In Frankrijk pakken ze het anders aan.quote:
quote:Frankrijk zal verblijfsvergunning intrekken van man uit Marokko die sigaret aanstak met vlam van graf onbekende soldaat onder Arc de Triomphe
https://www.vrt.be/vrtnws(...)oldaat-gearresteerd/
Wat een lul. Nog te laf om het zélf te doen. Stumper.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:52 schreef Aether het volgende:
Frank roept op tot meer vandalisme
[ afbeelding ]
quote:
De media spelen hier ook een zeer kwalijke rol in. Die hebben de propaganda van het slechte koloniale foute Israël en de onderdrukte zielige Pallies dusdanig ver de hoofden van de massa ingeprent dat je nu dus zelfs de transgenders, homo’s en andere figuren bij demonstraties ziet tegen het enige land in het MO wat de vrijheid van die groepen nog daadwerkelijk weet te respecteren. Het is echt te bizar voor woorden.quote:
Correct.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De media spelen hier ook een zeer kwalijke rol in. Die hebben de propaganda van het slechte koloniale foute Israël en de onderdrukte zielige Pallies dusdanig ver de hoofden van de massa ingeprent dat je nu dus zelfs de transgenders, homo’s en andere figuren bij demonstraties ziet tegen het enige land in het MO wat de vrijheid van die groepen nog daadwerkelijk weet te respecteren. Het is echt te bizar voor woorden.
Heb je daarom zo'n hekel aan Palestijnen gekregen? Ga eens wat minder ragebait lezen dan!quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Het gaat niet meer om de waarheid, maar alleen maar om de narratieven. En een groep goedgelovige Wresterse lezers die zich volledig in de verslavende rage-bait artikelen en videos hebben laten meezuigen worden woedend als men even uit deze roes wordt gehaald en geconfronteerd met de realiteit, die in veel gevallen net wat anders zit dan sommige media pretenderen.
Als je nu het woord 'Palestijnen' vervangt door 'Israëliërs' zou ik die vraag aan jezelf stellen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je daarom zo'n hekel aan Israëliërs gekregen? Ga eens wat minder ragebait lezen dan!
Voor 2023 waren er ook genoeg ragebait artikelen over Palestijnen hoor. En wat is radicalisering? Ik keur het opblazen van ziekenhuizen, doodschieten van burgers, gijzeling en het gebruiken van honger als wapen af. Doe eens hetzelfde zonder allerlei redenen te noemen waarom het heel anders is als Israël het doet. Kun je niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je nu het woord 'Palestijnen' vervangt door 'Israëliërs' zou ik die vraag aan jezelf stellen.
Jij bent de afgelopen twee totaal geradicaliseerd op dit onderwerp. Mijn standpunt is stabiel gebleven en ik denk nu niet anders over dit conflict dan ik op 6 oktober 2023 deed.
Radicalisering is dat je van een relatief genuanceerd standpunt langzaam afglijdt naar zeer extreme en bizarre overtuigen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor 2023 waren er ook genoeg ragebait artikelen over Palestijnen hoor. En wat is radicalisering? Ik keur het opblazen van ziekenhuizen, doodschieten van burgers, gijzeling en het gebruiken van honger als wapen af. Doe eens hetzelfde zonder allerlei redenen te noemen waarom het heel anders is als Israël het doet. Kun je niet.
Ik wil gesloten inrichtingen en gedwongen elektroshock therapie terug. Een vent in een jurk die een nationaal monument vandaliseert. Waarom weet hij zelf waarschijnlijk ook niet echt. Psychose.quote:
Dat zien we helaas bij jou ook.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Radicalisering is dat je van een relatief genuanceerd standpunt langzaam afglijdt naar zeer extreme en bizarre overtuigen.
Dat kan dus niet aangezien mijn standpunten mbt dit conflict hetzelfde zijn als deze aan het begin van de oorlog waren.quote:
Zoveel tekst zonder afkeuring. Ik had dus gelijk. In een week tijd heb je het Rode Kruis verdacht gemaakt als terrorisme hulpjes en nu kun je het opblazen van ziekenhuizen niet eens afkeuren. U bent de radicaal. Deze tekst bewijst het wederom.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Radicalisering is dat je van een relatief genuanceerd standpunt langzaam afglijdt naar zeer extreme en bizarre overtuigen.
Iets wat bij jou merkbaar is gezien de standpunten die inneemt en tevens de bronnen die je gebruikt, zoals anonieme YouTube kanalen waar er verachtelijke vergelijkingen tussen zionisme en nazisme worden gemaakt en antisemitische complottheorieën wordt verspreid, waarbij je dan ook nog eens wat de Palestijnse terroristen van Hamas doen (zoals het gijzelen van burgers, verkrachten van vrouwen) op Israël projecteert.
Ik heb het in mijn hele post niet gehad over het Rode Kruis en ik ga niet op commando dingen afkeuren waarvan jij van mening bent dat dit afgekeurd moet worden. De realiteit is namelijk is dat als een ziekenhuis voor militaire doeleinden wordt gebruikt, dit een legitiem doelwit is volgens het internationale recht. Zie ook:quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zoveel tekst zonder afkeuring. Ik had dus gelijk. In een week tijd heb je het Rode Kruis verdacht gemaakt als terrorisme hulpjes en nu kun je het opblazen van ziekenhuizen niet eens afkeuren. U bent de radicaal. Deze tekst bewijst het wederom.
Israël heeft wél bewijs geleverd. Alleen bij de NOS wuift men dit bewijs weg. Dat is iets anders. De NOS erkende nota bene een paar dagen geleden zelf nog dat deze "journalist" voor Hamas actief was:quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:25 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nos.nl/l/2578969
Ik snap nog wel dat sommige mensen negatief zijn over activisten. Het is een land ver weg en onze bevriende staat Israël doet er alles aan om de waarheid dood te bombarderen. De NOS heeft een interessant artikel over de jacht op journalisten.
Preciesquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn hele post niet gehad over het Rode Kruis en ik ga niet op commando dingen afkeuren waarvan jij van mening bent dat dit afgekeurd moet worden. De realiteit is namelijk is dat als een ziekenhuis voor militaire doeleinden wordt gebruikt, dit een legitiem doelwit is volgens het internationale recht. Zie ook:
[ twitter ]
quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor 2023 waren er ook genoeg ragebait artikelen over Palestijnen hoor. En wat is radicalisering? Ik keur het opblazen van ziekenhuizen, doodschieten van burgers, gijzeling en het gebruiken van honger als wapen af. Doe eens hetzelfde zonder allerlei redenen te noemen waarom het heel anders is als Israël het doet. Kun je niet.
Dan Bennie niet geradicaliseerd maar Bennie gewoon een radicaal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan dus niet aangezien mijn standpunten mbt dit conflict hetzelfde zijn als deze aan het begin van de oorlog waren.
Maar als jij denkt van niet, toon maar aan .... Welke vermeend bizarre of extreme standpunten ben ik gaan innemen?
Ik heb het over een langere periode en niet specifiek in de context van dit conflict. Toen je username ook nog met een D begon...quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kan dus niet aangezien mijn standpunten mbt dit conflict hetzelfde zijn als deze aan het begin van de oorlog waren.
Maar als jij denkt van niet, toon maar aan .... Welke vermeend bizarre of extreme standpunten ben ik gaan innemen?
Nee hoor, want mijn standpunten zijn mbt dit conflict niet radicaal maar feitelijk. Zo vroeg jij mij in deze post al eens om mijn visie over dit conflict, waar ik jouw vervolgens in deze post antwoord gaf.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan Bennie niet geradicaliseerd maar Bennie gewoon een radicaal.
Als je standpunten op 6 oktober hetzelfde zijn als nu dan geeft dat maar 1 ding aan.
Ik zal even je eigen woorden gebruiken; maar het masker valt af. Je hebt nu met 7-10-2023 een excuus om je standpunten te “legitimeren”.
Ah, geen voorbeelden dus. Noted.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het over een langere periode en niet specifiek in de context van dit conflict. Toen je username ook nog met een D begon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |