Netjes op 13:48quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jakobsen geen 11e geworden zie ik.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt Sven2 ondanks zijn torenhoge ambities voor een managementfunctie een simpele ploegleider bij Bora? Dat is ook genieten
quote:Toen het nieuws van jouw komst naar Red Bull-BORA-hansgrohe bekend werd, zei je wel dat het als sportief manager zou zijn.
“Dat is inderdaad de bedoeling geweest.”
Geweest?
“Dat is nog steeds het geval en lopende, maar de precieze invulling van mijn rol moet nog bepaald worden. Ze begrijpen nu binnen de ploeg waarom ik zei dat ik ook nog een aantal dagen ploegleider wou zijn, omdat ze zien dat ik dat heel graag doe.”
“De ploeg is nog op zoek naar een sportief manager, die enkel die job invult, terwijl ik gevraagd heb om nog een bepaald aantal dagen te werken als ploegleider. Er zal dus nog iemand bijkomen die fulltime sportief manager zal zijn. Hoe dat dan in verhouding zal zijn met mijn rol, daar wordt nu over gepraat.”
“Er wordt zeer veel gecommuniceerd binnen de ploeg over wie, wat en hoe. En daarbij gaat het zeker niet over mij alleen. Er zijn veel mensen in deze ploeg die veel kennis bezitten, maar misschien nog niet op de juiste plek zitten of hun kennis nog niet voldoende durven of willen delen.”
Dat klinkt alsof Bora geen plek voor hem had, maar dat ze toch iets moesten op voorspraak van Remco.quote:
Of Wout moet ook de keuken verbouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
WOUT rijdt nog een paar koersen en dan begint HET PLAN voor volgend jaar. Het zou wel leuk zijn als we hem net als Mathieu regelmatig in het veld gaan zien.
Alles op de RVV en PR zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
WOUT rijdt nog een paar koersen en dan begint HET PLAN voor volgend jaar. Het zou wel leuk zijn als we hem net als Mathieu regelmatig in het veld gaan zien.
Ik voorspel eerder minder veldritten, alles voor HET DROOMPLANquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Togepiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Een heuse countdown. Zeg het maar jongens.
Zouden ze weten dat wolven zoogdieren zijn en geen eieren leggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?quote:“Het parcours ligt mij wel, maar ik ben geen voorstander van lange vliegreizen en koersen in exotische omstandigheden. Ik ben bang dat ik er ziek ga worden. Dan focus ik liever op koersen dichterbij”, zegt Van Gils, die in de Renewi Tour mikt op een mooi resultaat en ook het EK in de Ardèche heeft aangestipt.
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?
Gelukkig is er HET PLANquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bora-man zou hij nochtans een logische schakel zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg het maar jongens, is pispotkapsel Van Gils een racist, een wappie of heeft je gewoon geen zin om te knechten voor Evenepoel?
Die T-Rex troep weer tijdens de Vuelta dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |