een man vlak voor zijn wiel, waardoor Van Overtveldt frontaal op hem botste en overkop ging. Dat vertelt hij aan Gazet van Antwerpen. Mogelijk heeft hij nu een kunstheup nodig, laat hij in hetzelfde interview weten.
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel plezier daar amigo.
Alleen of met vrienden/familie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag naar Cartuja voor Betis v Alavés. Verder is het een leeg canvas wat ik deze week ga beschilderen, niks mis mee.
Solo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen of met vrienden/familie?
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Solo.
De familie is van vakanties kapot plannen en daar heb ik nou juist een gruwelijke hekel aan. Dat is geen vakantie voor mij.
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig maat! Eerste keer dat je solo gaat reizen? En slaap je in een hostel of iets anders?
Ik kan het zelf iedereen aanbevelen, heerlijk om alles te kunnen doen wanneer je het zelf wil. Wel komend heet de komende dagen, dus vergeet niet af en toe een zwembadje op te zoeken. Voor een goed biertje zou ik de Hops&Dreams aanraden.
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuanquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar ook al 10 dagen in Sevilla geweest. Zelfde hotelletje, vier sterren. Dus met de 40+ graden (die tot morgen duurt) zit ik prima.
Zo even naar het winkelcentrum naast het Sevilla-stadion, wat voor mij vijf minuten lopen is. Prima zat.
Hoort hier het verhaal van Hugo, Hugo van den Loonsche Duynen, die zich bij dit gemene pak van rovers aansloot. Een man zonder enig mededogen, bezeten van een tomeloze hebzucht en gier naar geld. Hugo, de Bokkenrijder...quote:
Omdat je er om vraagt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag even een fotootje op den Twitters van Pizjuan
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nlquote:IK zou best een paar wapens in huis willen hebben om mezelf te beschermen, mocht het ooit nodig zijn.
Want wat kunnen we doen als 7 oktober in Nederland zou gebeuren? Zonder wapen ben je nergens!
Dus ja, ik kan me voorstellen dat zij die wapens vooral hebben ter zelfbescherming, maar het wel leuk vinden om stoer te verkondigen dat ze moslims om willen gaan leggen.
Nu zijn de mensen die opgepakt worden vanwege dreiging van terrorisme, verenigd in online rechts extremistische groepen, dus zijn ze 'fair game', maar ik wil ze niet de kost geven die gewoon stilletjes, stiekem wat wapens hebben aangeschaft ter zelfverdediging, die niet online stoer gaan lopen doen of bij een groepering horen. Die worden niet gepakt, omdat men (AIVD/politie) dit niet weet.
En waarschijnlijk wordt dit niet weggemod als je er melding van maaktquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
U kunt dit gewoon lezen op forum.fok.nl
We zitten hier echt samen met de meest geschifte figuren die er zijn.
Ben jij ook niet bang dat er iemand (vanwege 7 oktober!!) bij jou thuis komt om jouw huis af te pakken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het is dat een forum opzetten en onderhouden veel gedoe is, anders was wijzijnwlr.nl allang beschikbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Thomas ziet ze vliegen. Talkshowaids.quote:„Ik geloof heel erg in Nieuws van de Dag als programma”, zegt Van Groningen. „Dit kan de plek zijn waar Nederland zich aan het begin van de avond laat bijpraten over het gesprek van de dag, op een toegankelijke en vrolijke manier. Wij zorgen voor de feiten, onze experts voor de duiding en de opiniemakers proberen ons aan het denken te zetten. Ik heb er heel veel zin in.”
Wat heb je nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is dat een forum opzetten en onderhouden veel gedoe is, anders was wijzijnwlr.nl allang beschikbaar.
www.wijzijnwielrennen.nl verwijst naar Fok!quote:
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
www.wijzijnwielrennen.nl verwijst naar Fok!Vast een of andere lolbroek die het domein gekocht heeft.
Had haar eerder al een beetje in die richting iets zien schrijven, kon het dus niet laten er even naar te vragen…quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:49 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?
Ik denk @noodgang:quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Pino denk ik?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh, wijzijnwielrennen is gewoon FOK!
Gezien alle mensen die een hekel hebben aan Tim kan dit nog een positieve invloed hebben op haar campagnequote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
https://x.com/debroervanroos/status/1957459199341801950
Morgen komt de nieuwe Ieniemienie uit!!!
Einde tijdperk?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien alle mensen die een hekel hebben aan Tim kan dit nog een positieve invloed hebben op haar campagne
Ach Ieniemienie, eerst Elmo en nu dit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ X ]
Sommige mensen hebben Tim zelfs vrijwillig aan hun sterfbed staanquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot, sterk, onderkant PL?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Er is een club die 20 miljoen over heeft voor Brobbey
Ik ontken sowieso allesquote:Op maandag 18 augustus 2025 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk @:Noodgang:
noodgang in WLR / [WLR SC] #256: La Primavera
[..]
Ik word hier echt ziedend van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Heerlijk woken met Timquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft toch al een hekel aan Tim H. ?
Om hem in de spits van de tegenstander te zetten? Heel slim.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Brobbey verdediging, Sven van Beek aanval.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om hem in de spits van de tegenstander te zetten? Heel slim.
Als jij geen fan bent van iemand, dan sta ik 100% achter die persoon.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tim heeft een messiascomplex dat zijn weerga niet kent.
Dus jij staat 100% achter Dilan, om maar eens een voorbeeldje te noemen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als jij geen fan bent van iemand, dan sta ik 100% achter die persoon.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus jij staat 100% achter Dilan, om maar eens een voorbeeldje te noemen?
Deal tussen AC Milan en Leeds United betekent goed nieuws voor Santiago Gimenezquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Porto wint weer: concurrent Luuk de Jong in tranen na oplopen blessure
@:wimderon
Tim Hofman blijft toch vreselijk matig in dit soort 'kritische' 1-op-1 gesprekken. Dilan zit zoals verwacht weer compleet te zwetsen, non-antwoorden te geven en glashard te liegen. Maar hij laat haar er veel te makkelijk mee weg komen. Zaag dat mens toch eens doormidden joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Yesilgoz komt de laatste half uur voorbij bij redactie van BOOS. Wat een zwak optreden weer. Steeds roepen dat er geen causaal verband is tussen haar tweets en wat er daarna in de samenleving gebeurt. Maar wel elke keer blijven roepen over dingen dat ze 'dat niet zo had moeten doen' en dan ontkennen dat de ophef door haar komt.
De HRA slaat nergens op maar we komen er nooit meer vanaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:58 schreef Steven184 het volgende:
Hoe krijgen journalisten bij de T hun baan?
[ x ]
Dat was niet het punt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De HRA slaat nergens op maar we komen er nooit meer vanaf.
Dat weet ik, maar dat de T. domme mensen in dienst heeft is toch geen nieuws. Die HRA discussie is extreem voorspelbaar en vermoeiend.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat de T. domme mensen in dienst heeft is toch geen nieuws. Die HRA discussie is extreem voorspelbaar en vermoeiend.
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier echt ziedend van.
Hoe kan dat? Echt ongelofelijk. Dan had Paixao voor minstens 40 weggemoeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.
4 goals als spits vorig seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Echt ongelofelijk. Dan had Paixao voor minstens 40 weggemoeten.
De Ajax-bonus is actief tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
4 goals als spits vorig seizoen
Dat had ie ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik voel sterk de neiging om met dingen te gaan gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Veel te weinig inderdaad. Daarom maken we er 25 miljoen van.
Feyenoord verkoopt sowieso alles voor Aldiprijzen. Ook gekmakend.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dacht even dat dat die van Evenepoel wasquote:
Dat mag wel gewoon, want zo denkt het VOLK.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Wierd Duk met al zijn verzonnen verhalen?
Altijd lachen als er weer een is omgetyft.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef Szura het volgende:
‘Picnic dreigt met vertrek uit Nederland’
Ga dan. Met je kutwagentjes.
Die boten zijn wel cool, maar het is eigenlijk gewoon een excuus voor mensen met een bootje om te gaan zuipen in Amsterdamquote:
Zuipfestijn voor proleten.quote:
Wierd Duk staat eigenlijk aan de linkerkant, maar heel stiekem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil het grappig vinden dat Duk de ondergang van Yesilgöz wordt, maar daarmee zouden we ook Wierd Duk erkennen, en dat wil ik niet.
Nooit geweest en zou zomaar kunnen dat ik er nooit heen zal gaan.quote:
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deal tussen AC Milan en Leeds United betekent goed nieuws voor Santiago Gimenez
Oud-Ajax-speler: 'Hij moet vertrekken bij Manchester United'quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
Oud VBL-mod vertoevend in land waar Barcelona voetbalt haalt ongenadig hard uit naar industrie in Nederland: “Ik vind het compleet idioot! Meelijwekkend”.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je even op vakantie bent. Als je even afstand kunt nemen, besef je weer hoe compleet idioot de Neerlandsche clickbaitindustrie is geworden. Dat dit je dagelijkse werk kan zijn. Meelijwekkend.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:24 schreef Szura het volgende:
Jammer dat ze niet wat meer tikken hebben gehad
Ja dit wordt de komende dagen even geen reacties op wat voor platform dan ook lezen(hoe erg de daadwerkelijke daad ook is hoor).quote:
Tegenwoordig kunnen mensen online samen hun domheid etaleren en verspreiden. Dat had je vooral vroeger niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit wordt de komende dagen even geen reacties op wat voor platform dan ook lezen(hoe erg de daadwerkelijke daad ook is hoor).
Vooral het vroeger was het veel beter, toen konden we nog veilig over straat narratief kan ik niet meer horen(omdat het gewoon niet waar is).
Bart?quote:
Minister Veldkamp (NSC) stapt op, kan geen verdere Israël-maatregelen nemenquote:
Enkel als ze dood zijn en de dader een allochtoon isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:40 schreef Momo het volgende:
Geert gaf echt zoveel om meisjes als Lisa
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Enkel als ze dood zijn en de dader een allochtoon is
Aangezien de formaties weer lang gaan duren kunnen weer wat pipo's opeens voor een jaar lang een staatssecretaris zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:47 schreef Steven184 het volgende:
In de Kamer heerst verwarring over wie op dit moment de minister van Buitenlandse Zaken is.
Ik denk dat er geen fatsoenlijk kabinet te maken is na deze verkiezingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien de formaties weer lang gaan duren kunnen weer wat pipo's opeens voor een jaar lang een staatssecretaris zijn.
Fijn dat ze toch nog door wil, P2 op de lijstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Steven184 het volgende:
Nicolien ziet er ook compleet oververmoeid uit.
Plaats 2 op de NSC-lijst betekent niet ‘door willen’, dat is een bij voorbaat kansloze positiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Fijn dat ze toch nog door wil, P2 op de lijst
Extreem rechts heeft hier al 25 jaar voet aan de grond, vanaf dat moment werden dat soort bedreigingen genormaliseerd. In andere landen kwam dat later pas, dus die lopen achter op ons.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:23 schreef Steven184 het volgende:
Las dit trouwens in NRC:
De aflevering van BOOS (BNNVARA) over Dilan Yesilgöz ging niet over Dilan Yesilgöz. Althans, niet in eerste instantie. De aflevering ging over bedreigingen van mensen die voor hun werk de democratie dienen: journalisten, wetenschappers, rechters en politici. In Europa is er alleen in Italië sprake van meer concrete bedreigingen naar deze mensen dan in Nederland. Maar daar komt het vanuit de georganiseerde misdaad.
Wat maakt ons anders dat hier bedreigingen zoveel normaler zijn? Overal hebben ze toch toegang tot de rioolputjes van het web?
Italie? Frankrijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Extreem rechts heeft hier al 25 jaar voet aan de grond, vanaf dat moment werden dat soort bedreigingen genormaliseerd. In andere landen kwam dat later pas, dus die lopen achter op ons.
Ik denk overigens dat mensen in die functies in Hongarije het niet veel beter hebben. Maar die worden gewoon ontslagen of gedwongen pro-Orban te zijn.
Denk dat het niet helpt dat uiterst rechts hier al zo lang zo groot is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:23 schreef Steven184 het volgende:
Las dit trouwens in NRC:
De aflevering van BOOS (BNNVARA) over Dilan Yesilgöz ging niet over Dilan Yesilgöz. Althans, niet in eerste instantie. De aflevering ging over bedreigingen van mensen die voor hun werk de democratie dienen: journalisten, wetenschappers, rechters en politici. In Europa is er alleen in Italië sprake van meer concrete bedreigingen naar deze mensen dan in Nederland. Maar daar komt het vanuit de georganiseerde misdaad.
Wat maakt ons anders dat hier bedreigingen zoveel normaler zijn? Overal hebben ze toch toegang tot de rioolputjes van het web?
Plaats 1 ook!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaats 2 op de NSC-lijst betekent niet ‘door willen’, dat is een bij voorbaat kansloze positie
Nice! Mooi avondje zo te lezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren naar Real Betis geweest. Enorm genoten, en even een X-draadje er van gemaakt.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1959157141048103067
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer boekte u voor het laagst scorende hotel in een grote stad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarvan akte van user met 89 in z'n naam
Dit ziet er nog steeds wel beter uit dan die Turkse freakshowquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dit was overigens zonder werkende airco dus het was bloedheet. Ergens op deze kamer lag nog een luid hoestende man. Ik heb snel mijn tas in een locker gegooid en ben laat die avond mijn tas gaan ophalen, het licht werkte ook niet dus ik moest met mijn mobiellampje mij door de kamer navigerendus dit is zo’n beetje de ervaring van het laagst scorende hotel in een grote stad! Ik heb humanere strafkampen gezien
Ik kon gewoon mijn koffers op de luchthaven houden daar. Was dat geen optie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was een keer voor een dag in Kuala Lumpur voor een overstap. Ik kwam vroeg in de middag aan en zou laat in de nacht naar huis vliegen, dus ik moest overdag ergens mijn bagage kwijt. Het goedkoopst was voor een dag een hostel boeken, dus ik besloot voor omgerekend 4 euro iets te boeken, iets van het LaLaHostel ofzo met een heel laag cijfer. De kamer zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Dit was overigens zonder werkende airco dus het was bloedheet. Ergens op deze kamer lag nog een luid hoestende man. Ik heb snel mijn tas in een locker gegooid en ben laat die avond mijn tas gaan ophalen, het licht werkte ook niet dus ik moest met mijn mobiellampje mij door de kamer navigerendus dit is zo’n beetje de ervaring van het laagst scorende hotel in een grote stad! Ik heb humanere strafkampen gezien
Klinkt als een ware topshow, niks mis mee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren naar Real Betis geweest. Enorm genoten, en even een X-draadje er van gemaakt.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1959157141048103067
Rondom Villamarín wellicht, maar Cartuja ligt gewoon achter bedrijventerreinen en een waterattractiepark, een paar kilometer van het centrum verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een ware topshow, niks mis mee!
Was het ook nog een culinaire beleving in Sevilla of was het jou daar niet om te doen? Van een bepaalde commentator begreep ik dat er rondom het stadion ook diverse restaurantjes zouden moeten zijn.
Ik ben wel vaak gewoon in een hostel beland met een slaapzaal toen ik minder budget had, maar vaker een Airbnb of appartement geboekt. Misschien dat het al veel scheelt als je het twee na goedkoopste boekt ofzo want ik kan me geen hele slechte ervaring herinneren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:52 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer boekte u voor het laagst scorende hotel in een grote stad?
Oh jee, misschien dat genoemde commentator dan toch soms een situatie wat bloemiger omschrijft dan strookt met de werkelijkheid.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rondom Villamarín wellicht, maar Cartuja ligt gewoon achter bedrijventerreinen en een waterattractiepark, een paar kilometer van het centrum verwijderd.
Ik denk dat je dan Villamarín voor ogen hebt. Weet niet wat El Sierd over Cartuja heeft gezegd, maar je moet toch 1/2 kilometer lopen voor je in de wijk Macarena komt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jee, misschien dat genoemde commentator dan toch soms een situatie wat bloemiger omschrijft dan strookt met de werkelijkheid.
Dat is echt alleen op de grote stations. Op de kleine stations stap je zo op, dat was ook in 2005 a 2006, redelijk kort na die aanslagen in Madrid al.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren even een dagje Cordoba gepakt, deels om een oude collega op te zoeken.
Hoe je daar kaartjes kunt kopen voor de trein. Eerst een nummertje trekken, 10-15 minuten wachten, en daarna op gezette, specifieke tijdstippen je heen en terugreis moeten hebben. Koffers door de beveiliging, ook. Zal wel met 2004/2005 te maken hebben, maar schakelen is het wel.
Die nog welquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Córdoba is overigens de mooiste stad van Spanje. Die wat je wilt met deze info
Sommige landen zoals Spanje en Frankrijk proberen met de trein gaan meer op vliegen te laten lijken. Zowel qua snelheid als helaas ook qua procedure.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gisteren even een dagje Cordoba gepakt, deels om een oude collega op te zoeken.
Hoe je daar kaartjes kunt kopen voor de trein. Eerst een nummertje trekken, 10-15 minuten wachten, en daarna op gezette, specifieke tijdstippen je heen en terugreis moeten hebben. Koffers door de beveiliging, ook. Zal wel met 2004/2005 te maken hebben, maar schakelen is het wel.
Zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit geweest, maar een aanrader dus?quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mezquita is imposant. De stegen eromheen zijn schitterend. Schitterende architectuur over een meer. Daar kan je wel even ronddwalen en genieten, ja.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar een aanrader dus?
Toch mooi dat iemand de NSC nog moedig en ethisch vindtquote:Hamas prijst opstappen minister Veldkamp en andere NSC’ers: ‘Moedig en ethisch’
Ja, dat zijn natuurlijk ook wel de kenners op dat gebiedquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi dat iemand de NSC nog moedig en ethisch vindt
Het beste was er vanaf een tijdje na die Televizier Ring.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die hele act dat Woerts slecht te verstaan is komt me inmiddels ook meer dan de strot uit. Het was de eerste keer grappig, de tweede keer ook nog een beetje, maar hoeveel maanden gaat het er nu al elke uitzending over als hij te gast is? En zelfs als hij niet te gast is gaat het erover. En laten we niet vergeten dat dit gewoon grappen maken is over iemands lichaam. Want dit doet die echt niet expres, hij slist gewoon/heeft moeite met bepaalde woorden/zinnen uitspreken. Het begint nu gewoon op pesten te lijken op nationale TV iedere dag. Als je dit in een willekeurige middelbare schoolklas doet wordt er schande van gesproken etc.
Maar boven alles is het gewoon totaal niet grappig meer. VI begint me elke dag meer tegen te staan, en ik de keren dat ik hem al binnen een kwartier uit heb gezet zijn echt enorm laatste maanden. Gister zelfs al na een minuut of 5 toen het WEER over dat fucking Gaza ging. Op een gezellige vrijdagavond totale onzin propaganda door opper Israel hater Derksen de ether in geschreeuwd, en anti depressiva slikkende oud voetballer Gijp die er vervolgens nog even minuten over door begint te raaskallen zonder enige kennis van zaken.
En geen seconde hebben ze het gehad over een Nederlands 17 jarig meisje die doodgestoken werd door een asielzoeker de dag dr voor. Wat juist hét onderwerp voor een “rechtse” talkshow als VI was geweest. Ik bespaar nu regelmatig een uur van een doordeweekse dag, maar ergens vind ik het toch jammer dat het programma waar ik 17 jaar met groot plezier naar gekeken heb op deze manier lijkt te eindigen voor mij in elk geval. Ik had een mooi en groot afscheid dan leuker gevonden, het programma eindigt voor mij althans nu na zoveel jaren, met een hele vieze smaak.
Een spits die al jaren amper speelt en ook zowat altijd geblesseerd is. Dat moet wel een groot succes wordenquote:
Een draver die het van ruimte moet hebben en totaal niet verfijnd is, die nemen we.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een spits die al jaren amper speelt en ook zowat altijd geblesseerd is. Dat moet wel een groot succes worden
Heeft met Arne Slot gewerkt!quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een draver die het van ruimte moet hebben en totaal niet verfijnd is, die nemen we.
We gaan dankzij social media in gierende vaart richting het ravijn.quote:[..]de mens reageert nu eenmaal sterker op sensationele verhalen dan op statistieken. Maar de hijgerigheid van sociale media lijkt deze primitiviteit te versterken.
https://www.volkskrant.nl(...)portunisme~b4dfc2b1/
Ik ben het grotendeels eens met een CDA-programma, wat gebeurt hier allemaalquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zijn CDA-programma valt op het eerste gezicht best mee. Van rechts wat meer naar het midden. Te hopen dat GL/PVDA-D66-CDA gezamenlijk naar minstens een zetel of 60/65 gaan.
Jeetje, Sven Kockelmann lijkt mij niet iemand die veel aan sport doet. En is dat de broer van Jan Slagter rechts?quote:
Dat is de vreselijke ‘both sides maar eigenlijk alle begrip voor extreemrechts’ Ton F van Dijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jeetje, Sven Kockelmann lijkt mij niet iemand die veel aan sport doet. En is dat de broer van Jan Slagter rechts?
Fokkens?quote:
Ah, die had ik niet direct vanuit zijn twitterprofielfoto herkent.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is de vreselijke ‘both sides maar eigenlijk alle begrip voor extreemrechts’ Ton F van Dijk
BVNL!quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Waar gaan de ondernemers nu op stemmen nu het FD Yesildük keihard laat vallen?
[ afbeelding ]
Sven begint steeds meer op Zjak Nieuwlaat John Part te lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jeetje, Sven Kockelmann lijkt mij niet iemand die veel aan sport doet. En is dat de broer van Jan Slagter rechts?
Kan die ook niet winnen van Phil Taylor?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sven begint steeds meer op Zjak Nieuwlaat John Part te lijken
We worden wereldkampioen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijne avond, @:rellende_rotscholier .
https://x.com/LaLigaExtra/status/1960063208951066652
https://www.theguardian.c(...)ike-on-gaza-hospitalquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een tragisch ongeluk veroorzaakt?
Toch wel mooi dat het voortdurende tactisch ruziemaken met mongolen niet beloond wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Waar gaan de ondernemers nu op stemmen nu het FD Yesildük keihard laat vallen?
[ afbeelding ]
Gek genoeg is de enige sporter die er wat over durft te zeggen er eentje die niet in dezelfde groep meetraint. De rest houdt liever zijn/haar mond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Ach ach ach ach
Een paar minuten later is de kwestie Sedney ook onderwerp van gesprek bij bondscoach Laurent Meuwly, die de leiding heeft over de trainingsgroep met de mannelijke atleet en voorheen ook Sedney. De Zwitser is vooral verbaasd dat hij er nu nog vragen over moet beantwoorden.
"Het is al lang geleden", zegt Meuwly. "Dit hoofdstuk had allang afgesloten moeten zijn. Ik zie niet in waarom het er nu weer over moeten hebben. Iedereen heeft zijn conclusies getrokken."
quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yesilgoz nog niet op de sprekerslijst voor woensdag.
In plaats daarvan De Huichelaar.
Wilde dit ook net posten. Dat moet haast wel de nieuwe favoriete politicus van WLR wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Gaan we allemaal op Daan Olivier stemmen?
Wat een enorm goed ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Sorry maat, Lisa Westerveld in de herhalingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stem net als in 2023 op Daniëlle Hirsch.
https://groenlinkspvda.nl(...)5/danielle-hirsch-2/
Goede optie!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dat mag ook, makker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Sorry maat, Lisa Westerveld in de herhaling
Juichen voor plek 44. Dat is er een van team Rabobank.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Wij gaan nog steeds niet juichen voor Thijs, goede poging though!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leeftijd 55 jaar
Woonplaats Amersfoort
Gezin Getrouwd, vader van drie kinderen
Studie School voor Journalistiek
Hobby's Wielrennen
Als je enige hobby wielrennen is ben je een baas.
https://www.cda.nl/mensen/kandidaat-sjoerd-wijnsma/quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig hebben we met Ardy Stemerding de verloren halfbroer van Poephoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De school voor de journalistiek gaf het wel weg jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij gaan nog steeds niet juichen voor Thijs, goede poging though!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:46 schreef noodgang het volgende:
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Hobby's Sport, koken, reizen en lezen
Inspiratie
Barack Obama en in het verleden Johan Cruyff. Fantastische mensen die veel mensen hebben weten te inspireren in de sport en Obama als mens in de politiek. Daarnaast uiteraard Nelson Mandela.
InspiratieGeen enkele verrassing dat deze dominee eindelijk uit de kast komt als CDA'er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Inspiratie
Barack Obama en in het verleden Johan Cruyff. Fantastische mensen die veel mensen hebben weten te inspireren in de sport en Obama als mens in de politiek. Daarnaast uiteraard Nelson Mandela.
InspiratieWelke politicus heeft jou geïnspireerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
Kom er maar in @AllesKaputtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welke politicus heeft jou geïnspireerd?
Gravelbike van het merk Basso, goede hipster is Tijs:quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leeftijd 55 jaar
Woonplaats Amersfoort
Gezin Getrouwd, vader van drie kinderen
Studie School voor Journalistiek
Hobby's Wielrennen
Als je enige hobby wielrennen is ben je een baas.
Ook nog als hobby programmeren, is Erik een Fok!ker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fietsen (racefiets, MTB en Zwift)
CDA bazen
Paspoort
Leeftijd 44 jaar
Woonplaats Zoetermeer
Inspiratie
InspiratieDie diepgang van een frisbee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn om je weer in deze Slowchat te zien maat. Vanaf nu gaan we ons goed gedragen.quote:
Totaal losgezongen van de realiteit.quote:
Ja door de racistische medemens, kan het nauwelijks fatsoenlijk lezen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Reacties onder X-posts zijn meestal een vergaarbak van intellectuele armoede.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie in de reacties wel aardig kapotgemaakt.
Als EsmeeVisserN1Fan ben ik akkoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilde dit ook net posten. Dat moet haast wel de nieuwe favoriete politicus van WLR worden
Zou het wel serieus overwegen als ik toch al GL/PvdA zou stemmen.
Er wordt naar gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Remaster al gekocht? @:Mani89
Deze man is gek, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Tebasjavier/status/1960742857070854172
@:Rellende_Rotscholier
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een ach, Rangers is ook wel op z'n plek!
En vriend @Caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa Leaguequote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rangers verliest kansloos van Club Brugge, Celtic verliest ven een club uit Kazachstan..
Ach het Schotse voetbal
Azerbeidzjanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vriend @:caland zal wel voor de 8e keer naar Glasgow moeten aankomende Europa League
Ach de graphics op VIquote:
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.quote:
Well done, Baku! Volgend weekend weer eens heen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor je maat. Baku is echt een schitterende stad, maar er is gewoon niks te doen los van een dagtripje naar de moddervulkanen en een tapijtmuseum. Op de tweede dag dat we daar waren zaten we al als paupers halve liter blikken te drinken in een parkje.
Dus dan is Feyenoord een perfect excuus om daar te zijn.
Dus Eagles post soms wél zinnige dingenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de reacties hier zo teruglees ben ik zo ontzettend blij dat ik mijn tijd niet meer verdoe aan dat programma waar een zeer matige linksback van Veendam zonder enige genoten opleiding de grootste wereldproblemen loopt te analyseren en te verklaren voor een miljoenen publiek. Het is toch te bizar voor woorden als je dr over nadenkt. Een zeer simpele voetballer zonder enige scholing die als het orakel van Nederland 1 miljoen landgenoten even vertelt hoe Israel zich precies moet gedragen tegen Hamas en hoe Wilders het politiek allemaal zou moeten aanpakken. Om te KOTSEN is het. Heb geen minuut gekeken deze week en ik mis het totaal niet. Na 16 jaar vrijwel iedere aflevering gezien te hebben is het nogal wat, maar het voelt verrassend goed het programma LINKS te laten liggen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.
Nee, je bent gewoon ouder en verstandiger gewordenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zat dat programma gisteren ook weer eens te kijken, maar je hebt helemaal gelijk. Ten tijde van Voetbal Inside vond ik het best vermakelijk en nam het zichzelf wat minder serieus, maar ja...roem stijgt naar het hoofd zien we maar weer.
Dat zou ik nou nooit over mezelf zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon ouder en verstandiger geworden
?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:46 schreef VoMy het volgende:
Ach randdebiel vdBurg. Stukje huichelaar.
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.htmlquote:
VVD +5?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
VVD-Kamerlid Eric van der Burg heeft vrijdag tijdens het debat over het vertrek van de NSC-kabinetsleden "teringlijers" gezegd in de richting van medewerkers van NSC. Tijdens datzelfde debat, waarin het ook over de situatie in Gaza ging, viel hij ook uit tegen PvdD-leider Esther Ouwehand (Die noemde hij "stom kutwijf" - VoMy).
Gelukkig is hij de meest fatsoenlijke VVD’er die momenteel in de kamer zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
VVD-Kamerlid Eric van der Burg heeft vrijdag tijdens het debat over het vertrek van de NSC-kabinetsleden "teringlijers" gezegd in de richting van medewerkers van NSC. Tijdens datzelfde debat, waarin het ook over de situatie in Gaza ging, viel hij ook uit tegen PvdD-leider Esther Ouwehand (Die noemde hij "stom kutwijf" - VoMy).
Ook weer hilarisch proces met een grote meerderheid in de kamer die het verbod specifiek voor fatbikes wilde en Madlener of all places die moest uitleggen dat het juridisch natuurlijk nogal lastig gaat worden onderscheid te maken tussen fatbike en niet-fatbike. En de uitkomst... Jawel!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:01 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jongeren-tot-18-jaar
Nu al de beste beslissing van het kabinet.
of naja fatbikes verbieden had beter geweest.
Als kamerlid is het makkelijk om dingen te willen inderdaad, de minister moet maar uitzoeken hoe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook weer hilarisch proces met een grote meerderheid in de kamer die het verbod specifiek voor fatbikes wilde en Madlener of all places die moest uitleggen dat het juridisch natuurlijk nogal lastig gaat worden onderscheid te maken tussen fatbike en niet-fatbike. En de uitkomst... Jawel!
Dat was wel een moment dat ik dacht dat PVV'ers niet per se dommer zijn dan politici uit het politieke midden. Het is maar net welke rol je hebt in het systeem.
Die krijgt gewoon een kwartiertje tegen Litouwen en maakt misschien nog de 0-4.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk valt Sem Steijn volledig door de mand in Oranje.
De man van glas spelend in een ruimte van glas. Kan niet fout gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie al dat Robben een professioneel Padel speler is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |