Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mmmm...apart weer.quote:
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
En de verplichte excusen van dat Ouwe RelWijf... totaal niet gescript enzo hoor
[ afbeelding ]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is scriptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.
Altijd dat achterdochtige is zo vermoeiend.
Had je gehoord van die reptielen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is script
Na laat maar, jij lijkt wel een slecht script zo nu en dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is script
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert .. Een Juf Neukert Spelletje... SlooMaa speelt Juf... óók echtniet niet gescript enzo![]()
[ afbeelding ]
Verrek,, jup die is weg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.
Jeetje wat een spoiler, wat dom zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.
Ze zijn er maar voor een maand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze die andere 3 weg... Serena nog maar een keertje uitglijden.... Fatima vervelend bericht van thuis geven... Floris moet dringend naar Senna,.. haar geld is bijna op
Ik vind dat zwarte schapen gedoe ook kut, mensen doen hun best voor punten en met een lullig spelletje zijn ze alles kwijt. Maar die zal iig de laatste maand zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt... zinloze aanvullingen van het programma
Precies ook mijn gedachten, zoiets scrippen ze niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.
Altijd dat achterdochtige is zo vermoeiend.
ja, dacht ook eerst nieuwe bewoner, maar is Joe met pruikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:16 schreef kater1 het volgende:
Had Joe nou een blonde pruik op, die laatste seconden van de klifhanger? Heb wel drie keer heen en terug gespoeld wie die 'nieuwe'persoon toch was![]()
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomstquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me af of en hoe er een (psychische) screening gedaan wordt. Zoals Jorim, die nog blijkbaar vol in de verwerking van een trauma zit, zou toch tegen zichzelf beschermd worden
En zo zijn er meer deelnemers geweest waarvan ik me afvroeg of ze niet tegen zichzelf beschermd moesten worden. Zoals die Casper destijds of die arts in opleiding.
Ik geloof hem wel...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomst![]()
Fatima en Serena zullen ook wel snel in gaan zien dat er nix te halen is behalve tijdverlies .. Floris is een ander verhaal.. die is Finaleparanoia , daar kom je niet meer vanaf
Ik ook, Hij krijgt die Ton ook wel, daar hoeft niemand meer aan te twijfelenquote:
Ik hoorde dat er ook 464.000 kijkers naar een loods vol aandachtshoeren hadden gekeken. Is 464.000 het max aantal gelijktijdige kijkers voor een programma misschien? Zou een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ontzettend toevallig, er keken ook 464.000 mensen naar het programma de Bondgenoten gisteravond.
En dan zegt men dat toeval niet bestaat..
Ik heb uit onbetrouwbare bron dat er ook 464.000 kijkers geen klachten hadden.. hoe raar dingen kunnen lopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook 464.000 kijkers naar een loods vol aandachtshoeren hadden gekeken. Is 464.000 het max aantal gelijktijdige kijkers voor een programma misschien? Zou een hoop verklaren.
Deze sla ik even op voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook, Hij krijgt die Ton ook wel, daar hoeft niemand meer aan te twijfelen
Febo moet wel zorgen voor géén bibberspelletjes![]()
Fatima zou leuk zijn.quote:
Na zijn verhaal snap ik het wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer... zwak voor die knul. Wel verstandig van hem
Ja... begrijp ook niet dat ze na zoiets iemand zo erin stoppen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na zijn verhaal snap ik het wel.
Er staan al andere oud bewoners te trappelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp ook niet dat ze na zoiets iemand zo erin stoppen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was toch die schreeuwende meid... een van de weinige aan wie ik me ergerde...
Ik vond Justin erger met z’n onnodige ‘Hhh’ opdelingen “NIET LIEHH-GHEEEN” verschrikkelijk persoon vond ik dat, heeft alleen maar karma gevangen na z’n Million Dollar Desert avontuur.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was toch die schreeuwende meid... een van de weinige aan wie ik me ergerde...
Ja snap ik, de beer is los zal ik maar zeggen.. alle Ex-klootviolen denken nu weer een kans te maken op TVpoenquote:
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat maakt d'r niet schattigerquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".
quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:10 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Die Alexander discussie en diens gehuil aan het eind deed me trouwens een vermoeden bevestigen.
Ik denk dat hij net als bijv. Jo richting El Che— hoopte te scoren bij Justin, omdat die zoveel complimentjes aan Desmond gaf. Werd Lex toch iets te intimiderend denk ik toen Jus zo specifiek met hem op dat bankje sprak— vermoedt ik, om klare taal van Lex te ontvangen op dat hij Jus leuk vind.
Kreeg het kreng op het eind onverwachtse tranen, want wat werd het toch heet onder Alex zijn voeten, kon die blonde dame niet aan tippen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 01:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan hier geen Towtje aan vastknopen.
Ik vind hem heel lafjes reageren, alsof het hem allemaal niet zo boeit. Het is niet de fanatieke Floris van voorheen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomst![]()
Fatima en Serena zullen ook wel snel in gaan zien dat er nix te halen is behalve tijdverlies .. Floris is een ander verhaal.. die is Finaleparanoia , daar kom je niet meer vanaf
quote:
quote:
Ja, ik weet niet wat ik van die Fleuris nu moet vinden. Ik vind hem over komen alsof hij 'te gast' is en dat zijn rolletje een beetje is uitgespeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind hem heel lafjes reageren, alsof het hem allemaal niet zo boeit. Het is niet de fanatieke Floris van voorheen.
Ik denk ook dat ze te gast zijn, nog één poging en dan wieberen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat ik van die Fleuris nu moet vinden. Ik vind hem over komen alsof hij 'te gast' is en dat zijn rolletje een beetje is uitgespeeld.
Ja, dat melde hij al met Robert in de auto, maar mocht er nog niets over vertellen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Nick daar tijd voor heeft.. of is EJIDJ al helemaal opgenomen?
Volgens mij was zij zelfs de eerste bestie van Floris in het programma en heeft Floris dat overdreven gedrag en gejuich deels van haar overgenomen. Ik zag hier laatst een video voorbijkomen waarin een aantal oud deelnemers samen naar de Efteling gingen en daar gedroeg Sam zich ook als een grote tokkie. De febo mag haar van mij overslaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.quote:
Als het MediaPleps maar weer in een heel ver tropisch land gratis en geheel verzorgd hun gescripte avontuurtjes kunnen doen, mateloos populair die shit we worden ermee doodgegooidquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.
Een schedelinhoud niet groter dan een walnoot.
Sjorleone god. Ik hoop op zo'n type in de loodsquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind alleen die gast uit Hotel Paradijs wel een spraakmakende en grappige gast, dus ga het wel proberen.
Elektrisch geladen Towtjes!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:25 schreef Cirilico het volgende:
[..] Ik kan hier geen Towtje aan vastknopen.
[..]
...en een IQ van 'n visstickquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.
Een schedelinhoud niet groter dan een walnoot.
Droma. Altijd leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zin in weer een avondje drama met Roma
Word een beetje vervelend die Sloomaa act, altijd hetzelfde.. ergens niet mee eens, vind wat van, krijgt 'r zin niet Jankeehhquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Belachelijk, doedanniet mee flapdrol.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Jorim.. kost weer een ½aflevering die lul
die Justin is zuur!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Nick daar tijd voor heeft.. of is EJIDJ al helemaal opgenomen?
je krijgt Geert dramaquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
ik vind Demi net zo ergquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
Je zou toch meteen afstand moeten doen van Geert met nare grote bek.
24kitchen heeft hij een aantal programma'squote:Op maandag 11 augustus 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Bonsjornoowww.. De Febo Kok![]()
[ afbeelding ]
Geweldig nieuwsquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
24kitchen heeft hij een aantal programma's
Gratis flosdraad in je pastaquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
kan Roma dat haar niet even vast doen
in ieder geval voor deze wedstrijd koken
ow en Demi ook
Zag je hoeveel eieren Roma er bij goot, niet zo vreemdquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Demi: Hij is echt te plakkerig
Dat roepen wij al maanden Demi, maar fijn dat je Gluipgeert eindelijk ziet voor wat hij is!
Beetgaar! Hou ik van! Kippevelvan whaahahahaquote:
Proscutto ja zoiets lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Schijnbaar hoort het niet. Wat dan wel? Ham?
of spekquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
carbonara met spekquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ziet er toch uit als kots, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er leuk uit... maarrrrr
Lekkahh Heerlijk![]()
Mét kip ook... Serena
[ afbeelding ]
pasta pesto is niet hollandsquote:
Oquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
pasta pesto is niet hollands
(tenzij je er weer kip in doet )![]()
in Italie heet het alleen anders
Kleurtjes, smaken, geurtje... nooit kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ziet er toch uit als kots, of ligt dat aan mij?
iets met pollo?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
pasta pesto is niet hollands
(tenzij je er weer kip in doet )![]()
in Italie heet het alleen anders
Zie ik liever Amaury Guichonquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem altijd wel grappig
Vind het een irritante manquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Die Kok is een zwamneus... ik hoop dattie op 24Kitchen kritischer is
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker, ook op een broodje kaas en dan wat sla en tomaat
En die gore "verse"pesto van AH is voor 70% spinaziequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
de lekkerste pesto maak je gewoon zelf
Ja het lijkt wel steeds een self fullfilling profecy hoe ze dan alles negatief afkraakt. Dan komt het ook niet goed met zoveel spanning.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Liep iets achter, maar wat een ontzettende zenuwpees is Demi, en ze heeft echt negatief 20 zelfvertrouwen. En Geert blijft een bokkenlul.
Gewoon in de magnetron.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga een Pizza bakken..met alles erop lekker lang inde oven.. Al Dente dus
Jahh die Dokter Oelul.. lekker spulquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron.
En zal geen naam noemen, maar weet een merk die verkrijgbaar is in een supermarkt met een Duitse naam.
FoodFightquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
en dan gaat Demi er nu bij staan of ze alles weet
zo'n hekel aan mensen die zelf constant in paniek zijn bij zo'n opdracht en als anderen het dan moeten doen er bij staan of je het beter weetquote:
Nopequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh die Dokter Oelul.. lekker spul
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:37 schreef Whuzz het volgende:
"Het begint nu wel te stinken"
"Ze zijn allemaal kut"
"kutzooi"
Ja, dames, dat moet je soms ook wassen
dat moet je aan Julia vragenquote:
Ja, laatste keer ging ze er bovenop zitten en we zien nu waar dat toe leidquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moet je aan Julia vragen
die ziet dat ding regelmatig
Is ze zwanger, jankt om alles>quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Julia JANKEN
Heeft al bijna geen haar, kan ook al niet koken... tja![]()
Ja nou gewoon, want is overlever!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
hoe denk je seksueel misbruik in een paar maanden achter je te laten?
Emoties flink verdringenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
Daar kom je nooit overheen en daar kan ik over meepratenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
er is geen psycholoog of therapeut die zegt na een paar maandenquote:
knufje voor jou Fritsiequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar kom je nooit overheen en daar kan ik over meepraten
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit. Ik geloof er ook niks van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
En Het Slachtoffer Verhaal van Jorim... daar moet iedereen even naar luisteren
Hij Rot Op , en ik geloof geen moer van dat lulverhaal van een ****.. sorry jonges enzo
Ik mag het niet zeggen misschien, maar ik vind hem een aandachtstrekker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
Nee dat niet. Alleen je kan het jezelf wel wijs maken en daarna als je in een stressvolle situatie belandt ineens de klappen krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen psycholoog of therapeut die zegt na een paar maanden
soww opgelost
Je kan thuis denken dat het wel gaat, maar daar heb je je dingen te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap er ook niks van, het is erg maar waarom ga je dan de loods in?
Jepquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat niet. Alleen je kan het jezelf wel wijs maken en daarna als je in een stressvolle situatie belandt ineens de klappen krijgen
Ja ik vind de timing ook wat apart.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen misschien, maar ik vind hem een aandachtstrekker.
Ja... maar als iemand eigenwijs is...quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halen
maar zoiets bespreek je dan ook met je therapeut etc en die zal ook zeggen
NIET doen
je familie net zo
Misschien vinden ze het een goede afleiding om in een bekende/vertrouwde groep te gaan leven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halen
maar zoiets bespreek je dan ook met je therapeut etc en die zal ook zeggen
NIET doen
je familie net zo
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een goede afleiding om in een bekende/vertrouwde groep te gaan leven.
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer netquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik vind de timing ook wat apart.
Had je ook op TV gaan zitten met 450.000 kijkers?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer net
zo hard naar boven.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer net
zo hard naar boven.
Niet ieder slachtoffer houdt het geheim. Waarom zou hij zijn mond moeten houden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Had je ook op TV gaan zitten met 450.000 kijkers?
je hebt gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen misschien, maar ik vind hem een aandachtstrekker.
"Het waren drie fantastische dagen"quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
het spel boeit Anne niet
ze gaat Jorim missen
die er al wel 3 dagen zit
Ikke niet, heb al moeite met een kamer vol visitequote:Op maandag 11 augustus 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Had je ook op TV gaan zitten met 450.000 kijkers?
Geen sorry mopquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik wou geen verkeerde snaar raken met mijn opmerking. Sorry als dat wel zo is.
snekkiebekkies!quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
slangen voor 200 punten boodschappen gedaan ...
Die keuze van Jorim is natuurlijk voor genoeg voor speculatie... "maanden geleden" misbruikt.. en 2 dagen op TV en weer pleitte.. sorry hoor maar ik trap er niet inquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ikke niet, heb al moeite met een kamer vol visite
Heel bijzonder ook om dat op tv eruit te gooien.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die keuze van Jorim is natuurlijk voor genoeg voor speculatie... "maanden geleden" misbruikt.. en 2 dagen op TV en weer pleitte.. sorry hoor maar ik trap er niet in
Uh, dat is toch haar hele werk zo ongeveerquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een beetje sneu voor Roma. Organiseer je iets, loopt iedereen te kutten.
Helemaal niet.. iedereen doet het tegenwoordig.. hét Testimonial Medium tegenwoordigquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel bijzonder ook om dat op tv eruit te gooien.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, dat is toch haar hele werk zo ongeveer
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
Zie kleine Che naast Roma staan.
Die is echt een vibrator voor haar.
Geert wil graag de kaas zijn in de Sandwichquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
Is ook niet normaal hoor dat geplak aan elkaar die Roma en Demie. Valt me mee dat Geert daar geen probleem mee heeft.
volgens mij gaat die ernaast zitten als roma en demi het samen gezellig zouden makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
Is ook niet normaal hoor dat geplak aan elkaar die Roma en Demie. Valt me mee dat Geert daar geen probleem mee heeft.
Die geilt er gewoon op.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat die ernaast zitten als roma en demi het samen gezellig zouden maken
(want tis geen man dus geen bedreiging, zo'n type lijkt Geert me)
Joey is bang dat hij eraf valt als hij naar Kim kijkt???quote:
Down boy Downquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joey is bang dat hij eraf valt als hij naar Kim kijkt???
Alexander en zijn GTST traantjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert, waar iedereen op zit te wachten.. GelegenheidsActeur Alexander "Breekt"![]()
Arm Zwart Schaapje voelt zich buitengesloten in het buitengesloten SchapenTeam
[ afbeelding ]
Sjah, vroeg of laat moeten ze "Iets laten zien" je kan het bijna aftellen wie er een tijdje BuitenBeeld geweest zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alexander en zijn GTST traantjes
Snap ik maar zei hij nu dat het 2 maanden geleden was?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan thuis denken dat het wel gaat, maar daar heb je je dingen te doen.
In de praktijk werkt dat natuurlijk heel anders.
Verdriet en verwerken iedereen doet het op zijn of haar manier, er is geen goed en geen slechte manier
Je kan denken dat je oke bent, denken het wel aan te kunnen, maar dan lukt het toch niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Snap ik maar zei hij nu dat het 2 maanden geleden was?
Nieuw bondje; de schurftmijten?quote:
Ik vind het raar. Het is een recent iets en hij gooit dat na twee dagen op tv. Wat ik ook niet snap hoe hij seksueel misbruikt is. Hij woont samen en als er iets met hem is gebeurt zou het het eerder verkrachting of aanranding moeten zijn. Seksueel misbruik is meestal een leeftijd dingetje of iemand die je in je macht heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan denken dat je oke bent, denken het wel aan te kunnen, maar dan lukt het toch niet.
Als je dan niet bij mensen bent die van je houden en het weten kan dit gebeuren lijkt mij.
Dit is puur hypothetisch wat ik nu plaats : Het gebeurt nogal eens dat op feestjes mensen gedrogeerd worden en daardoor over grenzen heengaan waar ze later spijt van hebben. Jorim zou daar best een slachtoffer van zijn geweest. Er werd al geschreven dat hij flink de bloemetjes buiten zette. Maar nogmaals: Puur mijn gedachte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Het is een recent iets en hij gooit dat na twee dagen op tv. Wat ik ook niet snap hoe hij seksueel misbruikt is. Hij woont samen en als er iets met hem is gebeurt zou het het eerder verkrachting of aanranding moeten zijn. Seksueel misbruik is meestal een leeftijd dingetje of iemand die je in je macht heeft.
Ja zou kunnen idd. Maar daar loop je liever niet mee te koop lijkt me, plus zou ik dat onder verkrachting scharen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is puur hypothetisch wat ik nu plaats : Het gebeurt nogal eens dat op feestjes mensen gedrogeerd worden en daardoor over grenzen heengaan waar ze later spijt van hebben. Jorim zou daar best een slachtoffer van zijn geweest. Er werd al geschreven dat hij flink de bloemetjes buiten zette. Maar nogmaals: Puur mijn gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft niemand Giovanni Caminita herkend? Hij was de bassinst van Marco BorsatoMarco wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die bekende Nederlandse zanger, die al veroordeeld is door veel mensen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is,quote:
Lees pi (knipoog)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die bekende Nederlandse zanger, die al veroordeeld is door veel mensen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
Een bekende rijke zanger beschuldigen is heel makkelijk, maar bewijs het maar! Geld doet rare dingen met mensen,
Dat klopt nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Het is een recent iets en hij gooit dat na twee dagen op tv. Wat ik ook niet snap hoe hij seksueel misbruikt is. Hij woont samen en als er iets met hem is gebeurt zou het het eerder verkrachting of aanranding moeten zijn. Seksueel misbruik is meestal een leeftijd dingetje of iemand die je in je macht heeft.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klopt niet
Het kan iedereen overkomen
Niet al het misbruik vindt als kind plaats of alleen maar thuis.
Dit ja. Ze hebben schijnbaar door dat het niet wordt uitgezonden als ze compleet naakt boven de dekens gaan liggen neuken, want bloot mag niet op tv. Doen ze het onder de dekens, dan wordt het wel uitgezonden, maar laat het ook niets aan de verbeelding over. Denk dat Julia bovenop Peter op het randje was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Oja voor degene die shownieuws hebben gemist, er wordt flink geneukt boven de dekens, dat mogen ze dus niet uitzenden.
Alleen de mensen achter het programma zien dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |