abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2025 @ 23:03:47 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218514686
Telstar terug op aarde. Moet aanvallend snel wat bij. Anders wordt het niets dit seizoen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218514967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Eh, mijn weerbericht zegt dat het niet gaat regenen?

Jasje ligt wel klaar. Het wordt 's ochtends en 's avonds best koel.
Hier zegt het weerbericht inmiddels ook niks meer over regen!? 🙃 Gelukkig dan maar.
Zelfs het weekend erop is ook bijgedraaid. Voorzichtig huppeltje dat het zo blijft.
pi_218514971
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:03 schreef borisz het volgende:
Telstar terug op aarde. Moet aanvallend snel wat bij. Anders wordt het niets dit seizoen.
Helaasch dan borisz.
pi_218515084
Een deja-vu maar nu iets vroeger thuis, alleen nu met enorm veel sensatie

Ik reed dus weer uit regio Rijnmond naar huis.

Daar trof ik dit aan
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-illegaal-feest
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218515118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 00:00 schreef fietsie het volgende:
Een deja-vu maar nu iets vroeger thuis, alleen nu met enorm veel sensatie

Ik reed dus weer uit regio Rijnmond naar huis.

Daar trof ik dit aan
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-illegaal-feest
Ik las het! Niet jouw feestje? :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_218515121
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 00:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las het! Niet jouw feestje? :D
Ik deed net hetzelfde ritje als van L_S naar huis vorige week, en werd dus ontvangen in een politiefuik
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218515127
Ik moest in t dorp ook nog langs de automaat van de apotheek, ook daar was de boel vergrendeld met autos en hekken maar op vertoon van m'n afhaalbericjt kon ik zo door
pi_218515508
Vroeg.
Jeuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_218515734
Mogge. Het is weer herfst.

Vandaag wordt schattige hond bezorgd voor een tweeweeks logeerpartijtje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218515749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar zijn jullie @:cat-astrophe ?
Ik ben nog in Deventer :+ ga zo afronden en naar de trein. Catjen redden van de eenzaamheid :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218515788
Mogge!

Goede reis dan @Dr_Flash

Hier staan alle deuren en ramen open, frisse en vooral koele lucht naar binnen *O*

Straks even naar de opticien, rest van de bril betalen en iets beter laten afstellen
pi_218516082
Ben onderweg. Het regent gewoon hier in het Salland :{
pi_218516206
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ben nog in Deventer :+ ga zo afronden en naar de trein. Catjen redden van de eenzaamheid :P
Catje heeft al een programma afgewerkt!

Want het hotel is zacht. Lieve mensen, mooie kamers, heerlijk zwembad (al is de keuze in douche temperatuur daar heet of KOKEND). Maar de kussens en bedden zijn ook zacht.
Vroeg wakker en oma voelde het in haar rug. Dus richting zwembad. Sauna had ik gisteren gesloten en vandaag geopend.

In het zwembad zo'n fontein die lekker je schouders masseert O+ En, staande op mijn teentjes, deed hij ook de onderrug *O*
Baantje trekken en opeens werd ik aangevallen :D Blijkt er een onderwaterjet te zijn _O_
Dus daar heb ik 10 minuten in aanbidding voor gehangen O+ O+

Dadelijk ontbijt en stukkie wandelen. Tot Fles tegen de middag achter (of voor) het station voor me klaar staat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218516211
En het is bewolkt maar wel droog hier ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218516228
Ik kom om 12.06 aan. Vraag maar even of ik om 12.07 kan inchecken dan doen we niks anders meer dan dat zwembad O+
pi_218516249
Goedemorgen :W

Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent O+
pi_218516268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent O+
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelen :D
pi_218516418
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ik dacht een bierschaaktoernooi waar je alleen maar remise mocht spelen :D
_O-
pi_218516430
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom om 12.06 aan. Vraag maar even of ik om 12.07 kan inchecken dan doen we niks anders meer dan dat zwembad O+
_O-

Ik smokkel je wel mee naar mijn kamer :+
pi_218516443
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Catje heeft al een programma afgewerkt!

Want het hotel is zacht. Lieve mensen, mooie kamers, heerlijk zwembad (al is de keuze in douche temperatuur daar heet of KOKEND). Maar de kussens en bedden zijn ook zacht.
Vroeg wakker en oma voelde het in haar rug. Dus richting zwembad. Sauna had ik gisteren gesloten en vandaag geopend.

In het zwembad zo'n fontein die lekker je schouders masseert O+ En, staande op mijn teentjes, deed hij ook de onderrug *O*
Baantje trekken en opeens werd ik aangevallen :D Blijkt er een onderwaterjet te zijn _O_
Dus daar heb ik 10 minuten in aanbidding voor gehangen O+ O+

Dadelijk ontbijt en stukkie wandelen. Tot Fles tegen de middag achter (of voor) het station voor me klaar staat.
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkort *O*

Hier doen we vandaag redelijk rustig. Morgen ook trouwens. We krijgen vanavond moeilijke eters op bezoek dus voor het eten sloof ik me niet uit. Brood met smeersels, kipsaté, bavette, tomatensalade, gevulde champignons en zelfgemaakte huzarensalade. Mini-nepmagnum toe. En popcorn voor de liefhebber. Zo klaar allemaal.

Verder eens kijken of we de verlichting op kunnen hangen in de overkapping. En ik heb een berg kolen te oogsten en een boodschapje te doen.
Spoilers!
pi_218516555
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jaloers! Ik wil al een hele tijd weer eens fijn zwemmen. Niet baantjes maar wat jij doet dus. Nou zit er, niet geheel toevallig, een waterpretpark in de pijplijn dus hopelijk mag ik ook binnenkort *O*

Hier doen we vandaag redelijk rustig. Morgen ook trouwens. We krijgen vanavond moeilijke eters op bezoek dus voor het eten sloof ik me niet uit. Brood met smeersels, kipsaté, bavette, tomatensalade, gevulde champignons en zelfgemaakte huzarensalade. Mini-nepmagnum toe. En popcorn voor de liefhebber. Zo klaar allemaal.

Verder eens kijken of we de verlichting op kunnen hangen in de overkapping. En ik heb een berg kolen te oogsten en een boodschapje te doen.
Leuke vooruitzichten!
En je eten klinkt voor mij toch als best wat werk.

Om dat te compenseren ga ik de tweede helft van het buffet aanvallen hier.
pi_218516570
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Privé feestje in de tuin weer?
Als je boel weer netjes opruimt, hoe duurzaam moet het dan zijn?
Ik heb geen tips op dat gebied…
In de tuin inderdaad met een DJ en Zino's classics. En een uitgebreide barbecue natuurlijk.

Opruimen doen we natuurlijk. Maar ik vind spullen voor eenmalig gebruik eigenlijk onzin, dat probeer ik te vermijden en al helemaal als het plastic prullen zijn. En iets als confetti belandt dan wel in mijn tuin dus dat moet ook wel van acceptabele komaf zijn.

Ik heb in elk geval alvast 14 solarlampionnen besteld. Is dat in elk geval geregeld. Niet milieuvriendelijk geproduceerd maar herbruikbaar dus dat is een acceptabele middenweg :)
Spoilers!
pi_218516597
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O-

Ik smokkel je wel mee naar mijn kamer :+
Oei oei oei :o Spann0nd!!
pi_218516611
Ben benieuwd wat wel uitsloven is voor jou @Lucky_Strike ? Want dit klinkt allemaal erg lekker.

Had gisteren voor de lunch courgettesoep gemaakt en flammkuchen. Gasten hadden beiden nog nooit gehad en het was een enorm succes “je had er niet zoveel werk van hoeven maken” maar dit was in no-time klaar.
pi_218516656
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben benieuwd wat wel uitsloven is voor jou @:lucky_strike ? Want dit klinkt allemaal erg lekker.

Had gisteren voor de lunch courgettesoep gemaakt en flammkuchen. Gasten hadden beiden nog nooit gehad en het was een enorm succes “je had er niet zoveel werk van hoeven maken” maar dit was in no-time klaar.
Dit is 1,5 uur werk denk ik, max. Vind ik wel meevallen.

Jouw lunch vond ik gisteren lekker klinken inderdaad. Ideaal met dit weer ook.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')