Daar doelde ik met mijn ach dan ook op. Paniekerig renners aan de kant duwen en dan alsnog de sprint verliezen, niet best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag ook nog wel even teruggezet worden.
Als continentale renner kan die veel meer blijkbaar, in 2019 had ie ook zo'n seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Heeft in verleden aardig in kreukels gelegen, dat heeft hem zo'n 2-3 jaar gekostquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft wel pas dit seizoen ineens goede vorm en is al 28 jaar, was hiervoor een knakworst
Pogacar is een totale meltdown nabij.quote:Met andere woorden, het was onmogelijk voor de pers om Urska Zigart ook maar één vraag te stellen, terwijl haar partner, Tadej Pogacar, het hele weekend aanwezig was bij de wedstrijd, aan haar zijde. De wereldkampioen droeg een shirt met de tekst "Geen foto's, geen opnames, alstublieft niet storen."
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is een totale meltdown nabij.
[ x ]
Maak alsjeblieft zoveel mogelijk foto's van hem.
Wanneer Chris Froome dit over je gaat zeggen moet je je echt zorgen gaan maken.quote:Chris Froome herkent zichzelf in Tadej Pogacar: “Mentaal was ik uitgeput”
Dank voor de tip. Inmiddels heb ik HBO aangeslingerd.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:08 schreef wimderon het volgende:
Jeroen is terug van zijn verlof. Samen met Sep een prima duo.
Pakt hij daar een bidon van Vismaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is een totale meltdown nabij.
[ x ]
Maak alsjeblieft zoveel mogelijk foto's van hem.
quote:Mathieu van der Poel voegde onlangs de Renewi Tour (20-24 augustus) toe aan zijn programma. Dat hij deze rittenkoers op de weg betwist betekent niet dat hij dit najaar het mountainbiken overslaat, want hij staat ‘normaal gezien’ gewoon aan de start van het WK MTB in Valais. Tussendoor rijdt MVDP nog de Wereldbeker mountainbiken in Les Gets (31 augustus).
Dronken Bob heeft weer geluk aan zijn kont hangenquote:
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:23 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan Visma nou beginnen aan de slotklim met één mannetje voor Uijtdebroeks.
Zodat Cian er straks naar toe kan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Ja, die zaten dus ergens in de tweede helft van het peloton. Gloag begon op kop, maar was na een kilometertje ook alweer klaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*2, Uijtdebroeks rijdt in het wit en Smith en Graat zitter er nog.
Al slaat deze actie van Smith dan weer nergens op.
Gloag is ook vooral ziek, zwak en misselijk geweest.. tussendoor nog wel een paar goede uitslagen, maar in het algemeen wel matig jaquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan met Graat? Ik vraag me af waar het talent van Gloag is verdwenen. Rest van het team is sowieso niks.
Hij doet gewoon wat hij moet doen. Rijden en hopen dat ze lossen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
We zitten klaar voor een nieuwe Cian disasterclass.
Wat moet hij dan doen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Kenner!quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben helemaal niet anti-Cian, vind het een lieve jongen op het spectrum, maar het zijn ook godbetert Lecerf en Fancellu die je er van rijdt. Moet het allemaal nog eens zien tegen de wat betere coureurs.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel hard dom op kop rijden werkt vandaag wel voor Uijtdebroeks.
Nou, zijn enige tactiek is lomp hard op kop gaan rijden en dan maar hopen dat je harder trapt dan de rest. Dat werkt in deze flopkoers nog wel, maar daarmee ga je in serieuze wedstrijden met fatsoenlijke concurrenten nooit een koers winnen.quote:
Maar ja, je moet ergens beginnen, hij werd de afgelopen periode regelmatig kansloos gelost door renners van dat niveauquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti-Cian, vind het een lieve jongen op het spectrum, maar het zijn ook godbetert Lecerf en Fancellu die je er van rijdt. Moet het allemaal nog eens zien tegen de wat betere coureurs.
Dus omdat het in grote wedstrijden niet gaat lukken moet hij het hier ook maar laten?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, zijn enige tactiek is lomp hard op kop gaan rijden en dan maar hopen dat je harder trapt dan de rest. Dat werkt in deze flopkoers nog wel, maar daarmee ga je in serieuze wedstrijden met fatsoenlijke concurrenten nooit een koers winnen.
Gewoon nog net bijgehaald, op 10m van de finish ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik was stiekem al weggezapt. Wat is er gebeurd?
Hij viel echt helemaal stil in de laatste 300 meterquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Zichzelf gewoon opgeblazen, kwam niet meer vooruit en toen kwam de rest nog terug.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Snel inschrijven voor de Vuelta. Ik voorspel een podium.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UCI, haal Prodhomme NU uit koers. Genoeg is genoeg.
Zoontje van de baas van de Tour gaat nooit gepakt worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
We komen weer 80 punten dichter bij de kaap van de 1000 punten. Pogacar, Pogacar, Prodhomme komt eraan.
Jan Christen zo ook weer?quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De onvermijdelijke Del Toro op je beeldscherm.
Begon goed, maar zakte er een beetje door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |