Cannot be unseen now.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
g vind muis een Hitler snorretje hebben
Klopt wel een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
g vind muis een Hitler snorretje hebben
Hij moet goed zo doorgaan! Haak een snorretje op zijn bovenlip; dat zal hem leren!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
Nee golfer, ik ga geen armpje eraan haken
Arme muisquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:05 schreef Queller het volgende:
Hij moet goed zo doorgaan! Haak een snorretje op zijn bovenlip; dat zal hem leren!
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
Hou opquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:01 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annnyyywaaayyy…. Tijd voor ontbijt!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:08 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Mogguh
Dat is inderdaad lastig Candaas! Iets met grenzen overgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annnyyywaaayyy…. Tijd voor ontbijt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Qua schoonmaken na afloop van ok. was er op een gegeven moment een ploeg dag en nacht beschikbaar. Op alle lokaties in het ouwe zieke huis. Is dat een optie bij jullie?)
Net lees ik over bananen pannenkoekjes en 3x raden waar ik nu trek in heb.
Heb alleen een afspraak om Biebcollega te rijden naar oogarts straks. Dan morgen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedoelde @:Queller niet Golfer?
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil voor maandag graag een lunch die ik mee kan nemen. Gezond. Ik kan niet koelen. Ga zondag al die kant op.
De saaie oplossing nu is gemalen havermout + wat droge toevoegingen met eiwitpoeder waar ik maandag alleen maar water of houdbare magere melk bij in hoef te flikkeren.
Weet niet of ik nog iets beters kan verzinnen.
Aangevuld met verse avocado, een lichte dressing en een wrap?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Blikje/zakje tonijnsalade en couscous ofzo?
Dit is ongeveer de late lunch voor morgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangevuld met verse avocado, een lichte dressing en een wrap?
Kwestie van goed inpakken, maar hoeft allemaal niet koel…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |