Daar doelde ik met mijn ach dan ook op. Paniekerig renners aan de kant duwen en dan alsnog de sprint verliezen, niet best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag ook nog wel even teruggezet worden.
Als continentale renner kan die veel meer blijkbaar, in 2019 had ie ook zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Heeft in verleden aardig in kreukels gelegen, dat heeft hem zo'n 2-3 jaar gekostquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Pogacar is een totale meltdown nabij.quote:Met andere woorden, het was onmogelijk voor de pers om Urska Zigart ook maar één vraag te stellen, terwijl haar partner, Tadej Pogacar, het hele weekend aanwezig was bij de wedstrijd, aan haar zijde. De wereldkampioen droeg een shirt met de tekst "Geen foto's, geen opnames, alstublieft niet storen."
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is een totale meltdown nabij.
[ x ]
Maak alsjeblieft zoveel mogelijk foto's van hem.
Wanneer Chris Froome dit over je gaat zeggen moet je je echt zorgen gaan maken.quote:Chris Froome herkent zichzelf in Tadej Pogacar: “Mentaal was ik uitgeput”
Dank voor de tip. Inmiddels heb ik HBO aangeslingerd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:08 schreef wimderon het volgende:
Jeroen is terug van zijn verlof. Samen met Sep een prima duo.
Pakt hij daar een bidon van Vismaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Mathieu van der Poel voegde onlangs de Renewi Tour (20-24 augustus) toe aan zijn programma. Dat hij deze rittenkoers op de weg betwist betekent niet dat hij dit najaar het mountainbiken overslaat, want hij staat ‘normaal gezien’ gewoon aan de start van het WK MTB in Valais. Tussendoor rijdt MVDP nog de Wereldbeker mountainbiken in Les Gets (31 augustus).
Dronken Bob heeft weer geluk aan zijn kont hangenquote:
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
Zodat Cian er straks naar toe kan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Ja, die zaten dus ergens in de tweede helft van het peloton. Gloag begon op kop, maar was na een kilometertje ook alweer klaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Gloag is ook vooral ziek, zwak en misselijk geweest.. tussendoor nog wel een paar goede uitslagen, maar in het algemeen wel matig jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.
Hij doet gewoon wat hij moet doen. Rijden en hopen dat ze lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
We zitten klaar voor een nieuwe Cian disasterclass.
Wat moet hij dan doen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Kenner!quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben helemaal niet anti-Cian, vind het een lieve jongen op het spectrum, maar het zijn ook godbetert Lecerf en Fancellu die je er van rijdt. Moet het allemaal nog eens zien tegen de wat betere coureurs.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel hard dom op kop rijden werkt vandaag wel voor Uijtdebroeks.
Nou, zijn enige tactiek is lomp hard op kop gaan rijden en dan maar hopen dat je harder trapt dan de rest. Dat werkt in deze flopkoers nog wel, maar daarmee ga je in serieuze wedstrijden met fatsoenlijke concurrenten nooit een koers winnen.quote:
Maar ja, je moet ergens beginnen, hij werd de afgelopen periode regelmatig kansloos gelost door renners van dat niveauquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti-Cian, vind het een lieve jongen op het spectrum, maar het zijn ook godbetert Lecerf en Fancellu die je er van rijdt. Moet het allemaal nog eens zien tegen de wat betere coureurs.
Dus omdat het in grote wedstrijden niet gaat lukken moet hij het hier ook maar laten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, zijn enige tactiek is lomp hard op kop gaan rijden en dan maar hopen dat je harder trapt dan de rest. Dat werkt in deze flopkoers nog wel, maar daarmee ga je in serieuze wedstrijden met fatsoenlijke concurrenten nooit een koers winnen.
Gewoon nog net bijgehaald, op 10m van de finish ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik was stiekem al weggezapt. Wat is er gebeurd?
Hij viel echt helemaal stil in de laatste 300 meterquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Zichzelf gewoon opgeblazen, kwam niet meer vooruit en toen kwam de rest nog terug.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Snel inschrijven voor de Vuelta. Ik voorspel een podium.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UCI, haal Prodhomme NU uit koers. Genoeg is genoeg.
Zoontje van de baas van de Tour gaat nooit gepakt worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
We komen weer 80 punten dichter bij de kaap van de 1000 punten. Pogacar, Pogacar, Prodhomme komt eraan.
Jan Christen zo ook weer?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Del Toro op je beeldscherm.
Begon goed, maar zakte er een beetje door.quote:
Zat wel wat te ver op de klim, maar ik vlak Jan nooit uit.quote:
Nog niet vaak zoiets lachwekkends gezien. Hij voelt echt volledig als een proefkonijn aan.quote:
SJOERDEDquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder, Nederlands op de motor in Tsjechië en nu ook weer in Duitsland. Blijkbaar is dat de enige link met wielrennen die WE nog hebben, koersen in beeld brengen.
En dan pleiten sommigen hier ook nog voor minder motoren in de koers.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder, Nederlands op de motor in Tsjechië en nu ook weer in Duitsland. Blijkbaar is dat de enige link met wielrennen die WE nog hebben, koersen in beeld brengen.
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze mogen aan de bak om de aanvallers terug te halen
Gaan het redden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
Kopgroep blijft het goed lang volhouden.
Het zou ze gegund zijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:29 schreef H.Vviv het volgende:
Kopgroep blijft het goed lang volhouden.
Het peloton krijgt exact hetzelfde geste.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:33 schreef H.Vviv het volgende:
Motor is de vierde renner in de kopgroep.
Dernyrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het peloton krijgt exact hetzelfde geste.
En de Amstel wordt dan weer door Belgische tv motards gedaanquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat lag toch wel enorm voor de hand?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slimme zet van Townsend om er zo vroeg aan te beginnen, even wachten met zijn sprint en hij was nog bijgehaald.
Helft van het peloton is anno 2025 tactisch te dom om zelfs de voor de hand liggende strategie te volgen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lag toch wel enorm voor de hand?
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:39 schreef Mykonos het volgende:
De resultaten van Townsend zijn ook beroerd dit jaar, en dan opeens dit doen
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emil heeft de winnaar geen ster gegeven en zelfs niet genoemd
Zo'n overwinning kan een keer gebeuren. Zegt ook weer niet zo veelquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
37 is veel te weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enkele onverlaten hebben hem laten weten dat hij minder sterren moest uitdelen. De sukkels.
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zijn contract loopt ook nog eens af, wat een toeval.
Sinds de Dauphiné stond dit er opeens bij.quote:
Ik ga voor Cofidis! Ideaal vriendje voor Meehan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen Doug. Morgen meteen de aankondiging van een +3.
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme staat ook op de startlijst van de Limousin. Ik noteer alvast twee ritzeges en het eindklassement. Daarna nog even de Bretagne Classic winnen en de teller staat op 10 zeges dit seizoen. Moet te doen zijn.
Heeft Pogacar een groot probleem?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat EK-parcours moet hem ook wel liggen.
Dat zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft Pogacar een groot probleem?
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2aquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ie zelf eigenlijk een verklaring voor deze paar laatste maanden?
Jeetje, dat ga ik na de vakantie meenemen richting mijn werkquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.ouest-france.(...)f0-8593-bf87e5e5ed2a
Meer vertrouwen!
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."quote:
Dit wordt weer een gigantische sofquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."
Ik denk dat hij de XCC niet eens mag rijden want geen ranking ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit wordt weer een gigantische sof
Misschien nog een short track titel puur op talent
XCC staat op wereldkampioenschappen los van XCO.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de XCC niet eens mag rijden want geen ranking ?
quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
"Het WK op de mountainbike is een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Het stond al lange tijd in mijn programma, al is de voorbereiding door de longontsteking wel anders geworden. Hopelijk komt het straks in Zwitserland allemaal goed."
misschienquote:“Ik start net als in 2023 op de vierde rij door m’n UCI-punten uit andere disciplines”, vertelde Van der Poel zondag voor het profcriterium in Etten-Leur aan Het Nieuwsblad. “Ik had liever toch wat meer vooraan gestart, want nu moet je toch in het begin van de wedstrijd wat geluk hebben. Het is in de toekomst de bedoeling om net zoals enkele jaren geleden wat meer mountainbikewedstrijden te rijden zodat ik op het WK een goeie startpositie heb, maar nu was dat gewoon heel moeilijk. Dat is misschien iets voor binnen een paar jaar.”
quote:De Nederlandse ploeg voor de wegrace bestaat uit Thymen Arensman, Bauke Mollema, Wout Poels, Koen Bouwman, Sam Oomen en Frank van den Broek. Arensman is ook aangewezen voor de tijdrit.
WE kunnen net zo goed niet gaan, wat een armoede.quote:
Dit, of hij is dan al uit koers. Er zit weinig tussenin volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2025 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Thymen vertrekt op 100 kilometer van de meet en die zien ze nooit meer terug
Zou erg leuk zijn als Pogi niet voor Vingegaard wil rijden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Thymen vertrekt op 100 kilometer van de meet en die zien ze nooit meer terug
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel een probleem mee dat ze dit soort brandhout sturen terwijl ze met veel pijn en moeite een halve ploeg gaan afleveren bij de junioren (waar ze wel kunnen winnen).quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Mollema en OomenMaar goed zijn er echt betere opties te vinden? Lijkt me ook te zwaar voor een Del Grosso.
Noem eens andere namen. Ik kom op Molenaar, Lemmen en van der Tuuk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik heb er eerlijk gezegd wel een probleem mee dat ze dit soort brandhout sturen terwijl ze met veel pijn en moeite een halve ploeg gaan afleveren bij de junioren (waar ze wel kunnen winnen).
Ik volg je niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noem eens andere namen. Ik kom op Molenaar, Lemmen en van der Tuuk.
Als je er problemen mee hebt dat ze brandhout sturen zou je andere namen kunnen noemen die minder brandhout zijn. Mijn conclusie is, er is vrijwel alleen maar brandhout. Of bedoel je dat ze dan beter maar een paar renners kunnen sturen en wel de volledige junioren ploeg?quote:
Dat laatste. Oh, wat hebben ze het financieel moeilijk bij de KNWU, maar ze hebben er wel geld voor over om Sam fucking Oomen of willekeurig ander middelmatig alternatief op schoolreis te sturen, terwijl ze geen geld hebben voor een categorie die 1). het nodig heeft, 2). kans op winst heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt dat ze brandhout sturen zou je andere namen kunnen noemen die minder brandhout zijn. Mijn conclusie is, er is vrijwel alleen maar brandhout. Of bedoel je dat ze dan maar een paar renners sturen en wel de volledige junioren ploeg?
quote:“We keken hier enorm naar uit”: Franse rittenkoers trekt wildcard voor Unibet Tietema Rockets pardoes in
Geen Unibet Tietema Rockets in de Bretagne Classic. De organisatie van de Franse WorldTour-koers heeft de wildcard van de wielerploeg van Bas Tietema in extremis ingetrokken.
De continentale Rockets stonden deze maand voor twee deelnames aan koersen in de WorldTour, met naast de Renewi Tour (20-24/8) dus ook de Bretagne Classic - Ouest-France (31/8). Daar zouden de troepen van Tietema een duel uitvechten met onder anderen Wout van Aert, Paul Magnier en Biniam Girmay. Maar toen kwam er plots slecht nieuws: door een wijziging binnen de organisatie van de 89ste editie van de Franse eendagskoers is er geen wildcard meer voor de Rockets.
“Als Frans team keken we hier enorm naar uit”, klinkt het. “We wilden ons voor de eerste keer laten zien in deze WorldTour-koers”, vertelt Tietema. “Maar dit is een seizoen van verandering. Ook voor de wedstrijdorganisatie zelf. Dus respecteren we het besluit. We voeren constructie gesprekken met de LNC en Franse wedstrijdorganisatoren over toekomstige mogelijkheden. Tegelijkertijd blijven wij ons focussen op de samenstelling van een ambitieus programma voor onze renners en fans.”
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Geselecteerd door Sjon H.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:52 schreef TLC het volgende:
De Nederlandse selectie wordt gesponsord door Omroep Max ?
Overigens stuurt Tietema al maanden halve selecties naar allerlei koersen. Terecht dus dat ze er een keer uitgekickt wordenquote:
Ik bid dat Visma een heel leger fotografen inhuurt om deze aandachtsgeile TikTok-kneus 24/7 te volgenquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan.
Zijn gedrag sinds zo'n beetje halverwege de Tour is best bizar. Het komt bijna over alsof hij van plan is om er gewoon mee te stoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik bid dat Visma een heel leger fotografen inhuurt om deze aandachtsgeile TikTok-kneus 24/7 te volgen
Maar wat zou er nou de reden voor zijn? Gekrenkt door wat boe-geroep van de Fransen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn gedrag sinds zo'n beetje halverwege de Tour is best bizar. Het komt bijna over alsof hij van plan is om er gewoon mee te stoppen.
De joviale act is in ieder geval volledig verdwenen.
Dat viel wel mee toch? Zeker in vergelijking met Froome enzo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar wat zou er nou de reden voor zijn? Gekrenkt door wat boe-geroep van de Fransen?
Hij leek ook wel het plezier kwijt doordat ie de hele tour onder druk stond van Visma en niet zijn eigen plan kon/ mocht trekken. Dat defensieve rijden in combinatie met Vingegaard die hem etappezeges heeft gekost, lijkt hem geen goed te hebben gedaan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar wat zou er nou de reden voor zijn? Gekrenkt door wat boe-geroep van de Fransen?
Ja, volgens mij ook, maar denk dat het eerder überhaupt niet aan de orde was. Storer liet wel zoiets doorschemeren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat viel wel mee toch? Zeker in vergelijking met Froome enzo.
Erg mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij leek ook wel het plezier kwijt doordat ie de hele tour onder druk stond van Visma en niet zijn eigen plan kon/ mocht trekken. Dat defensieve rijden in combinatie met Vingegaard die hem etappezeges heeft gekost, lijkt hem geen goed te hebben gedaan.
Maar Froome heeft die populariteit nooit gehad. Bij Pogi lijkt er qua benadering vanuit publiek en pers toch wel iets veranderd te zijn ten opzichte van voorgaande jaren en dat is hij toch niet gewend..quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als we de geruchten mogen geloven heeft hij ook een paar keer de opdracht van de ploeg gekregen om niet meer voor een ritzege te gaan, ik geloof best dat hij er daardoor allemaal wat minder zin in had. Het is een winnaar, immers.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook dat hij dat zelfvertrouwen toch wat minder heeft. Hij had in week 3 genoeg voorsprong om zonder veel consequenties een keer op een counter van Vingegaard te kunnen lopenquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij leek ook wel het plezier kwijt doordat ie de hele tour onder druk stond van Visma en niet zijn eigen plan kon/ mocht trekken. Dat defensieve rijden in combinatie met Vingegaard die hem etappezeges heeft gekost, lijkt hem geen goed te hebben gedaan.
Het is meer dat hij Vingegaard niet genoeg kon lossen de laatste etappes om zomaar de etappes te winnen (met Vingegaard continu in het wiel was winnen sowieso geen zekerheid) en dat hij defensief leek te moeten rijden van het team. Ik vond het vrij bizar hoe makkelijk ze de Ventoux etappe weg gaven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat betekentook dat hij dat zelfvertrouwen toch wat minder heeft. Hij had in week 3 genoeg voorsprong om zonder veel consequenties een keer op een counter van Vingegaard te kunnen lopen
Als het opdracht was vanuit het team, wordt het anders ja. Al kan Pogi het vast wel maken om daar helemaal niks op uit te doenquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is meer dat hij Vingegaard niet genoeg kon lossen de laatste etappes om zomaar de etappes te winnen (met Vingegaard continu in het wiel was winnen sowieso geen zekerheid) en dat hij defensief leek te moeten rijden van het team. Ik vond het vrij bizar hoe makkelijk ze de Ventoux etappe weg gaven.
Dit is nep tochquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is volstrekt echt. Hij heeft zelfs meerdere varianten in de collectie.
Misschien kan die in Hollywood ook wat van dit soort shirts verkopen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is volstrekt echt. Hij heeft zelfs meerdere varianten in de collectie.
Ja, het viel mee in vergelijking met Froome. Maar Pogacar is natuurlijk alleen maar applaus en bewondering gewend.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Piet heeft Kuipvrees.quote:Geen renner die meer zelfkennis heeft dan Piet Allegaert. Ondanks zijn knappe resultaten in het grote werk gaat hij vol voor zijn nieuwe rol bij Cofidis. “Ik zal nooit de absolute kopman worden. Daarvoor heb ik te veel moeite met de druk”, verklaart de Roeselarenaar.
Hoewel hij al maandenlang op de sukkel is door een zware valpartij, kon Piet Allegaert zijn verbintenis bij Cofidis met twee jaar verlengen. “Aan de zijde van Milan Fretin kan ik meer dan ooit mijn waarde bewijzen voor ons team. Ik ben niet de snelste van het pak, maar ik kan wel uitblinken als lead-out. Een overwinning van mijn ploegmaat schenkt me meer voldoening dan een eigen prijsje. In het moderne wielrennen draait het nu eenmaal om zeges.”
Zelf is de uitgeweken Moorsledenaar inderdaad geen winnaar. Hij schreef enkel de Eurometropool Tour 2019 op zijn palmares, maar zijn ereplaatsen in de klassiekers mogen gezien worden. Dit jaar werd hij nog zevende in de Omloop het Nieuwsblad en zesde in Nokere Koerse. Dankzij zijn regelmaat staat hij al jarenlang hoog op de UCI-ranking. “Maar de rol van kopman ligt me niet. Als het louter en alleen van mij moet komen, lukt het niet zo goed. Ik koers in het voorjaar liever als vrijbuiter. Jammer genoeg verknalde een tuimelperte dit keer zowat mijn hele seizoen. Het is zonde dat ik bijna alle klassiekers miste. Na vier weken zonder fiets moest ik uiteindelijk geopereerd worden aan mijn knie. De revalidatie nam ook nog eens veel tijd in beslag. Conditioneel ben ik nog altijd niet super, maar ik hoop nu snel te verbeteren.”
Dat is zo ongeveer de perfecte afstandquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Brennan gaat als wereldrecordhouder op de IP dat proloogje in Duitsland winnen, maar ik reken ook op een hoge klassering van specialist Van Kerckhove.
In de proloog van Romandië viel hij wel zwaar tegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de perfecte afstandkilometer korter dan een IP dus hoeft weinig gedoseerd te worden. Dat wordt een hallucinant wattage.
Voor Milan is dit vanzelfsprekendheid ook geknipt als achtervolgerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de proloog van Romandië viel hij wel zwaar tegen.
Ik ga voor specialist Zijlaard of gewoon het lompe gebeuk van Milan.
Toch Bft 4 uit het noorden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:40 schreef Mykonos het volgende:
Leuke kopgroep in Renewi, hopelijk straks nog wat meer waaiers maar het lijkt net niet genoeg te waaien
Of nee, toch niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Brennan gaat als wereldrecordhouder op de IP dat proloogje in Duitsland winnen, maar ik reken ook op een hoge klassering van specialist Van Kerckhove.
Stuur hem hier eens een tweet over.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:06 schreef Pino112 het volgende:
695
LOUVEL Matis (Israel - Premier Tech) has done 695 individual time trial kilometres with an average speed of 43.2 km/hour in career.
Prachtige statistiek, Steef.
Hij was het in de Tour al behoorlijk kwijt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
Milan is het ook wel redelijk kwijt na de Tour
Wel jammer voor hem dan weer dat hij die dagen nog steeds vrij weinig heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:19 schreef Mykonos het volgende:
Waerenskjold is ook gewoon een fenomeen als hij zijn dag heeft
Meestal is dat bij Noors weer dus deze overwinning valt buiten het patroonquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem dan weer dat hij die dagen nog steeds vrij weinig heeft
Misschien per ongeluk de verbrandingsoven in?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe lang nog voordat in België de rooksignalen met de uitslag verstuurd zijn
Na 2,5 uur zijn de rooksignalen aangekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk de verbrandingsoven in?
Jakobsen geen 11e geworden zie ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Na 2,5 uur zijn de rooksignalen aangekomen
Netjes op 13:48quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jakobsen geen 11e geworden zie ik.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt Sven2 ondanks zijn torenhoge ambities voor een managementfunctie een simpele ploegleider bij Bora? Dat is ook genieten
quote:Toen het nieuws van jouw komst naar Red Bull-BORA-hansgrohe bekend werd, zei je wel dat het als sportief manager zou zijn.
“Dat is inderdaad de bedoeling geweest.”
Geweest?
“Dat is nog steeds het geval en lopende, maar de precieze invulling van mijn rol moet nog bepaald worden. Ze begrijpen nu binnen de ploeg waarom ik zei dat ik ook nog een aantal dagen ploegleider wou zijn, omdat ze zien dat ik dat heel graag doe.”
“De ploeg is nog op zoek naar een sportief manager, die enkel die job invult, terwijl ik gevraagd heb om nog een bepaald aantal dagen te werken als ploegleider. Er zal dus nog iemand bijkomen die fulltime sportief manager zal zijn. Hoe dat dan in verhouding zal zijn met mijn rol, daar wordt nu over gepraat.”
“Er wordt zeer veel gecommuniceerd binnen de ploeg over wie, wat en hoe. En daarbij gaat het zeker niet over mij alleen. Er zijn veel mensen in deze ploeg die veel kennis bezitten, maar misschien nog niet op de juiste plek zitten of hun kennis nog niet voldoende durven of willen delen.”
Dat klinkt alsof Bora geen plek voor hem had, maar dat ze toch iets moesten op voorspraak van Remco.quote:
Of Wout moet ook de keuken verbouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
WOUT rijdt nog een paar koersen en dan begint HET PLAN voor volgend jaar. Het zou wel leuk zijn als we hem net als Mathieu regelmatig in het veld gaan zien.
Alles op de RVV en PR zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
WOUT rijdt nog een paar koersen en dan begint HET PLAN voor volgend jaar. Het zou wel leuk zijn als we hem net als Mathieu regelmatig in het veld gaan zien.
Ik voorspel eerder minder veldritten, alles voor HET DROOMPLANquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Togepiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Een heuse countdown. Zeg het maar jongens.
Zouden ze weten dat wolven zoogdieren zijn en geen eieren leggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?quote:“Het parcours ligt mij wel, maar ik ben geen voorstander van lange vliegreizen en koersen in exotische omstandigheden. Ik ben bang dat ik er ziek ga worden. Dan focus ik liever op koersen dichterbij”, zegt Van Gils, die in de Renewi Tour mikt op een mooi resultaat en ook het EK in de Ardèche heeft aangestipt.
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?
Gelukkig is er HET PLANquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bora-man zou hij nochtans een logische schakel zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?
Die T-Rex troep weer tijdens de Vuelta dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |