Schoonzus zit nu in de molen, morgen afspraak met chirurg, dankzij borstonderzoekquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:44 schreef Blues het volgende:
Ik heb zojuist de kop uit het zand getrokken en BVO darmkanker envelop gevuld
Zometeen met een rouwkaart (niet voor mezelf) op de bus doen met de groetjes aan het Darkweb.
(Al had dat te maken met de baarmoederhals die ik ook weer op 'aan' heb gezet. Ben daar trots op, want het liefst ren ik heeeeeeeeeeeel hard weg voor tests.!)
Nou van de buitenkant hoeven we het niet te hebben, zo veel is duidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:42 schreef Blues het volgende:
Jouw schoonheid komt toch van binnenuit@ Fles
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schoonzus zit nu in de molen, morgen afspraak met chirurg, dankzij borstonderzoek
Ik ook, darmen ook en volgens mij nog 1x bhk onderzoek (t/m 65 dacht ik)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat doe ik wel elke 2 jr BVO tietenpletter.
En ik werk op oncologie.. dus t is beetje gek om die andere 2 niet te doen
Gezien, uitstekende serie. Alleen het laatste seizoen vond ik niet best. Manifest is ook zoiets, heb ik recent afgerond. En Dark uiteraardquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:28 schreef sigme het volgende:
@:lucky_strike als je Lost leuke vond (lis van de rechtsgeleerden): ik kan “the leftovers” aanbevelen (HBO).
Kruising tussen Lost & Twin peaks.
Oh ja die deed ik wel 1x, ooit jaren geleden, moest toen naar h.a.want test zat niet genoeg materiaal voor betrouwbare test.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
1x bhk onderzoek (t/m 65 dacht ik)
Ik heb het meer dan een jaar geleden gekocht in een DM in Duitsland omdat ik niet met lege handen langs de kassa durfde te lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:28 schreef AnneX het volgende:
Een maskertje voor Flash?! Is dat gedurfd voor jouw doen?
Dat zou ook gedurfd zijn. Met lege handen langs de kassa.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het meer dan een jaar geleden gekocht in een DM in Duitsland omdat ik niet met lege handen langs de kassa durfde te lopen.
Nee. Alleen de eerste 10 minuten even of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zou ook gedurfd zijn. Met lege handen langs de kassa.
Hoe voelt de huid nu? Anders?
JASP is iig een mooi open source alternatief voor SPSS, van wetenschappers voor wetenschappers.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond spss juist een verademing! Maar misschien komt dat ook omdat ik in het eerste vak allemaal dingen handmatig heb leren uitrekenen en ze toen bij het tweede vak kwamen met hihaho dit kan eigenlijk ook met drie klikken in SPSS. Wij hadden het eerste jaar steeds in elk blok een inleidend vak en een methode & statistiek vak, en daarna ging je studiepad kiezen. Ik vond de methode & statistiek vakken echt fantastisch
als ongeveer de enige van de 550 studenten
![]()
Ik vind het wel jammer dat ik niet R heb geleerd.
Wij gaan nu in de bsc over naar JASP. Ik vind dat echt achterlijk, want R wordt veel breder gebruikt. Maar ja, kosten he..
Python blijkbaar nog erger dan R. Want R kon nog wel in het ziekenhuis waar ik werkte terwijl je voor Python gewoon een dikke NEE kreeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:42 schreef fietsie het volgende:
Voor centrale installatie en het werkbaar houden zijn het wel horror pakketten in gemanagde IT omgevingen.
Bijna al deze tools zijn zo ingericht dat eindgebruikers heel veel invloed op configuratie en inrichting, files en folders moeten hebben.
Ik heb nu voor R een compleet in een beveiligingsschil opgehangen centrale oplossing laten bouwen om datalekken te voorkomen; dit omdat veel gebruikers ervan behoorlijk ontremd bleken in het gebruik van oa oplossingen als DropBox.
Wat SPSS betreft (wat toen nog inhield dat je zo ongeveer moest leren programmeren) deed ik, maar vooral alsof. Statistiek: prima hoor, je moest het even doorhebben. SPSS: lief en hulpeloos kijken, in de hoop dat die lieve meneer Spruyt voor me wilde uitzoeken waarom mijn regel code niet werkte.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Deed jij dat ooook al halverwege de 90s?
Ok, I´m lost... (nee, niet de serie). Jij zit toch in Spanje met Isequote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een (superlieve) afwijzing van de vrouw waar ik een crush op heb. Beetje sip maaar vooral wel trots ook dat ik het wel gevraagd heb.
Eens kijken of de eetlust terug gaat komen
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een (superlieve) afwijzing van de vrouw waar ik een crush op heb. Beetje sip maaar vooral wel trots ook dat ik het wel gevraagd heb.
Ik wilde het niet vragen, maar dacht het ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok, I´m lost... (nee, niet de serie). Jij zit toch in Spanje met IseIk heb toch altijd gedacht dat jullie "bij elkaar" horen. Ben ik abuis
Of niet openminded genoeg
![]()
#durftevragen
Ja, dat én het type vrouw waar ik op val maakt dingen niet makkelijkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok, I´m lost... (nee, niet de serie). Jij zit toch in Spanje met IseIk heb toch altijd gedacht dat jullie "bij elkaar" horen. Ben ik abuis
Of niet openminded genoeg
![]()
#durftevragen
quote:Hola B, tengo una pregunta (y soy gallina y, en mi mejor español, estoy scared shitless😬). Me encanta tu mucho y quería preguntarte si para un... Date? Como un picnic en el bosque aquí?
(Quiero que sepas que tengo permitido hacer esto en mi relación con Petra, no somos monógamos)
Niet-monogaamquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wilde het niet vragen, maar dacht het ook
Ik ga er vanuit van wel. Moeten ook wel, want zoveel mensen zijn er hier nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:04 schreef Morgane89 het volgende:
[..]jammer maar wel heel stoer! Hopelijk kunnen jullie wel gewoon leuk met elkaar blijven omgaan.
Maar even door de vertaler gehaald , niet iedereen spreekt Spaans hier. En dan snap ik ook dat je wel antwoordde op de vraag van flipsenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat én het type vrouw waar ik op val maakt dingen niet makkelijker
Ik had dat dus ook verwerkt in mijn bericht:
[..]
quote:Hoi B, ik heb een vraag (en ik ben een bangerd en, in mijn beste Spaans, ik ben doodsbang😬). Ik hou zo veel van je en wilde je vragen of je misschien een... date wilt? Een picknick in het bos bijvoorbeeld?
(Ik wil dat je weet dat ik dit mag doen in mijn relatie met Petra; we zijn niet monogaam.)
Ik zou gallina naar watje vertalen en had scared shitless vrij bewust in het het Engels gelaten, maar dat Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar even door de vertaler gehaald , niet iedereen spreekt Spaans hier. En dan snap ik ook dat je wel antwoordde op de vraag van flipsen
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:14 schreef flipsen het volgende:
Hahaha, "Soy gallina" betekent hier in Argentinië dat je fan bent van RiverplateBen je voor Boca Juniors, dan ben je "bostero"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Owwwwwwww
We zitten weer op het zelfde spoor hoor!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(Autocorrect heeft er bijna voor gezorgd dat ik scared shirtless stuurde)
Dit maakte Deepl ervan:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar even door de vertaler gehaald
quote:Hallo B, ik heb een vraag (en ik ben een watje en, in mijn beste Spaans, ben ik scared shitless😬). Ik vind je heel leuk en ik wilde je vragen of je zin hebt in een... Date? Zoals een picknick in het bos hier?
(Ik wil je laten weten dat ik dit mag doen in mijn relatie met Petra, we zijn niet monogaam)
Oh ja, kut...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Juist geen kedeng kedeng dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ja, Google is nogal over de topquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef Morgane89 het volgende:
'Ik vind je heel leuk' is wel beter dan het dramatische 'ik hou zoveel van je'
Uhuh, ook omdat voor Python allerlei hack en klier scripts te downloaden zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Python blijkbaar nog erger dan R. Want R kon nog wel in het ziekenhuis waar ik werkte terwijl je voor Python gewoon een dikke NEE kreeg.
Hoé verstandig om dit uit te voeren in de kleine gemeenschap waar jullie nu deel van uitmaken…!?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het houdt het leven in elk geval spannend. Never a dull moment!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoé verstandig om dit uit te voeren in de kleine gemeenschap waar jullie nu deel van uitmaken…!?
Ditquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:leeharveyoswald wat jammer (maar ook wat stoer)
Ik heb zojuist bij een van mijn mannen de vertaalkwaliteiten Arabisch van DeepL en LeChat getest, in mijn onvermoeibare zoektocht naar niet-Amerikaanse alternatieven. DeepL werd afgeschoten helaas. Werkt wel fijn zeg! LeChat mag blijven.quote:
Nein, det moog dan auch neetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Als je Limburgs bent mag je natuurlijk wel telefoneren in de stiltecoupé![]()
Bij ons in het complex in Rotterdam stond een laurierboom die teruggesnoeid moest worden tot de derde etage want de mensen op 3 en 4 hoog hadden schaduw in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:15 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Ik hoorde en zag zojuist een eekhoorn in onze (beetje uit de kluiten gewassen) laurierstruik![]()
Simon zag hem/hoorde hem ook. Dus die heb ik even weggelokt met snoepjes, want anders weet ik niet of eekhoorn de oversteek naar een andere struik/boom/tuin had kunnen navertellen.
En een ramp met versiebeheer van de gatenkaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh, ook omdat voor Python allerlei hack en klier scripts te downloaden zijn
7 kale broodjes dus. En besteller eentje met belegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen blijven bijzondere dieren….
Collega gaat morgen broodjes halen. Dat roept iemand van tijd tot tijd, iedereen geeft door wat hij wil, bestelling wordt doorgegeven, tikkies over en weer en klaar is de lunch op maat.
Nu zijn het broodjes ter ere van pensioen (dus ik moet nog even subtiel achterhalen of tikkie gewenst, verplicht of juist niet gewenst is).
De vraag leek me vrij simpel: geef even door wat je wil, en of het broodje wit, bruin of glutenvrij moet zijn. Gaat om acht mensen.
Ik kwam erin toen er vier mensen gereageerd hadden: bruin, bruin, wit, bruin.
Ik voelde me dapper en bestelde een wit broodje gezond. Als dat kan. En dan zonder kaas. Met daarbij de disclaimer dat, als ze een schaal oid wilde bestellen alles zonder kaas goed was. (Want misschien zat ik wel fout deze keer en deden we niet de standaard).
Collega drie: collega zes wil vast heel veel kaas![]()
Collega zes kwam erin: voor mij geen kaas graag!![]()
Toen kwam de besteller erin: geef ajb door wat voor beleg je wil.
Collega vier: hihihi, kaasgrapje (geeft geen beleg door).
Besteller: wat willen jullie er wel op???
Collega zes:kaas
(geeft niet door wat ze wel wil)
Collega zeven: gezellig! Wit broodje graag!
Toen zag ik de virtuele handjes van de besteller omhoog gaan met een: Kan iedereen gewoon even aangeven wat voor soort broodje en welk beleg je wil??? Dat is toch niet zo moeilijk???
Vervolgens kwamen de bestellingen daadwerkelijk binnen en waren we 20 berichtjes verder
En ik!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 kale broodjes dus. En besteller eentje met beleg
Een Kaiser broodje met oude kaas?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik!![]()
Want ik had de code gekraakt
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is best een tegenvaller. Iemand die zo'n tof boek kan schrijven, kan toch helemaal niet niet leuk zijn?
Ik woon naast een speeltuin. Ik hoor ze genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Blues het volgende:
Er lopen kinderen rondom ons blok huizen (ons achterpad achter de tuinen komt uit in een speeltuintje) elkaar achterna, te gillen en BUUT die en die te roepen. Ze hebben toch een lol![]()
Toch hoor je dit nog maar zelden... spelende kinderen op straat.
Jij hebt de code duidelijk niet gekraaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die in de tuin van het klushuis van m'n ouders (dat ze aangeschaft hebben toen ik 11 was) konden we met alle kinderen uit de straat tikkertje in spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij ons in het complex in Rotterdam stond een laurierboom die teruggesnoeid moest worden tot de derde etage want de mensen op 3 en 4 hoog hadden schaduw in huis.
Die dingen worden echt enorm
En +1 voor de eekhoorn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:08 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…de waterijsjes van 1/2 watermeloen met banaan en sap van 1 citroen.
Met 2 uur ingevroren. Had meer smaak verwacht.Zien er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cannot be unseen now.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
g vind muis een Hitler snorretje hebben
Klopt wel een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
g vind muis een Hitler snorretje hebben
Hij moet goed zo doorgaan! Haak een snorretje op zijn bovenlip; dat zal hem leren!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
Nee golfer, ik ga geen armpje eraan haken
Arme muisquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:05 schreef Queller het volgende:
Hij moet goed zo doorgaan! Haak een snorretje op zijn bovenlip; dat zal hem leren!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
Hou opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annnyyywaaayyy…. Tijd voor ontbijt!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:08 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Mogguh
Dat is inderdaad lastig Candaas! Iets met grenzen overgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annnyyywaaayyy…. Tijd voor ontbijt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Qua schoonmaken na afloop van ok. was er op een gegeven moment een ploeg dag en nacht beschikbaar. Op alle lokaties in het ouwe zieke huis. Is dat een optie bij jullie?)
Net lees ik over bananen pannenkoekjes en 3x raden waar ik nu trek in heb.
Heb alleen een afspraak om Biebcollega te rijden naar oogarts straks. Dan morgen…
Zeker welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedoelde @:Queller niet Golfer?
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil voor maandag graag een lunch die ik mee kan nemen. Gezond. Ik kan niet koelen. Ga zondag al die kant op.
De saaie oplossing nu is gemalen havermout + wat droge toevoegingen met eiwitpoeder waar ik maandag alleen maar water of houdbare magere melk bij in hoef te flikkeren.
Weet niet of ik nog iets beters kan verzinnen.
Aangevuld met verse avocado, een lichte dressing en een wrap?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?
Dit is ongeveer de late lunch voor morgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangevuld met verse avocado, een lichte dressing en een wrap?
Kwestie van goed inpakken, maar hoeft allemaal niet koel…
Als het daar net zo tering heet is als hier, gazpacho in thermosfles om koud te houden, brood, en wat ingemaakte vis in blik om zo op te peuzelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil voor maandag graag een lunch die ik mee kan nemen. Gezond. Ik kan niet koelen. Ga zondag al die kant op.
De saaie oplossing nu is gemalen havermout + wat droge toevoegingen met eiwitpoeder waar ik maandag alleen maar water of houdbare magere melk bij in hoef te flikkeren.
Weet niet of ik nog iets beters kan verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |