Hier zegt het weerbericht inmiddels ook niks meer over regen!? 🙃 Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eh, mijn weerbericht zegt dat het niet gaat regenen?
Jasje ligt wel klaar. Het wordt 's ochtends en 's avonds best koel.
Helaasch dan borisz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:03 schreef borisz het volgende:
Telstar terug op aarde. Moet aanvallend snel wat bij. Anders wordt het niets dit seizoen.
Ik las het! Niet jouw feestje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 00:00 schreef fietsie het volgende:
Een deja-vu maar nu iets vroeger thuis, alleen nu met enorm veel sensatie
Ik reed dus weer uit regio Rijnmond naar huis.
Daar trof ik dit aan
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-illegaal-feest
Ik deed net hetzelfde ritje als van L_S naar huis vorige week, en werd dus ontvangen in een politiefuikquote:
Ik ben nog in Deventerquote:
Catje heeft al een programma afgewerkt!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben nog in Deventerga zo afronden en naar de trein. Catjen redden van de eenzaamheid
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom om 12.06 aan. Vraag maar even of ik om 12.07 kan inchecken dan doen we niks anders meer dan dat zwembad
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkortquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Catje heeft al een programma afgewerkt!
Want het hotel is zacht. Lieve mensen, mooie kamers, heerlijk zwembad (al is de keuze in douche temperatuur daar heet of KOKEND). Maar de kussens en bedden zijn ook zacht.
Vroeg wakker en oma voelde het in haar rug. Dus richting zwembad. Sauna had ik gisteren gesloten en vandaag geopend.
In het zwembad zo'n fontein die lekker je schouders masseertEn, staande op mijn teentjes, deed hij ook de onderrug
![]()
Baantje trekken en opeens werd ik aangevallenBlijkt er een onderwaterjet te zijn
![]()
Dus daar heb ik 10 minuten in aanbidding voor gehangen![]()
![]()
Dadelijk ontbijt en stukkie wandelen. Tot Fles tegen de middag achter (of voor) het station voor me klaar staat.
Leuke vooruitzichten!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkort![]()
Hier doen we vandaag redelijk rustig. Morgen ook trouwens. We krijgen vanavond moeilijke eters op bezoek dus voor het eten sloof ik me niet uit. Brood met smeersels, kipsaté, bavette, tomatensalade, gevulde champignons en zelfgemaakte huzarensalade. Mini-nepmagnum toe. En popcorn voor de liefhebber. Zo klaar allemaal.
Verder eens kijken of we de verlichting op kunnen hangen in de overkapping. En ik heb een berg kolen te oogsten en een boodschapje te doen.
In de tuin inderdaad met een DJ en Zino's classics. En een uitgebreide barbecue natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Privé feestje in de tuin weer?
Als je boel weer netjes opruimt, hoe duurzaam moet het dan zijn?
Ik heb geen tips op dat gebied…
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik smokkel je wel mee naar mijn kamer![]()
Dit is 1,5 uur werk denk ik, max. Vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd wat wel uitsloven is voor jou @:lucky_strike ? Want dit klinkt allemaal erg lekker.
Had gisteren voor de lunch courgettesoep gemaakt en flammkuchen. Gasten hadden beiden nog nooit gehad en het was een enorm succes “je had er niet zoveel werk van hoeven maken” maar dit was in no-time klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |