Ik vond Justin erger met z’n onnodige ‘Hhh’ opdelingen “NIET LIEHH-GHEEEN” verschrikkelijk persoon vond ik dat, heeft alleen maar karma gevangen na z’n Million Dollar Desert avontuur.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was toch die schreeuwende meid... een van de weinige aan wie ik me ergerde...
Ja snap ik, de beer is los zal ik maar zeggen.. alle Ex-klootviolen denken nu weer een kans te maken op TVpoenquote:
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was toch die schreeuwende meid... een van de weinige aan wie ik me ergerde...
Dat maakt d'r niet schattigerquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".
quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:10 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Die Alexander discussie en diens gehuil aan het eind deed me trouwens een vermoeden bevestigen.
Ik denk dat hij net als bijv. Jo richting El Che— hoopte te scoren bij Justin, omdat die zoveel complimentjes aan Desmond gaf. Werd Lex toch iets te intimiderend denk ik toen Jus zo specifiek met hem op dat bankje sprak— vermoedt ik, om klare taal van Lex te ontvangen op dat hij Jus leuk vind.
Kreeg het kreng op het eind onverwachtse tranen, want wat werd het toch heet onder Alex zijn voeten, kon die blonde dame niet aan tippen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 01:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan hier geen Towtje aan vastknopen.
Ik vind hem heel lafjes reageren, alsof het hem allemaal niet zo boeit. Het is niet de fanatieke Floris van voorheen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomst![]()
Fatima en Serena zullen ook wel snel in gaan zien dat er nix te halen is behalve tijdverlies .. Floris is een ander verhaal.. die is Finaleparanoia , daar kom je niet meer vanaf
quote:
quote:
Ja, ik weet niet wat ik van die Fleuris nu moet vinden. Ik vind hem over komen alsof hij 'te gast' is en dat zijn rolletje een beetje is uitgespeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind hem heel lafjes reageren, alsof het hem allemaal niet zo boeit. Het is niet de fanatieke Floris van voorheen.
Ik denk ook dat ze te gast zijn, nog één poging en dan wieberen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat ik van die Fleuris nu moet vinden. Ik vind hem over komen alsof hij 'te gast' is en dat zijn rolletje een beetje is uitgespeeld.
Ja, dat melde hij al met Robert in de auto, maar mocht er nog niets over vertellen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Nick daar tijd voor heeft.. of is EJIDJ al helemaal opgenomen?
Volgens mij was zij zelfs de eerste bestie van Floris in het programma en heeft Floris dat overdreven gedrag en gejuich deels van haar overgenomen. Ik zag hier laatst een video voorbijkomen waarin een aantal oud deelnemers samen naar de Efteling gingen en daar gedroeg Sam zich ook als een grote tokkie. De febo mag haar van mij overslaan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens mij ook de uitvindster van "SHARK!!SHARK!!".
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.quote:
Als het MediaPleps maar weer in een heel ver tropisch land gratis en geheel verzorgd hun gescripte avontuurtjes kunnen doen, mateloos populair die shit we worden ermee doodgegooidquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.
Een schedelinhoud niet groter dan een walnoot.
Sjorleone god. Ik hoop op zo'n type in de loodsquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind alleen die gast uit Hotel Paradijs wel een spraakmakende en grappige gast, dus ga het wel proberen.
Elektrisch geladen Towtjes!quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:25 schreef Cirilico het volgende:
[..] Ik kan hier geen Towtje aan vastknopen.
[..]
...en een IQ van 'n visstickquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien, net als meisjes in de jungle.
Een schedelinhoud niet groter dan een walnoot.
Droma. Altijd leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zin in weer een avondje drama met Roma
Word een beetje vervelend die Sloomaa act, altijd hetzelfde.. ergens niet mee eens, vind wat van, krijgt 'r zin niet Jankeehhquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Belachelijk, doedanniet mee flapdrol.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Jorim.. kost weer een ½aflevering die lul
die Justin is zuur!!!quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Nick daar tijd voor heeft.. of is EJIDJ al helemaal opgenomen?
je krijgt Geert dramaquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
ik vind Demi net zo ergquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:09 schreef spapaars het volgende:
Je zou toch meteen afstand moeten doen van Geert met nare grote bek.
24kitchen heeft hij een aantal programma'squote:Op maandag 11 augustus 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Bonsjornoowww.. De Febo Kok![]()
[ afbeelding ]
Geweldig nieuwsquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
24kitchen heeft hij een aantal programma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |