Omg wat leuk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag naar een bierproeverij Drink & Draw, fruitige bieren proeven in een kloostertuin terwijl je aan het kleuren bent
Nu ben ik heel benieuwd naar het recept!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Had eerst een, enorm lekkere, champignonsoep op de planning, maar vond ik met +30 graden minder.
Is een recept van Flying foodie voor de instant pot (op haar site te vinden) maar denk dat het makkelijk in een gewone pan gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd naar het recept!
Wat zullen jullie blij zijn dat het iets koeler is geworden, succesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verder iedereen veel succes & plezier met de plannen!![]()
Wij gaan dit weekend mijn schoonvader verhuizen.
Daar zijn we inderdaad heel blij mee! En thanks!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zullen jullie blij zijn dat het iets koeler is geworden, succes
Ik ga 'm opzoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is een recept van Flying foodie voor de instant pot (op haar site te vinden) maar denk dat het makkelijk in een gewone pan gemaakt kan worden.
Bieren van Brouwerij Lost dus dat komt zeker goedquote:
Ik zie nu dat er ook echt een bedrijf zo heetquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Naaktmodellen tekenen? (ik klikte op hun link) Aparte combi
Bosbranden vlakbij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal zomers éen a twee ppm op mijn luchtfilter. Eergister tien. Gisteren en vanmorgen 20. In het afgelopen uur opgelopen tot 50.
Het ruikt wel lekker maar ik zie steeds minder als ik naar buiten kijk.
Oeh leuk die heb ik 1x geproefd in Nijmegen, was erg lekker! De berry blastquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bieren van Brouwerij Lost dus dat komt zeker goed
[..]
Ik zie nu dat er ook echt een bedrijf zo heetDit is niet daarvan. Als het goed is zijn het gewone kleurplaten
Kleintjes dichtbij (kortstondig gisteren een op pakweg een kilometer). Meerdere brandjes de afgelopen week op +-20km. Al het grote gelukkig nog steeds op zo'n 50km.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bosbranden vlakbij?
Vond het vorig jaar in Portugal wel heel gekke sfeer geven. Overdag alsof het schemerig is.
Dat is volgens mij ook 1 van de 4 bieren van vanmiddagquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh leuk die heb ik 1x geproefd in Nijmegen, was erg lekker! De berry blast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |