Ik had meer het idee om alle ingrediënten los van elkaar mee te nemen en ter plekke in elkaar te zetten tot een geheel, niet al van tevoren in elkaar geflanst/gerold.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n wrap met dingen is prima en zou ik best meenemen voor een tijdje ongekoeld, maar niet 24 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
En................... ja hoor![]()
![]()
Mooie datum om naar uit te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Aftellen dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Het is een vrij sober hotel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:47 schreef Tuindier het volgende:
Is hotelontbijt niet ook hotelkoelkastje? Dat geeft nog wat meer opties.
Een collega had laatst in een hotel een leeg boterhammetje bij zich en heeft dat bij het ontbijt gevuld. Dat vond ik toch net te ver gaan.
Handjevol proteïnerepen.quote:
Je hebt al gegoocheld toch? https://duurzame-versieri(...)endelijke-versieringquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek aankleding voor J's rave over een paar weken. Ik wil niet bij Temu, Shein, Ali of Amazon kopen en graag duurzaam spul kopen. En ook zo min mogelijk spullen die we nooit meer gaan gebruiken. Ik maak het mezelf dus weer lekker moeilijk.
Ik heb afbreekbare ballonnen en slingers gevonden. Ook confetti van aardappelzetmeel voor in een pinata. Duurzame pinata lijkt nog niet te bestaan.
Iemand nog een idee? Ik ben hier niet zo goed in.
Volgens mij heeft intratuin uitverkoop. Daar hebben ze vak wel lampionnen. Duurzaam weet ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
Action. Kost tenminste niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
Nee hoor, vrijdag de 13e vind ik helemaal leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:57 schreef AnneX het volgende:
Definitief @:Blues Veel overuren maak je niet ( meer) of een dagje elders extra werken om van vrijdag de 13e af te zijn😇
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:33 schreef sigme het volgende:
Lege Jeverkratten ingeleverd, volle ingeladen.
Ik iedere keer weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?
quote:
We reden rond 18.30u achter de PEC Zwolle bus IJmuiden in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:49 schreef borisz het volgende:
Net rondje in en om Schoonenberg gelopen. Zoveel veranderd nu Telstar in de Eredivisie speelt.
Natuurlijk het gras en de tribunes. Maar ook extra parkeerplaatsen voor fiets en auto. De Bussluis voor uitsupporters.
Er is heel veel werk verzet in 2,5 maand.
Privé feestje in de tuin weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek aankleding voor J's rave over een paar weken. Ik wil niet bij Temu, Shein, Ali of Amazon kopen en graag duurzaam spul kopen. En ook zo min mogelijk spullen die we nooit meer gaan gebruiken. Ik maak het mezelf dus weer lekker moeilijk.
Ik heb afbreekbare ballonnen en slingers gevonden. Ook confetti van aardappelzetmeel voor in een pinata. Duurzame pinata lijkt nog niet te bestaan.
Iemand nog een idee? Ik ben hier niet zo goed in.
? Volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is hier nog niet gegaan over de botulismedoden door broccoli in olie, of wel?
Ik gok dat het persbericht dat ze door Google translate gegooid hebben het daar over had. In India niet anders:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het erger dat de telegraaf beweert dat raapstelen een soort broccoli zijn. Van alle koolsoorten doet broccoli je het meest aan raapstelen denken?!
Ik denk dat men het hier over cima di rapa heeft. Een Italiaanse broccoli-achtige met het uiterlijk van raapsteel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het erger dat de telegraaf beweert dat raapstelen een soort broccoli zijn. Van alle koolsoorten doet broccoli je het meest aan raapstelen denken?!
Lunchquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben mn fiets aan het inpakken voor de 170km morgen.
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- portemonnee telefoon sleutels
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Eten en drinken (meer dan ijs) lijkt me ook van belang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Tweede maag openzetten voor Heel Veel IJsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Dat is het inderdaad, dat gooien ze in Puglia bijna overal in, voornamelijk bij de orrichiette. En veel Syriers zijn dol op molokhia, smaakt ongeveer hetzelfde en het heeft ook veel weg van raapstelen (brr brr en brr)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier over cima di rapa heeft. Een Italiaanse broccoli-achtige met het uiterlijk van raapsteel.
[ afbeelding ]
Dit is een beetje vergelijkbaar met de verzameling aan koolsoorten uit Azie die veelal iets weg hebben van paksoy zoals amsoi, choy sum, etc.
Ik heb vorig jaar niks dan ijs opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eten en drinken (meer dan ijs) lijkt me ook van belang.
De Cleverstour gaat dus door? Veel plezier!
Staat een regenjackie op de lijst? Veel ijsplezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niks dan ijs op
Het jaar ervoor had ik boterhammen mee en daarvan heb ik er toen tegen heug en meug 2 gegeten.
Ik pak wel wat crackers voor in de trein op de heenweg. Voor de zekerheid
En thanks. Het gaat inderdaad door. Roermond en Venlo zijn via Den Bosch gewoon te bereiken dus dat is dan maar wat we doen
Geniet van het zware levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuk dagje in mijn eentje
Dst begon rond half drie want met werk en dingen reed ik toen pas thuis weg.
Eerst naar Tiger&Turtle https://www.duisburg.de/t(...)iger-and-turtle.php/. Lollig ding als je in de buurt bent.
Daarna Duisburg uit. Bouwput na bouwput na bouwputEn blijkbaar is het daar heel logisch om een stoplicht voor rechtdoor op groen te zetten en tegelijkertijd ook groen voor verkeer van rechts wat ook rechtdoor gaat. Stond ik daar met mijn goede gedrag middenop het kruispunt
![]()
Maar toen kwam ik bij het hotel en was alles weer goed. @:dr_Flash heeft dat prrrrima uitgezocht.
Lekker zwembad. Meteen wat baantjes gedaan om af te koelen.
Toen de weg over gestoken en in een bierton Backfisch mit Pommes gegeten. En rabarberschorle erbij![]()
Daarna terug om net voor sluitingstijd nog een rondje sauna te doen. Er zijn twee saunas (tot mijn verrassing blootsaunas). Buitenruimte is minder ideaal: ligt onder wat hotelkamers en er is een open verbinding naar een pad achterom. Afkoelen dus toch maar met handdoek om, ook al was ik in mijn eentje.
En toen he-le-maal terug naar de kamer: tussen zwembad en sauna de lift in, kaart scannen, verdieping omhoog, lift uit, gang oversteken, kamer![]()
Die ook nog eens Seezicht heeft. Mij is beloofd dat Fles in de buurt een kamer heeft. Ik denk dat het toch helpt als je rechtstreeks bij het hotel boekt, want de meeste standaard kamers zitten aan de achterkant.
En nu op bed met Die Ludolfs op tv. Altijd lollig.
Eh, mijn weerbericht zegt dat het niet gaat regenen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Staat een regenjackie op de lijst? Veel ijsplezier!
Hier zegt het weerbericht inmiddels ook niks meer over regen!? 🙃 Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eh, mijn weerbericht zegt dat het niet gaat regenen?
Jasje ligt wel klaar. Het wordt 's ochtends en 's avonds best koel.
Helaasch dan borisz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:03 schreef borisz het volgende:
Telstar terug op aarde. Moet aanvallend snel wat bij. Anders wordt het niets dit seizoen.
Ik las het! Niet jouw feestje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:00 schreef fietsie het volgende:
Een deja-vu maar nu iets vroeger thuis, alleen nu met enorm veel sensatie
Ik reed dus weer uit regio Rijnmond naar huis.
Daar trof ik dit aan
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-illegaal-feest
Ik deed net hetzelfde ritje als van L_S naar huis vorige week, en werd dus ontvangen in een politiefuikquote:
Ik ben nog in Deventerquote:
Catje heeft al een programma afgewerkt!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog in Deventerga zo afronden en naar de trein. Catjen redden van de eenzaamheid
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom om 12.06 aan. Vraag maar even of ik om 12.07 kan inchecken dan doen we niks anders meer dan dat zwembad
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkortquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Catje heeft al een programma afgewerkt!
Want het hotel is zacht. Lieve mensen, mooie kamers, heerlijk zwembad (al is de keuze in douche temperatuur daar heet of KOKEND). Maar de kussens en bedden zijn ook zacht.
Vroeg wakker en oma voelde het in haar rug. Dus richting zwembad. Sauna had ik gisteren gesloten en vandaag geopend.
In het zwembad zo'n fontein die lekker je schouders masseertEn, staande op mijn teentjes, deed hij ook de onderrug
![]()
Baantje trekken en opeens werd ik aangevallenBlijkt er een onderwaterjet te zijn
![]()
Dus daar heb ik 10 minuten in aanbidding voor gehangen![]()
![]()
Dadelijk ontbijt en stukkie wandelen. Tot Fles tegen de middag achter (of voor) het station voor me klaar staat.
Leuke vooruitzichten!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkort![]()
Hier doen we vandaag redelijk rustig. Morgen ook trouwens. We krijgen vanavond moeilijke eters op bezoek dus voor het eten sloof ik me niet uit. Brood met smeersels, kipsaté, bavette, tomatensalade, gevulde champignons en zelfgemaakte huzarensalade. Mini-nepmagnum toe. En popcorn voor de liefhebber. Zo klaar allemaal.
Verder eens kijken of we de verlichting op kunnen hangen in de overkapping. En ik heb een berg kolen te oogsten en een boodschapje te doen.
In de tuin inderdaad met een DJ en Zino's classics. En een uitgebreide barbecue natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Privé feestje in de tuin weer?
Als je boel weer netjes opruimt, hoe duurzaam moet het dan zijn?
Ik heb geen tips op dat gebied…
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik smokkel je wel mee naar mijn kamer![]()
Dit is 1,5 uur werk denk ik, max. Vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd wat wel uitsloven is voor jou @:lucky_strike ? Want dit klinkt allemaal erg lekker.
Had gisteren voor de lunch courgettesoep gemaakt en flammkuchen. Gasten hadden beiden nog nooit gehad en het was een enorm succes “je had er niet zoveel werk van hoeven maken” maar dit was in no-time klaar.
Omg wat leuk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent
Nu ben ik heel benieuwd naar het recept!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had eerst een, enorm lekkere, champignonsoep op de planning, maar vond ik met +30 graden minder.
Is een recept van Flying foodie voor de instant pot (op haar site te vinden) maar denk dat het makkelijk in een gewone pan gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd naar het recept!
Wat zullen jullie blij zijn dat het iets koeler is geworden, succesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verder iedereen veel succes & plezier met de plannen!![]()
Wij gaan dit weekend mijn schoonvader verhuizen.
Daar zijn we inderdaad heel blij mee! En thanks!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zullen jullie blij zijn dat het iets koeler is geworden, succes
Ik ga 'm opzoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is een recept van Flying foodie voor de instant pot (op haar site te vinden) maar denk dat het makkelijk in een gewone pan gemaakt kan worden.
Bieren van Brouwerij Lost dus dat komt zeker goedquote:
Ik zie nu dat er ook echt een bedrijf zo heetquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Naaktmodellen tekenen? (ik klikte op hun link) Aparte combi
Bosbranden vlakbij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal zomers éen a twee ppm op mijn luchtfilter. Eergister tien. Gisteren en vanmorgen 20. In het afgelopen uur opgelopen tot 50.
Het ruikt wel lekker maar ik zie steeds minder als ik naar buiten kijk.
Oeh leuk die heb ik 1x geproefd in Nijmegen, was erg lekker! De berry blastquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bieren van Brouwerij Lost dus dat komt zeker goed
[..]
Ik zie nu dat er ook echt een bedrijf zo heetDit is niet daarvan. Als het goed is zijn het gewone kleurplaten
Kleintjes dichtbij (kortstondig gisteren een op pakweg een kilometer). Meerdere brandjes de afgelopen week op +-20km. Al het grote gelukkig nog steeds op zo'n 50km.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bosbranden vlakbij?
Vond het vorig jaar in Portugal wel heel gekke sfeer geven. Overdag alsof het schemerig is.
Dat is volgens mij ook 1 van de 4 bieren van vanmiddagquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk die heb ik 1x geproefd in Nijmegen, was erg lekker! De berry blast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |