Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Mmmm...apart weer.quote:
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
En de verplichte excusen van dat Ouwe RelWijf... totaal niet gescript enzo hoor
[ afbeelding ]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is scriptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.
Altijd dat achterdochtige is zo vermoeiend.
Had je gehoord van die reptielen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is script
Na laat maar, jij lijkt wel een slecht script zo nu en dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, dat zogenaamde uitvallen, al die dooie doen het vroeg op laat als ze erachter komen dat ze dooie zijn .. op gesprek bij Febo en ineens relletjes schoppen, dagje erna jankexcuusjes .. ja dat is script
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert .. Een Juf Neukert Spelletje... SlooMaa speelt Juf... óók echtniet niet gescript enzo![]()
[ afbeelding ]
Verrek,, jup die is weg...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.
Jeetje wat een spoiler, wat dom zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En bij de slangen iemand 'donker' gemaakt. Dat zal Jorim zijn.
Ze zijn er maar voor een maand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze die andere 3 weg... Serena nog maar een keertje uitglijden.... Fatima vervelend bericht van thuis geven... Floris moet dringend naar Senna,.. haar geld is bijna op
Ik vind dat zwarte schapen gedoe ook kut, mensen doen hun best voor punten en met een lullig spelletje zijn ze alles kwijt. Maar die zal iig de laatste maand zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt... zinloze aanvullingen van het programma
Precies ook mijn gedachten, zoiets scrippen ze niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou dat gescript zijn, is best lastig als je 24 uur met mensen opgescheept zit. Kan je beter de lucht klaren.
Altijd dat achterdochtige is zo vermoeiend.
ja, dacht ook eerst nieuwe bewoner, maar is Joe met pruikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:16 schreef kater1 het volgende:
Had Joe nou een blonde pruik op, die laatste seconden van de klifhanger? Heb wel drie keer heen en terug gespoeld wie die 'nieuwe'persoon toch was![]()
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomstquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me af of en hoe er een (psychische) screening gedaan wordt. Zoals Jorim, die nog blijkbaar vol in de verwerking van een trauma zit, zou toch tegen zichzelf beschermd worden
En zo zijn er meer deelnemers geweest waarvan ik me afvroeg of ze niet tegen zichzelf beschermd moesten worden. Zoals die Casper destijds of die arts in opleiding.
Ik geloof hem wel...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die afd Screening is dus makkelijk te belazeren als ze met de gewenste bullshit verhalen aankomen , geeft hoop voor de toekomst![]()
Fatima en Serena zullen ook wel snel in gaan zien dat er nix te halen is behalve tijdverlies .. Floris is een ander verhaal.. die is Finaleparanoia , daar kom je niet meer vanaf
Ik ook, Hij krijgt die Ton ook wel, daar hoeft niemand meer aan te twijfelenquote:
Ik hoorde dat er ook 464.000 kijkers naar een loods vol aandachtshoeren hadden gekeken. Is 464.000 het max aantal gelijktijdige kijkers voor een programma misschien? Zou een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat ontzettend toevallig, er keken ook 464.000 mensen naar het programma de Bondgenoten gisteravond.
En dan zegt men dat toeval niet bestaat..
Ik heb uit onbetrouwbare bron dat er ook 464.000 kijkers geen klachten hadden.. hoe raar dingen kunnen lopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook 464.000 kijkers naar een loods vol aandachtshoeren hadden gekeken. Is 464.000 het max aantal gelijktijdige kijkers voor een programma misschien? Zou een hoop verklaren.
Deze sla ik even op voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook, Hij krijgt die Ton ook wel, daar hoeft niemand meer aan te twijfelen
Febo moet wel zorgen voor géén bibberspelletjes![]()
Fatima zou leuk zijn.quote:
Na zijn verhaal snap ik het wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer... zwak voor die knul. Wel verstandig van hem
Ja... begrijp ook niet dat ze na zoiets iemand zo erin stoppen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na zijn verhaal snap ik het wel.
Er staan al andere oud bewoners te trappelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begrijp ook niet dat ze na zoiets iemand zo erin stoppen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was toch die schreeuwende meid... een van de weinige aan wie ik me ergerde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |