Dronken Bob heeft weer geluk aan zijn kont hangenquote:
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
Zodat Cian er straks naar toe kan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Ja, die zaten dus ergens in de tweede helft van het peloton. Gloag begon op kop, maar was na een kilometertje ook alweer klaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Gloag is ook vooral ziek, zwak en misselijk geweest.. tussendoor nog wel een paar goede uitslagen, maar in het algemeen wel matig jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.
Hij doet gewoon wat hij moet doen. Rijden en hopen dat ze lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
We zitten klaar voor een nieuwe Cian disasterclass.
Wat moet hij dan doen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
We zitten klaar voor een nieuwe Cian disasterclass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |