Ik had meer het idee om alle ingrediënten los van elkaar mee te nemen en ter plekke in elkaar te zetten tot een geheel, niet al van tevoren in elkaar geflanst/gerold.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n wrap met dingen is prima en zou ik best meenemen voor een tijdje ongekoeld, maar niet 24 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:31 schreef Blues het volgende:
En................... ja hoor![]()
![]()
Mooie datum om naar uit te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Aftellen dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Het is een vrij sober hotel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:47 schreef Tuindier het volgende:
Is hotelontbijt niet ook hotelkoelkastje? Dat geeft nog wat meer opties.
Een collega had laatst in een hotel een leeg boterhammetje bij zich en heeft dat bij het ontbijt gevuld. Dat vond ik toch net te ver gaan.
Handjevol proteïnerepen.quote:
Je hebt al gegoocheld toch? https://duurzame-versieri(...)endelijke-versieringquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek aankleding voor J's rave over een paar weken. Ik wil niet bij Temu, Shein, Ali of Amazon kopen en graag duurzaam spul kopen. En ook zo min mogelijk spullen die we nooit meer gaan gebruiken. Ik maak het mezelf dus weer lekker moeilijk.
Ik heb afbreekbare ballonnen en slingers gevonden. Ook confetti van aardappelzetmeel voor in een pinata. Duurzame pinata lijkt nog niet te bestaan.
Iemand nog een idee? Ik ben hier niet zo goed in.
Volgens mij heeft intratuin uitverkoop. Daar hebben ze vak wel lampionnen. Duurzaam weet ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
Action. Kost tenminste niksquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Solar lampionnen enzo heb ik ook nodig.
Bellenblaas, leuk
Nee hoor, vrijdag de 13e vind ik helemaal leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:57 schreef AnneX het volgende:
Definitief @:Blues Veel overuren maak je niet ( meer) of een dagje elders extra werken om van vrijdag de 13e af te zijn😇
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:33 schreef sigme het volgende:
Lege Jeverkratten ingeleverd, volle ingeladen.
Ik iedere keer weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige hier die Jeneverkratten las he?
quote:
We reden rond 18.30u achter de PEC Zwolle bus IJmuiden in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:49 schreef borisz het volgende:
Net rondje in en om Schoonenberg gelopen. Zoveel veranderd nu Telstar in de Eredivisie speelt.
Natuurlijk het gras en de tribunes. Maar ook extra parkeerplaatsen voor fiets en auto. De Bussluis voor uitsupporters.
Er is heel veel werk verzet in 2,5 maand.
Privé feestje in de tuin weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek aankleding voor J's rave over een paar weken. Ik wil niet bij Temu, Shein, Ali of Amazon kopen en graag duurzaam spul kopen. En ook zo min mogelijk spullen die we nooit meer gaan gebruiken. Ik maak het mezelf dus weer lekker moeilijk.
Ik heb afbreekbare ballonnen en slingers gevonden. Ook confetti van aardappelzetmeel voor in een pinata. Duurzame pinata lijkt nog niet te bestaan.
Iemand nog een idee? Ik ben hier niet zo goed in.
? Volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is hier nog niet gegaan over de botulismedoden door broccoli in olie, of wel?
Ik gok dat het persbericht dat ze door Google translate gegooid hebben het daar over had. In India niet anders:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het erger dat de telegraaf beweert dat raapstelen een soort broccoli zijn. Van alle koolsoorten doet broccoli je het meest aan raapstelen denken?!
Ik denk dat men het hier over cima di rapa heeft. Een Italiaanse broccoli-achtige met het uiterlijk van raapsteel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het erger dat de telegraaf beweert dat raapstelen een soort broccoli zijn. Van alle koolsoorten doet broccoli je het meest aan raapstelen denken?!
Lunchquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben mn fiets aan het inpakken voor de 170km morgen.
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- portemonnee telefoon sleutels
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Eten en drinken (meer dan ijs) lijkt me ook van belang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Tweede maag openzetten voor Heel Veel IJsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:47 schreef Tele6 het volgende:
- bandenplaksetje
- kettingolie
- reserve binnenband
- ehbo setje
- fietscomputer
- powerbank
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- jasje
- sportdrank tabletten
Vergeet ik nou nog iets?
Dat is het inderdaad, dat gooien ze in Puglia bijna overal in, voornamelijk bij de orrichiette. En veel Syriers zijn dol op molokhia, smaakt ongeveer hetzelfde en het heeft ook veel weg van raapstelen (brr brr en brr)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat men het hier over cima di rapa heeft. Een Italiaanse broccoli-achtige met het uiterlijk van raapsteel.
[ afbeelding ]
Dit is een beetje vergelijkbaar met de verzameling aan koolsoorten uit Azie die veelal iets weg hebben van paksoy zoals amsoi, choy sum, etc.
Ik heb vorig jaar niks dan ijs opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eten en drinken (meer dan ijs) lijkt me ook van belang.
De Cleverstour gaat dus door? Veel plezier!
Staat een regenjackie op de lijst? Veel ijsplezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niks dan ijs op
Het jaar ervoor had ik boterhammen mee en daarvan heb ik er toen tegen heug en meug 2 gegeten.
Ik pak wel wat crackers voor in de trein op de heenweg. Voor de zekerheid
En thanks. Het gaat inderdaad door. Roermond en Venlo zijn via Den Bosch gewoon te bereiken dus dat is dan maar wat we doen
Geniet van het zware levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuk dagje in mijn eentje
Dst begon rond half drie want met werk en dingen reed ik toen pas thuis weg.
Eerst naar Tiger&Turtle https://www.duisburg.de/t(...)iger-and-turtle.php/. Lollig ding als je in de buurt bent.
Daarna Duisburg uit. Bouwput na bouwput na bouwputEn blijkbaar is het daar heel logisch om een stoplicht voor rechtdoor op groen te zetten en tegelijkertijd ook groen voor verkeer van rechts wat ook rechtdoor gaat. Stond ik daar met mijn goede gedrag middenop het kruispunt
![]()
Maar toen kwam ik bij het hotel en was alles weer goed. @:dr_Flash heeft dat prrrrima uitgezocht.
Lekker zwembad. Meteen wat baantjes gedaan om af te koelen.
Toen de weg over gestoken en in een bierton Backfisch mit Pommes gegeten. En rabarberschorle erbij![]()
Daarna terug om net voor sluitingstijd nog een rondje sauna te doen. Er zijn twee saunas (tot mijn verrassing blootsaunas). Buitenruimte is minder ideaal: ligt onder wat hotelkamers en er is een open verbinding naar een pad achterom. Afkoelen dus toch maar met handdoek om, ook al was ik in mijn eentje.
En toen he-le-maal terug naar de kamer: tussen zwembad en sauna de lift in, kaart scannen, verdieping omhoog, lift uit, gang oversteken, kamer![]()
Die ook nog eens Seezicht heeft. Mij is beloofd dat Fles in de buurt een kamer heeft. Ik denk dat het toch helpt als je rechtstreeks bij het hotel boekt, want de meeste standaard kamers zitten aan de achterkant.
En nu op bed met Die Ludolfs op tv. Altijd lollig.
Eh, mijn weerbericht zegt dat het niet gaat regenen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Staat een regenjackie op de lijst? Veel ijsplezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |