abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218504193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:19 schreef Queller het volgende:

[..]
Dit maakte Deepl ervan:
[..]

Ik heb zojuist bij een van mijn mannen de vertaalkwaliteiten Arabisch van DeepL en LeChat getest, in mijn onvermoeibare zoektocht naar niet-Amerikaanse alternatieven. DeepL werd afgeschoten helaas. Werkt wel fijn zeg! LeChat mag blijven.
Spoilers!
pi_218504275
Zo, even flink boos geworden. Had een reiskoffer gewonnen bij de postcode loterij (in de schuur liggen toch maar 3 koffertjes, wil iemand er één?). Ding zou vandaag komen met postnl en wat denk je....die komt niet. Kon het niet afleveren. Gaat naar een postnl punt. Kilometer heen kilometer terug. Op de fiets kan dat natuurlijk best, doe ik ook vaak, maar hoe moet ik in godsnaam zo'n pakket op de fiets kwijt.
Dus nu pissig gebeld met Postnl...die kunnen niets doen. Toen ook maar een mail naar postcode loterij (die zijn tenslotte de opdrachtgever). Koffer zit ik niet op te wachten, dus geen probleem dat die teruggaat maar echt het is steeds erger met de bezorgers. Wanneer ik het zelf kan ophalen qua formaat doe ik dat vrijwel altijd

De vorige prijs was trouwens veel leuker. 3 maanden abonnement op "Tijdschrift.nl" Heb al wat lekkere recepten gezien, vandaag voor het eerst in jaren (mijn moeder leefde nog én was ook nog thuis) de Story doorgekeken, wat een bagger _O- Voor binnenkort zag ik dat National Geographic er ook op stond, daar heb ik ook jaren een papieren abo op gehad.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218504798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Als je Limburgs bent mag je natuurlijk wel telefoneren in de stiltecoupé :') :')
Nein, det moog dan auch neet :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218504850
Avond :W

Ik hoorde en zag zojuist een eekhoorn in onze (beetje uit de kluiten gewassen) laurierstruik O+
Simon zag hem/hoorde hem ook. Dus die heb ik even weggelokt met snoepjes, want anders weet ik niet of eekhoorn de oversteek naar een andere struik/boom/tuin had kunnen navertellen.
pi_218504968
Mensen blijven bijzondere dieren….

Collega gaat morgen broodjes halen. Dat roept iemand van tijd tot tijd, iedereen geeft door wat hij wil, bestelling wordt doorgegeven, tikkies over en weer en klaar is de lunch op maat.

Nu zijn het broodjes ter ere van pensioen (dus ik moet nog even subtiel achterhalen of tikkie gewenst, verplicht of juist niet gewenst is).

De vraag leek me vrij simpel: geef even door wat je wil, en of het broodje wit, bruin of glutenvrij moet zijn. Gaat om acht mensen.
Ik kwam erin toen er vier mensen gereageerd hadden: bruin, bruin, wit, bruin.

Ik voelde me dapper en bestelde een wit broodje gezond. Als dat kan. En dan zonder kaas. Met daarbij de disclaimer dat, als ze een schaal oid wilde bestellen alles zonder kaas goed was. (Want misschien zat ik wel fout deze keer en deden we niet de standaard).

Collega drie: collega zes wil vast heel veel kaas >:)

Collega zes kwam erin: voor mij geen kaas graag! :{w

Toen kwam de besteller erin: geef ajb door wat voor beleg je wil.

Collega vier: hihihi, kaasgrapje (geeft geen beleg door).

Besteller: wat willen jullie er wel op???

Collega zes: }:| kaas :N (geeft niet door wat ze wel wil)

Collega zeven: gezellig! Wit broodje graag!

Toen zag ik de virtuele handjes van de besteller omhoog gaan met een: Kan iedereen gewoon even aangeven wat voor soort broodje en welk beleg je wil??? Dat is toch niet zo moeilijk???

Vervolgens kwamen de bestellingen daadwerkelijk binnen en waren we 20 berichtjes verder :|W
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218505009
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:15 schreef Candaasje het volgende:
Avond :W

Ik hoorde en zag zojuist een eekhoorn in onze (beetje uit de kluiten gewassen) laurierstruik O+
Simon zag hem/hoorde hem ook. Dus die heb ik even weggelokt met snoepjes, want anders weet ik niet of eekhoorn de oversteek naar een andere struik/boom/tuin had kunnen navertellen.
Bij ons in het complex in Rotterdam stond een laurierboom die teruggesnoeid moest worden tot de derde etage want de mensen op 3 en 4 hoog hadden schaduw in huis.

Die dingen worden echt enorm :D

En +1 voor de eekhoorn
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:33:44 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_218505072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uhuh, ook omdat voor Python allerlei hack en klier scripts te downloaden zijn
En een ramp met versiebeheer van de gatenkaas.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218505147
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen blijven bijzondere dieren….

Collega gaat morgen broodjes halen. Dat roept iemand van tijd tot tijd, iedereen geeft door wat hij wil, bestelling wordt doorgegeven, tikkies over en weer en klaar is de lunch op maat.

Nu zijn het broodjes ter ere van pensioen (dus ik moet nog even subtiel achterhalen of tikkie gewenst, verplicht of juist niet gewenst is).

De vraag leek me vrij simpel: geef even door wat je wil, en of het broodje wit, bruin of glutenvrij moet zijn. Gaat om acht mensen.
Ik kwam erin toen er vier mensen gereageerd hadden: bruin, bruin, wit, bruin.

Ik voelde me dapper en bestelde een wit broodje gezond. Als dat kan. En dan zonder kaas. Met daarbij de disclaimer dat, als ze een schaal oid wilde bestellen alles zonder kaas goed was. (Want misschien zat ik wel fout deze keer en deden we niet de standaard).

Collega drie: collega zes wil vast heel veel kaas >:)

Collega zes kwam erin: voor mij geen kaas graag! :{w

Toen kwam de besteller erin: geef ajb door wat voor beleg je wil.

Collega vier: hihihi, kaasgrapje (geeft geen beleg door).

Besteller: wat willen jullie er wel op???

Collega zes: }:| kaas :N (geeft niet door wat ze wel wil)

Collega zeven: gezellig! Wit broodje graag!

Toen zag ik de virtuele handjes van de besteller omhoog gaan met een: Kan iedereen gewoon even aangeven wat voor soort broodje en welk beleg je wil??? Dat is toch niet zo moeilijk???

Vervolgens kwamen de bestellingen daadwerkelijk binnen en waren we 20 berichtjes verder :|W
7 kale broodjes dus. En besteller eentje met beleg :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218505399
quote:
3s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
7 kale broodjes dus. En besteller eentje met beleg :9
En ik! *O*
Want ik had de code gekraakt *O*
  donderdag 14 augustus 2025 @ 20:13:07 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_218505577
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En ik! *O*
Want ik had de code gekraakt *O*
Een Kaiser broodje met oude kaas?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_218505635
Stomme postnl Kaat.

En de broodjesapp :')
pi_218505653
Er lopen kinderen rondom ons blok huizen (ons achterpad achter de tuinen komt uit in een speeltuintje) elkaar achterna, te gillen en BUUT die en die te roepen. Ze hebben toch een lol O+ :D
Toch hoor je dit nog maar zelden... spelende kinderen op straat.
pi_218505696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is best een tegenvaller. Iemand die zo'n tof boek kan schrijven, kan toch helemaal niet niet leuk zijn?
Ik snap het ook niet -O- misschien was hij de fangrils beu?

Wat tof van Lost en rechtsfilosofie, dat wist ik niet ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218505704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Blues het volgende:
Er lopen kinderen rondom ons blok huizen (ons achterpad achter de tuinen komt uit in een speeltuintje) elkaar achterna, te gillen en BUUT die en die te roepen. Ze hebben toch een lol O+ :D
Toch hoor je dit nog maar zelden... spelende kinderen op straat.
Ik woon naast een speeltuin. Ik hoor ze genoeg :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218505721
De afgelopen 2 dagen hoorden we ook spelende kinderen O+ is eens wat anders dan schreeuwende Polen.
pi_218506149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef z80 het volgende:

[..]
Een Kaiser broodje met oude kaas?
Jij hebt de code duidelijk niet gekraakt :{w
pi_218506938
Oh ja…de waterijsjes van 1/2 watermeloen met banaan en sap van 1 citroen.
Met 2 uur ingevroren. Had meer smaak verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218506941
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Bij ons in het complex in Rotterdam stond een laurierboom die teruggesnoeid moest worden tot de derde etage want de mensen op 3 en 4 hoog hadden schaduw in huis.

Die dingen worden echt enorm :D

En +1 voor de eekhoorn
Die in de tuin van het klushuis van m'n ouders (dat ze aangeschaft hebben toen ik 11 was) konden we met alle kinderen uit de straat tikkertje in spelen. _O_

(Is inmiddels in de lelijkst denkbare vorm teruggesnoeid. Die dingen kunnen het hebben om ver teruggesnoeid te worden, maar m'n ouders hebben twee van de ~8 stammen met rust gelaten en die steken nog meters de tuin in.)
pi_218506949
Muis en Kikker zijn klaar voor de lange reis naar Australië O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218506954
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:08 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…de waterijsjes van 1/2 watermeloen met banaan en sap van 1 citroen.
Met 2 uur ingevroren. Had meer smaak verwacht.
SPOILER
Zien er wel lekker uit :9
pi_218506961
Ja, zij moeten passen om kindervingers…toch?
Dat heb je rap klaar zeg.
pi_218506965
g vind muis een Hitler snorretje hebben |:)
pi_218506998
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
Cannot be unseen now.
Uithalen en nieuw mondje borduren.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 22:23:41 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218507019
Of een bijpassend rode armband haken :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218507062
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
Klopt wel een beetje
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')